SuperB....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:21 schreef JoeKurr het volgende:
Zo, heb ff photoshop aangeslingerd om de vuiltjes uit de foto's te halen.
Dit is de bijgewerkte serie van zaterdag:
Ik stond er min of meer op te wachten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
SuperB....![]()
Stond je daarop te wachten of is dit een toevals treffer.
Thnx 4 the linkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:34 schreef JoeKurr het volgende:
Je kunt mijn foto's hier vinden
Inmiddels staan daar ook de bijgewerkte foto's van vrijdag bij.
De foto's van de J-055 (F-16 Solo Display) zijn binnenkort ook te bewonderen op www.f16demoteam.nl
Dat zweefvliegtuig in je topic... is een volgens mij een ASK-21quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die niet in staat waren al mn foto's tegelijk te openen: hier staan al mn vliegtuigfoto's per fabrikant gesorteerd. En ja, dat duurt even, vandaar dat het nu pas klaar is
Dank jequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zweefvliegtuig in je topic... is een volgens mij een ASK-21
Sorry foutjequote:
Ik weet nog niet zeker of ik op de vrijdag ga.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga ookSterker nog....ik ga zelfs de vrijdag ervoor
Dan is er een photocall op vliegbasis Kleine Brogel.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:35 schreef RonaldV het volgende:
MiG-29 Fulcrum-A (Polish Air Force)
Lockheed F-16AM (Kongelige Danske Flyvevåben - Danish Air Force)
Ik zei "weinig", niet "geen"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef eL. het volgende:
Ik had ze er wel tussen staan (. ), bovendien vond ik de static erg tegenvallen. Weinig en niet boeiend, ik dacht trouwens dat er een Portugese Corsair zou staan ...
Kun je nagan hoe vroeg ik er al was.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zonder blauw folie, en een stoere militair erop en een mooie blauwe lucht.
En die mig, ook met een militair, met lang haar.![]()
[afbeelding]
Ik heb daarentegen helemaal niks met vliegtuigen, of het leger überhaupt. Voor mij was de dag leuk, zon, bier, heftige geluiden, mooie formaties, vrolijke mensen; ik maak meer 'leuke' kiekjes, hoewel ik wel een beetje om compositie denk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je nagan hoe vroeg ik er al was.![]()
Ik probeer mijn foto's altijd zo te schieten dat je een zo schoon mogelijk toestel hebt. Intake covers en streamers ("remove before flight"-lintjes) zijn nog wel acceptabel, maar ik wil in ieder geval niemand door mijn beeld hebben lopen.
Het zou inderdaad een Griekse TA-7H zijn, maar die vlucht was geannuleerd wegens een technische storing.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei "weinig", niet "geen"
Ik dacht een Griekse. De Portugezen hebben sinds de invoering van de F-16 geen A-7s meer. Maar ik heb m ook gemist inderdaad.![]()
Leeuwarden had vroeger altijd een goeie static. Ik heb zo het idee dat de bezuinigingen in Nederland en Europa inmiddels zo hard beginnen aan te komen dat er niet veel meer naar vliegshows kan komen. Vroeger had elk nederlands squadron wel een afvaardiging op de static, maar ik heb nog nooit zo weinig F-16 gezen als dit jaar. 334 Sqn ontbrak bijvoorbeeld nagenoeg geheel.
Ik ben er ook op de vrijdagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
quote:http://airshow.sanicole.com/modules.php?name=News&file=article&sid=39
Uitbreiding Spottersregeling
Geplaatst op Vrijdag 30 juni @ 16:04:48 GMT+1 door airshowdirector
Zoals reeds geruime tijd aangekondigd op onze website wordt er voor de spotters een speciale photo-call georganiseerd op de vliegbasis van Kleine Brogel op vrijdag 21 juli. De mensen die met een combi-ticket naar deze photo-call gaan zullen nu ook op zondagmorgen voor aanvang van de airshow beperkt toegelaten worden in Kleine Brogel.
Op vrijdag 21juli wordt er in samenwerking met de vliegbasis Kleine Brogel een photo-call georganiseerd. Spotters kunnen op vrijdag voor ¤ 15 foto's nemen van de deelnemers van de Sanicole Airshow in Kleine Brogel. Ook is er een voordelige combi-regeling mogelijk waarmee spotters voor ¤ 20 zowel op vrijdag naar de photo-call kunnen gaan en zondag naar de airshow.
Deze laatste groep spotters, die een combi-ticket kopen, zullen nu ook op zondagmorgen tussen 09u en 11u op de vliegbasis van Kleine Brogel foto's kunnen nemen.
Let wel op, mensen met enkel een ticket voor de photo-call op vrijdag worden zondagmorgen niet toegelaten. Enkel de mensen met een geldig combiticket worden zondagmorgen toegelaten. Ook zal er die morgen geen ticketverkoop meer zijn in Kleine Brogel.
Beetje late reactie van me maar goed, ik ben het helaas met je eens, vroeger stond er veel en nu eigenlijk bijna niets. Ik hadeigenlijk ook heel erg gehoopt op wat Mirage variantjes, al heb ik geen idee wat daar nogvan vliegt. Na die talloze Mirage filmpjes die ik de laatste tijd heb gezien, had ik ze graag weer eens in het echtgezien. Maargoed, datwas een minpuntje dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:28 schreef RonaldV het volgende:
Ik zei "weinig", niet "geen"
Ik dacht een Griekse. De Portugezen hebben sinds de invoering van de F-16 geen A-7s meer. Maar ik heb m ook gemist inderdaad.![]()
Leeuwarden had vroeger altijd een goeie static. Ik heb zo het idee dat de bezuinigingen in Nederland en Europa inmiddels zo hard beginnen aan te komen dat er niet veel meer naar vliegshows kan komen. Vroeger had elk nederlands squadron wel een afvaardiging op de static, maar ik heb nog nooit zo weinig F-16 gezen als dit jaar. 334 Sqn ontbrak bijvoorbeeld nagenoeg geheel.
Da's het spijtige van de huidige tijden. Bijna iedereen vliegt F-16 tegenwoordig: Naast de EPAF-landen Nederland, België, Denemarken en noorwegen inmiddels ook Portugal, Italië, Griekenland en Turkije. Aan Polen zijn de afleveringen net begonnen. Czechië is de enige "Oostblokker" die modern spul heeft in de vorm van iets afwijkends: de JAS-39. Verder zijn het in Europa vooral Tornado's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:21 schreef eL. het volgende:
[..]
Beetje late reactie van me maar goed, ik ben het helaas met je eens, vroeger stond er veel en nu eigenlijk bijna niets. Ik hadeigenlijk ook heel erg gehoopt op wat Mirage variantjes, al heb ik geen idee wat daar nogvan vliegt. Na die talloze Mirage filmpjes die ik de laatste tijd heb gezien, had ik ze graag weer eens in het echtgezien. Maargoed, datwas een minpuntje dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |