Ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken,
Nee.quote:maar er toch een korte samenvatting van willen.
Ik ben een slecht meisjequote:
Goh, nog nooit gezien zegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
Slecht is goed!quote:
Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen.quote:
quote:
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheelijkende Breezerfotosoeps!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!
Volgens mij ben je nog steeds dronken, Turkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verre van hoor. Zoveel alcohol is het niet ingegaan gister, daar was de wedstrijd te spannend voor.
Zal wel per ongeluk geweest zijn.
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
Enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
De taal van de liefde, mên!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!![]()
Wie zijn die kindertjes?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijktquote:
Wat ben jij toch slim!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor echte liefde heb je geen woorden nodig, laat staan woorden uit zo'n kuttaal als Frans!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |