abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:16:49 #226
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40670267
He Danny, krijg ik nog feedback op mijn reply in het WK-topic achter de schermen ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_40670369
Jammer dat het zo gelopen is allemaal, Danny, je weet hoe ik over Mod zijn denk in verhouding tot de hierarchie op FOK! dus dat laat ik verder liggen.

F&F gaat me echt aan mijn hart, nog steeds, en ik zie heel veel toegewijde users die dat ook hebben.
Wat ik al eerder zei over ijsmeis zeg ik nu ook tegen SHE, succes met modden en geef de users hier even de tijd en de kans om even hun ei te leggen hierover.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 01:23:41 #228
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40670532
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef Falco het volgende:
He Danny, krijg ik nog feedback op mijn reply in het WK-topic achter de schermen ?
geen idee waar je het over hebt
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:26:50 #229
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40670662
Zullen we deze dames maar gewoon het voordeel van de twijfel geven?

Hoe vreemd 't ook is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:27:50 #230
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40670697
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef Danny het volgende:

[..]

geen idee waar je het over hebt
Over het gebrek aan betrokkenheid van admins met sport.fok.nl ging die over Vier weken geleden gepost, drie keer gekickt dat topic.

Ik lig nu echt plat onder de tafel
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:29:46 #231
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40670786
Sorry Danny dat alles wat je post zwaar in de zeik genomen wordt .
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 01:39:27 #232
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40671191
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Over het gebrek aan betrokkenheid van admins met sport.fok.nl ging die over Vier weken geleden gepost, drie keer gekickt dat topic.

Ik lig nu echt plat onder de tafel
leuk voor je. ik heb even andere zaken aan m'n hoofd.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:41:15 #233
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40671253
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef Danny het volgende:

[..]

leuk voor je. ik heb even andere zaken aan m'n hoofd.
Weet ik . Maar ik mag ook wel mijn lolletje hebben.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:49:49 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40671556
Wat jammer dat Danny de boomknuffelaars hun forum niet gunt. En wat een arrogantie om de F&F-users schijnheilig te noemen.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 01:51:07 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40671618
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef Lienekien het volgende:
Wat jammer dat Danny de boomknuffelaars hun forum niet gunt. En wat een arrogantie om de F&F-users schijnheilig te noemen.
of je vist even 3 woorden uit een ellenlange post, rukt ze uit z'n verband en gebruikt ze nog even tegen me, dat kan natuurlijk ook
pi_40675137
Gesloten? Open!

Maar geen gezeur meer over Danny, daarvoor mag je hem mailen of er zal vast een topic (of meer) lopen in FB .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:23:07 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40679145
Help... aanlopertje.
De post van Deetch, dat is dus wat hier voortaan op prijs word gesteld ? Nieuwe policy ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:02:42 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40680136
Deedeetee, nee dat is zeker geen nieuwe policy, maar je begrijpt dat er nu een enkeling het nog steeds grappig gaat vinden om verdrinkingsgrapjes te maken.

Ik ben niet zo van het heftig censureren , aangezien dat alleen maar meer kinders stimuleert om de grapjes te maken.

Geloof me, over 2 dagen is dit ook allemaal weer gesneden koek
pi_40680234
She she she... .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40680324
Thanks!
pi_40680616
Jarno, ik kots ook op alles dat er rond de F&F mods gebeurt is, ik vind het ook een soort lijkenpikkerij dat er meteen mensen staan te springen op de leeg geworden plekken op te vullen.

Maar: F&F is een forum vol lieve mensen die nieuwe mods een kans geven, ongeacht hoe ze aan hun mod-plek gekomen zijn. Dus je kan 2 dingen doen, als ik t zo bekijk. Accepteren dat wat er gebeurt is, gebeurt is en dat er gemod moet worden zodat F&F kan blijven, of op sodelazerstralen en ergens anders gaan lopen kankeren. SHE probeert er ook alleen maar het beste van te maken.
pi_40681256
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:

SHE probeert er ook alleen maar het beste van te maken.
Dat zou ze dus helemaal niet moeten doen want ze heeft geen donder met F&F te maken. Alsof een braaf forum als F&F niet even 1 of 2 dagen zonder mods zou kunnen, we hebben toch ook nog andere modjes? Dit is gewoon lijkenpikkerij, ze heeft gisteren lekker meegeluld en wordt nu ergens neergeplemt waar ze totaal niet thuis hoort. Virtuele hoereren dus.

Same with ijsmeis. 't Is gewoon een totale afgang, ook richting de users hier.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:54:57 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40681441
Jarno, jij weet helemaal niet wat ik met F&F heb. Dat ik hier niet dagelijks post wil nog niet zeggen dat ik niets met de materie heb.
Daarnaast is een mod geen ere status ofzo, die alleen toebedeeld is aan de topuser van het betreffende forum.
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet. De users maken het forum en het enige wat de mod doet is ingrijpen als er iets aan de hand is, that's it.
Daar hoef je geen poezendokter, prime time F&F bezoeker of God voor te zijn...dat kan elke idioot.

Het zou je sieren als je ophoud met het onophoudelijk gekanker en je gewoon een zinvolle bijdrage levert aan F&F. Dat lijkt me het beste voor iedereen.
En mocht je je frustratie omtrent de gang van zaken nog willen ventileren, dan zijn daar andere topics voor..
pi_40681537
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Jarno, jij weet helemaal niet wat ik met F&F heb. Dat ik hier niet dagelijks post wil nog niet zeggen dat ik niets met de materie heb.
Ach ja, het eeuwige 'maar ik las echt wel heel erg mee hoor!'.
quote:
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet.
Ik denk dat ik dat beter snap dan iemand die alleen blauw is geworden door een lekker bekkie en meelullen.
quote:
Het zou je sieren als je ophoud met het onophoudelijk gekanker en je gewoon een zinvolle bijdrage levert aan F&F. Dat lijkt me het beste voor iedereen.
En het zou jou sieren als je je niet langer voor dit karretje laat spannen en niet mee doet aan die lijkenpikkerij. Geloof me, jij bent veel te mondig voor dit klusje. Over een paar maanden krijg jij OOK het mes in je rug. You can quote me on that.

[/quote]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:02:40 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40681686
Lieve Jarno,

Dit is niet mijn werk..dit is niet mijn allesoverheersende passie..dit is internet, een forum waar ik wat tijd dood, lekker klets over niks, of info opzoek over zaken die me boeien.
Ik heb helemaal geen zin om zoveel negativiteit toe te laten en ik wil me al helemaal niet mengen in soap achtige taferelen achter de schermen.

Als de crew mij straks een kutmod vind, dan mod ik niet meer..ik denk niet dat ik daarvan ga huilen.

En als jij serieus denkt dat ze mij hier neer hebben geplempt omdat ik meelul of een lekker bekkie heb, dan ondermijn je je eigen intelligentie.
Ik heb een heldere mening over de gang van zaken en die ga ik niet veranderen voor jou of wie dan ook. Noch verwacht daarvoor beloond te worden...dat zou krankzinnig zijn.

Verder hoop ik, dat je tzt in staat zult zijn eea te relativeren en dat je gewoon van Fok! geniet zoals dat hoort. Als jij je hier al zo druk over maakt, dan maak ik me zorgen over je toestand in real life.
Lighten up ( en nee, geen katjes! ) en probeer het samen met de rest van de FF-ers gewoon gezellig te houden nu.
pi_40681734
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef SHE het volgende:

en probeer het samen met de rest van de FF-ers gewoon gezellig te houden nu.
Mijn god, hoor jezelf toch eens. .
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2006 @ 13:04:08 #247
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40681736
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat een mod doet. De users maken het forum en het enige wat de mod doet is ingrijpen als er iets aan de hand is, that's it.
Daar hoef je geen poezendokter, prime time F&F bezoeker of God voor te zijn...dat kan elke idioot.
Ik denk dat je het zelf dan niet snapt. Een forum werkt beter met iemand die het onderwerp kent en er een duidelijke affectie mee heeft. Hoe lang denk je het vol te houden élk F&F topic te lezen, als het je niet boeit? Slotjes kun je pas zetten als je het gelezen hebt. Verder is het mijns inziens de taak vd moderator om een subforum levend te houden, actief en geinteresseerd mee te doen, en last but not least het kennen van je users. Ken jij de F&F users?

Maar goed, het zal me aan m'n reet roesten verder. Het moge duidelijk zijn dat de F&F mods op dit moment gewoon niet bij het forum passen, hoe recht je ook probeert te lullen wat krom is...
pi_40681786
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Kreator het volgende:

en last but not least het kennen van je users.
Whehe, ja, dat scheen zo enorm belangrijk te zijn bij het uberhaupt voorkomen van deze rel. Dat óók BBD nog nooit een teen in F&F gezet had telde dan even niet natuurlijk. .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:05:52 #249
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40681803
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef SHE het volgende:
Deedeetee, nee dat is zeker geen nieuwe policy, maar je begrijpt dat er nu een enkeling het nog steeds grappig gaat vinden om verdrinkingsgrapjes te maken.

Ik ben niet zo van het heftig censureren , aangezien dat alleen maar meer kinders stimuleert om de grapjes te maken.

Geloof me, over 2 dagen is dit ook allemaal weer gesneden koek
Géén nieuwe policy we doen het gewoon anders, *ik hou niet van * heftig * censuren * ....... tsja zo kun je 't ook liegenzeggen.......

Tuulijk word dat hier gesneden koek, lekker trollen in F&F daar zitten een hoop users allang naar te smachten. Fijn voor ze dat je hun daar bij lekker behulpzaam gaat zijn.

Liegen is dom, zeg dan niks

Mij jaag je daar niet mee weg, ik heb al heel lang mijn eigen policy : wie een reactie niet waard is die krijgt die niet.
Maar anderen jaag je wel weg door te weigeren om normaal te modden.
Succes met de nieuwe eehhhh policy

Edit : goh je hebt er idg wél wat van gezegd ? Nou dan zal ik je voorlopig maar ff 't voordeel van de twijfel gunnen. Ik wacht met belangstelling af.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:07:43 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40681872
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat je het zelf dan niet snapt. Een forum werkt beter met iemand die het onderwerp kent en er een duidelijke affectie mee heeft. Hoe lang denk je het vol te houden élk F&F topic te lezen, als het je niet boeit? Slotjes kun je pas zetten als je het gelezen hebt. Verder is het mijns inziens de taak vd moderator om een subforum levend te houden, actief en geinteresseerd mee te doen, en last but not least het kennen van je users. Ken jij de F&F users?

Maar goed, het zal me aan m'n reet roesten verder. Het moge duidelijk zijn dat de F&F mods op dit moment gewoon niet bij het forum passen, hoe recht je ook probeert te lullen wat krom is...
weleens in mijn fotoboek gekeken Krea?
honden, katten, konijnen, reptielen..ik ken ze en heb ze hoor.
Ook ken ik de F&F users ..trust me

En ja, ik lees de topics..geen dagtaak hoor, want het is geen ONZ, GC of ander snellopend subforum.

En als het je niet boeit, waarom heb je dan zoveel te melden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')