Dus dat wordt jouw modtechniek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lees het morgen terug.
Ik moet morgen vroeg op, ik ben moe, ik heb geen zin meer. Vandaar.
Dat wordt echt feesten met de onzin kliek, eens kijken hoe snel ijsmeis is weggepestquote:
Ik weet ook niet of er, zoals gebruikelijk, met de mods overlegd is of dit topic geplaatst mocht worden (en in deze vorm) ?quote:Dieren te koop of gratis aanbieden
Is hier toegestaan, en niet in V&A.
FOK!, is NIET verantwoordelijk voor enige schade op wat voor manier dan ook aan de dieren en/of toebehoren en/of de afwikkeling van de transactie.
We vertrouwen erop dat er met de dieren zéér zorgvuldig wordt omgegaan.
F&F users pesten geen mods weg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:01 schreef Maanvis het volgende:
Dat wordt echt feesten met de onzin kliek, eens kijken hoe snel ijsmeis is weggepest
Ga gauw slapen dan, kan ie morgen weer in alle vroegte open, dan zijn de Onzinners weer onder hun steen en begin je met een schone lei.quote:
Als jij mod was geweest, zou jij het willen op mdeze manier ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil jij niet interim terugkomen?
Daarom zeg ik ook interim. Dus wat orde op zaken stellen en het dan overdragen aan mods die je serieus kunt nemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als jij mod was geweest, zou jij het willen op mdeze manier ?
Nee, ik bedoel, zoals jij het al zo mooi zei, als grappen over dierenmishandeling enzo OK gevonden moeten worden, zou jij dan mod willen zijn ? Iemand moet het doen, natuurlijk, maar ik zou er geen zin in hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook interim. Dus wat orde op zaken stellen en het dan overdragen aan mods die je serieus kunt nemen.
't Is om heel cynisch van te worden, niet waar?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, zoals jij het al zo mooi zei, als grappen over dierenmishandeling enzo OK gevonden moeten worden, zou jij dan mod willen zijn ? Iemand moet het doen, natuurlijk, maar ik zou er geen zin in hebben.
quote:
Ik vraag me af wanneer static hier een post gaat plaatsen met "Wil je m'n tagje lenen?"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:29 schreef dwerg het volgende:
Dat topic van boebiedoe had gewoon dicht moeten blijven. Nu ben je twee mods kwijt, en je bent je geloofwaardigheid bij een groot deel van de reguliere F&F-users kwijt. Niet zo slim.
Maar gelukkig krijg je daar een berg leuke users voor terug.
Wat is dat nou weer voor een kutconclusie? ijsmeis wordt overhaast mod gemaakt terwijl de rel bijna nog in volle gang is, iedereen loopt te klieren of te zuigen en zij wordt met de rotzooi opgescheept. Vind je het gek dat ze dan op haar eerste dag op F&F even niet weet wat ze met alles aanmoet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik maak gelijk even gebruik van het FB-tpoic.
Ijsmeis, gezien je acties van vannacht ben ik nu al van mening dat je er geen reet van bakt. Vaarwel F&F, het was leuk toen er nog échte mods aan het roer stonden.
Ze had natuurlijk het fatsoen kunnen hebben om te weigeren.........quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutconclusie? ijsmeis wordt overhaast mod gemaakt terwijl de rel bijna nog in volle gang is, iedereen loopt te klieren of te zuigen en zij wordt met de rotzooi opgescheept. Vind je het gek dat ze dan op haar eerste dag op F&F even niet weet wat ze met alles aanmoet?
Doe eens normaal en geef mensen een beetje de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |