geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef Falco het volgende:
He Danny, krijg ik nog feedback op mijn reply in het WK-topic achter de schermen?
Over het gebrek aan betrokkenheid van admins met sport.fok.nl ging die overquote:
leuk voor je. ik heb even andere zaken aan m'n hoofd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Over het gebrek aan betrokkenheid van admins met sport.fok.nl ging die over![]()
![]()
Vier weken geleden gepost, drie keer gekickt dat topic.
Ik lig nu echt plat onder de tafel
Weet ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef Danny het volgende:
[..]
leuk voor je. ik heb even andere zaken aan m'n hoofd.
of je vist even 3 woorden uit een ellenlange post, rukt ze uit z'n verband en gebruikt ze nog even tegen me, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef Lienekien het volgende:
Wat jammer dat Danny de boomknuffelaars hun forum niet gunt. En wat een arrogantie om de F&F-users schijnheilig te noemen.
Dat zou ze dus helemaal niet moeten doen want ze heeft geen donder met F&F te maken. Alsof een braaf forum als F&F niet even 1 of 2 dagen zonder mods zou kunnen, we hebben toch ook nog andere modjes? Dit is gewoon lijkenpikkerij, ze heeft gisteren lekker meegeluld en wordt nu ergens neergeplemt waar ze totaal niet thuis hoort. Virtuele hoereren dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
SHE probeert er ook alleen maar het beste van te maken.
Ach ja, het eeuwige 'maar ik las echt wel heel erg mee hoor!'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Jarno, jij weet helemaal niet wat ik met F&F heb. Dat ik hier niet dagelijks post wil nog niet zeggen dat ik niets met de materie heb.
Ik denk dat ik dat beter snap dan iemand die alleen blauw is geworden door een lekker bekkie en meelullen.quote:Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet.
En het zou jou sieren als je je niet langer voor dit karretje laat spannen en niet mee doet aan die lijkenpikkerij. Geloof me, jij bent veel te mondig voor dit klusje. Over een paar maanden krijg jij OOK het mes in je rug. You can quote me on that.quote:Het zou je sieren als je ophoud met het onophoudelijk gekanker en je gewoon een zinvolle bijdrage levert aan F&F. Dat lijkt me het beste voor iedereen.
Mijn god, hoor jezelf toch eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef SHE het volgende:
en probeer het samen met de rest van de FF-ers gewoon gezellig te houden nu.
Ik denk dat je het zelf dan niet snapt. Een forum werkt beter met iemand die het onderwerp kent en er een duidelijke affectie mee heeft. Hoe lang denk je het vol te houden élk F&F topic te lezen, als het je niet boeit? Slotjes kun je pas zetten als je het gelezen hebt. Verder is het mijns inziens de taak vd moderator om een subforum levend te houden, actief en geinteresseerd mee te doen, en last but not least het kennen van je users. Ken jij de F&F users?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet. De users maken het forum en het enige wat de mod doet is ingrijpen als er iets aan de hand is, that's it.
Daar hoef je geen poezendokter, prime time F&F bezoeker of God voor te zijn...dat kan elke idioot.
Whehe, ja, dat scheen zo enorm belangrijk te zijn bij het uberhaupt voorkomen van deze rel. Dat óók BBD nog nooit een teen in F&F gezet had telde dan even niet natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Kreator het volgende:
en last but not least het kennen van je users.
Géén nieuwe policy we doen het gewoon anders,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef SHE het volgende:
Deedeetee, nee dat is zeker geen nieuwe policy, maar je begrijpt dat er nu een enkeling het nog steeds grappig gaat vinden om verdrinkingsgrapjes te maken.
Ik ben niet zo van het heftig censureren , aangezien dat alleen maar meer kinders stimuleert om de grapjes te maken.
Geloof me, over 2 dagen is dit ook allemaal weer gesneden koek
weleens in mijn fotoboek gekeken Krea?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf dan niet snapt. Een forum werkt beter met iemand die het onderwerp kent en er een duidelijke affectie mee heeft. Hoe lang denk je het vol te houden élk F&F topic te lezen, als het je niet boeit? Slotjes kun je pas zetten als je het gelezen hebt. Verder is het mijns inziens de taak vd moderator om een subforum levend te houden, actief en geinteresseerd mee te doen, en last but not least het kennen van je users. Ken jij de F&F users?
Maar goed, het zal me aan m'n reet roesten verder. Het moge duidelijk zijn dat de F&F mods op dit moment gewoon niet bij het forum passen, hoe recht je ook probeert te lullen wat krom is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |