herkenbaar... maar het doet me een beetje denken aan het idee van een mooie nieuwe fiets roze verfen zodat ie niet gejat wordquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef x-tremed het volgende:
watermerk is omdat ze op mijn eigen site staan waar ik in het verleden nogal slechte ervaringen mee heb gehad
Ze hadden het gisteren over ruim 200.000, dat lijkt me ook wat waarschijnlijker gezien de terugtocht.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:21 schreef skiczukie het volgende:
130.000 mensen hebben die mafketels aangetrokken.
Daar ben ik het best wel mee eens...ff horen wat ik gemist hebquote:Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef Ronney het volgende:
tegek! meer filmpjes! meer geluid!
Dát ziet er goed lekker uit zeg,quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste van mijn hand....... ik moet de rest nog ff nalopen
Dit begint er meer op te lijken, mooie foto!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste van mijn hand....... ik moet de rest nog ff nalopen
[afbeelding]
Zodra ik helemaal klaar ben, gooi ik ze op 800 breed op mijn sitequote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef eL. het volgende:
[..]
Dát ziet er goed lekker uit zeg,.
Klein verzoekje : kunnen degene die dat hebben een linkje doen naar de grotere platen, los van 550 discussie die hier altijd opduikt, zie ik ze graag groter, uit enthousiasme uiteraard.
Top. Gaaf. Fijn. Lekker. Bedankt.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zodra ik helemaal klaar ben, gooi ik ze op 800 breed op mijn siteIk zal dan wel ff een linkje posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |