Dat ben ik niet met je eens (een goede mod is niet in de eerste plaats politieagente), maar jij (en ijsmeis) verdienen in ieder geval het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet. De users maken het forum en het enige wat de mod doet is ingrijpen als er iets aan de hand is, that's it.
Wat de neuk moet ik in je fotoboek? Ik kijk liever naar de enorme hoeveelheid F&F posts van je en constateer dan dat je kennelijk geen affectie met het forum hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef SHE het volgende:
En als het je niet boeit, waarom heb je dan zoveel te melden?
Oh ja hoor, het was me al lang duidelijk wat jij hier doet en waarom.quote:
Bedankt voor je bijdrage Kreaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat de neuk moet ik in je fotoboek? Ik kijk liever naar de enorme hoeveelheid F&F posts van je en constateer dan dat je kennelijk geen affectie met het forum hebt.
Ik heb 150 dvd's gekocht vorig jaar, maar ik word liever dood & anaal verkracht in een steegje gevonden dan dat ik FTV mod word...
Maar goed, verdedig jezelf maar lekker hoor. Het komt alleen wat kansloos over en daar wilde ik toch iets over kwijt. Sorry dat het forum me verder niet boeit en ik toch reageer op je kansloze aanstelling, naar aanleiding van je ongetwijfeld bruin geworden arm.
Laat duidelijk zijn dat ik dat topic zeker naar ONZ had verplaatst en dat heb ik in de FB topics ook helder aangegeven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef deedeetee het volgende:
Niet zolang er verschil van mening bestaat over wat een * geintje is * is en wat niet.
Dierenmishandeling is géén geintje en geintjes horen sowieso in ONZ thuis.
Maagoed dat is nu wel te uit en te na besproken.
bedankt voor je inhoudelijke reply, SHE. Ik voel nu al dat je een enorm inhoudelijke, steekhoudende moderator wordt met een ruggegraat en een rechte lijn.quote:
Helaas, dat zou ik wel leuk hebben gevonden. Ik doe FF en UVTquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef tonks het volgende:
Doe je ook CUL?
Ik vind dat jij niet kan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat duidelijk zijn dat ik dat topic zeker naar ONZ had verplaatst en dat heb ik in de FB topics ook helder aangegeven.
Had BBD zijn OP aangepast, dan was hij weer prima welkom geweest..
FF heeft nu even met 2 nieuwelingen te maken en ja dat vinden jullie allemaal kut en vervelend, maar het is niet anders.
Enige wat je kunt doen is erop vertrouwen dat we de juiste keuzes maken..en dat , mijn beste, kun je helemaal zelf beinvloeden, door zelf ook een mod aan te spreken als je vind dat een bepaald repliek of onderwerp niet kan.
Ik heb geen enkel zinnige vraag of argument in je repliek gelezen. Sorryquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
bedankt voor je inhoudelijke reply, SHE. Ik voel nu al dat je een enorm inhoudelijke, steekhoudende moderator wordt met een ruggegraat en een rechte lijn.
Ze zegt * mijn beste * tegen mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat duidelijk zijn dat ik dat topic zeker naar ONZ had verplaatst en dat heb ik in de FB topics ook helder aangegeven.
Had BBD zijn OP aangepast, dan was hij weer prima welkom geweest..
FF heeft nu even met 2 nieuwelingen te maken en ja dat vinden jullie allemaal kut en vervelend, maar het is niet anders.
Enige wat je kunt doen is erop vertrouwen dat we de juiste keuzes maken..en dat , mijn beste, kun je helemaal zelf beinvloeden, door zelf ook een mod aan te spreken als je vind dat een bepaald repliek of onderwerp niet kan.
Nou, de weddenschappen op de lengte van je modschap lopen al hoor. Maar laat me raden: je bent achter de schermen joviaal ontvangen, er wordt nu schande gesproken van 'ons' gedrag en 'laat ze maar even joh', maar ze hebben helemaal het vertrouwen in je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb alle tijd
Goh!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef SHE het volgende:
Wel is natuurlijk al voorspelt dat er hevige tegenstand zou komen.
Daar heb je toen dit baantje aannam anders geen blijk van gegevenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb alle tijd
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef SHE het volgende:
Helaas, dat zou ik wel leuk hebben gevonden.
Ik heb geen flauw idee, wat je wilt bereiken met dit repliek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar heb je toen dit baantje aannam anders geen blijk van gegeven![]()
Zoals ik al zei is liegen dom......
Amper tot nooit. Boeit dat? Kennelijk maakt het voor een mod ook niks uit, toch? En voor hetzelfde geld hadden ze dit geintje geflikt met een forum dat me wél aan het hart ging, dáár gaat het me om.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Jarno, hoe vaak kom jij eigenlijk in F&F?
Je motivatie is dus niet het F&F-forum?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Amper tot nooit. Boeit dat? Kennelijk maakt het voor een mod ook niks uit, toch? En voor hetzelfde geld hadden ze dit geintje geflikt met een forum dat me wél aan het hart ging, dáár gaat het me om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |