heb je niks aan, ik heb een Asus, heb ASUS Probe een keer geinstaleerd. weetje wat je allemaal voor informatie kreeg?? 1 ding: en dat was de voltage van de 5v kabelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:42 schreef nein het volgende:
ik heb ook zo'n soort programma, everest home edition, te downloaden bij www.download.com en ff zoeken op everest
lol, wat ik spam niet, en welke prive gegevens??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef G3rtjuh het volgende:
Zulke temperaturen zijn vrij normaal voor nieuwe notebooks/laptops.
je had je screen captures trouwens wel eens kleiner mogen maken en minder mogen 'spammen' met de website. Waar trouwens ook allemaal prive gegevens op te vinden zijn.
Dus je wilt zeggen dat hij 90oC aankan??quote:Op zondag 18 juni 2006 07:33 schreef zipzap het volgende:
Als hij bij de 100 komt, zou ik moeilijk gaan doen. Hij valt dan vanzelf uit overgens.
Maar het leuke is, je probleem is niet permanent verholpen met het uitblazen van je fan en het vervangen van de koelpasta. Ik ben nu al voor het derde opeenvolgende jaar terugegaan naar de winkel met iedere keer weer exact dezelfde klacht. Tenzij je vijf jaar garantie hebt en het kreng voor die tijd gaat verkopen, zou ik daar dus niet al te veel waarde aan hechten.quote:
Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar? Hij hoort toch rond de 90 graden vanzelf uit te vallen door de beveiliging. En zet je hem niet zelf uit als je de temperatuur zo ziet oplopen?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:50 schreef Giem het volgende:
Mijn Dell ging in rook op rond de 120 graden.. dan was hij stuk zeg maar
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Daarom heb ik precies onder de fan 3 gaatjes gemaakt in de CPU kapje, ik zie het verschil eerlijk gezegt niet echt.
Nu niet meerquote:
Want?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:46 schreef most_wanted het volgende:
Die is onbetrouwbaar.
Nope, dan speelde ik een spelletje, en dan kwam er van zelf de rook uit.. pruts ding.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:13 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar? Hij hoort toch rond de 90 graden vanzelf uit te vallen door de beveiliging. En zet je hem niet zelf uit als je de temperatuur zo ziet oplopen?
Er is toch niet letterlijk drie keer rook uit gekomen?? En na de reparatie (of deed hij het evengoed nog?) weer een spelletje doen en weer rook?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Nope, dan speelde ik een spelletje, en dan kwam er van zelf de rook uit.. pruts ding.
En bij de derde keer heb ik hem laten loggen, en de log stopte bij 121 graden van de videokaart. Die vervolgens dan mooi in rook op ging
Klopt 3 keer gemaakt voor dat probleem, 3 keer rook. Nu eindelijk naar een jaar ellende een nieuwe, ook dat was nog een ellende om voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Er is toch niet letterlijk drie keer rook uit gekomen?? En na de reparatie (of deed hij het evengoed nog?) weer een spelletje doen en weer rook?
Dan is het zeker een pruts ding en zou ik een nieuwe eisen, als je nog garantie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |