D'r specialiteit, als ik niet oppas ga ik 'r aardig vinden, altijd wat te lachen in d'r posts ensow.....quote:
Niet persé. Maar ik vind het wel enorm sneu om te zien hoe 2 wél capabele mods met gemak opzij worden geschoven om daar 2 van die opvullers voor in de plaats te zetten. Dan neem je het forum en de gebruikers ook niet helemaal serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je motivatie is dus niet het F&F-forum?
Wat denk je ervan, misschien kun je het beter aan de F&F-regulars overlaten om te proberen met deze nieuwe mods door één deur te gaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet persé. Maar ik vind het wel enorm sneu om te zien hoe 2 wél capabele mods met gemak opzij worden geschoven om daar 2 van die opvullers voor in de plaats te zetten. Dan neem je het forum en de gebruikers ook niet helemaal serieus natuurlijk.
Maar dat ligt niet per definitie aan de nieuwe mods. Die wisten twee dagen terug ook nog van niks. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet eens bent met de manier waarop dit allemaal gegaan is (ik ook niet) maar de nieuwe mods kunnen aan de situatie zoals die ontstaan is niets doen. Persoonlijk aanvallen lijkt me dus niet nodig. Of ze het modden hier in dit lastige forumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef Jarno het volgende:
Niet persé. Maar ik vind het wel enorm sneu om te zien hoe 2 wél capabele mods met gemak opzij worden geschoven om daar 2 van die opvullers voor in de plaats te zetten. Dan neem je het forum en de gebruikers ook niet helemaal serieus natuurlijk.
Tsssk, en dat is een probleem voor iemand die zich god laat noemen??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik negeer niets actief Verbal.
Voor het geval je niet op was gevallen;
ik heb de afgelopen week afscheid moeten nemen van een inmiddels dierbare vriend, in 2 dagen stappen 16 mods op, er is een enorme discussie gaande achter de schermen, er lopen tig topics voor de schermen, en worden topics en andere bestanden rondgemaild, er moeten nieuwe mensen geronseld worden, ik heb 20 mensen tegelijk in m'n msn en ik probeer op zoveel mogelijk zaken te reageren.
Er zijn zo van die momenten dat een dame bij zichzelf denkt : Flikker toch óp !!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Tsssk, en dat is een probleem voor iemand die zich god laat noemen??![]()
Goed bezig, baas!![]()
een paar replies terug kun je lezen dat we dit onderwerp niet aanhalen in F&Fquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er zijn zo van die momenten dat een dame bij zichzelf denkt : Flikker toch óp !!!
![]()
quote:
Ik lees niets over godsdienst hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Roquefort het volgende:
[..]
een paar replies terug kun je lezen dat we dit onderwerp niet aanhalen in F&F
(Nou lijkt het net of je mij hebt geëdit, lijkt me niet zo handig...)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe maar ergens anders, liever niet hier.
Dat dacht ik óók, 't gaat hier lekkerfoutquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Nou lijkt het net of je mij hebt geëdit, lijkt me niet zo handig...)
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik lees niets over godsdienst hoor!![]()
Je interpreteert er lustig op los, en knipt gewoon mijn tekst weg!
Humor is humor zolang de FA's erom kunnen lachen he?!
Ik vind je nu al een kutmod, en dat slaat op de wijze waar je je functie uitoefent, als persoon ben je een schat hoor!![]()
Jarno, Uhmmie was volgens mij onervaren als mod. Omdat ze vaker postte in F&F, werd ze geaccepteerd. Waarom geven we SHE niet eerst de kans om de boel compleet te verneuken, en branden we haar daarná niet gewoon helemaal af? Dan kan je in ieder geval nog roepen: 'Ik zei t toch?"!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef Jarno het volgende:
Ja hé !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef SHE het volgende:
Nou, ik ben juist helemaal voor
Ipv nu al over de zeik te gaan, zou ik eerst even wachten tot ik het finaal verpruts..dan is het ook veel leuker om iemand af te fikken.
Da's waarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef SHE het volgende:
Nou, ik ben juist helemaal voor
Ipv nu al over de zeik te gaan, zou ik eerst even wachten tot ik het finaal verpruts..dan is het ook veel leuker om iemand af te fikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |