Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!quote:
Hoi meneer met de toffe avatar.quote:
Er zijn er wel meer voor Re uit de kleren gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Meisje van 18. Nee, dank je.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
En ze zijn alledrie 18! Nou ja, eentje bijna!
quote:
Smaak? Nou moet je geen loze kreten gaan rondstrooien zonder degelijke onderbouwing he!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ze kunnen Frans en ze hebben smaak. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje van 18. Nee, dank je.
Gister waren we met 3 meiden van rond de 18 naar een kroeg gegaan om Oranje te kijken. Ik kan ze er zo uitpikken als ze 18 zijn. Qua gedrag en uitspraken over bepaalde zaken zijn ze nog echt guppies.
Ik ben natuurlijk een "oudere" van wel 24 jaren. Been there, done that and got the t-shirt enzo
Super... we gaan vandaag shoppenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi meneer met de toffe avatar.
Hoe is het leven aldaar?
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Kritiek? Welnee, ik trek alleen ernstig de motivatie en geestelijke gesteldheid van de meisjes op die foto's in twijfel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:40 schreef rena het volgende:
DaMart, wat heb jij een kritiek vandaag op Bupa.?
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hebben ze ook domme dingen over voetbal gezegd?
De FOK!roddeltante.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.
Het is niet bij foto's maken gebleven.
Het vervolg mag dan ook wel achterwege blijven.![]()
Ikke wel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
De FOK!roddeltante.![]()
Ik denk dat ze dan geen pics gemaakt hebben van het vervolg, wellicht wel filmpjes.![]()
Vooral die eerste.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"
Buitenspel: "Waarom fluiten ze steeds af?"
[..]
Nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Mijn fans.quote:
Zou Toeps willen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomenquote:
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef rena het volgende:
[..]
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomen![]()
Als je de vergelijking niet snapt ben je gewoon domquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, het is haar idd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |