Tof, bedankt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:39 schreef BaajGuardian het volgende:
vooruit, en Sebasser.
haal op die wekker, snot is lekker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:46 schreef BaajGuardian het volgende:
i think i speak for everyone when i say put a **ck in it
bier en frieten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:49 schreef cerror het volgende:
Zeg baaj, hier is bef voor.
alsof de vrouw maar een loosbak isquote:
Die blik in z'n geheel... prachtig .quote:
Ik haat vrouwen ja... en dan nog?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alsof de vrouw maar een loosbak is
hater!
kapot meppen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Ik haat vrouwen ja... en dan nog?
Dommelsch van de tap.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:03 schreef Slappertje het volgende:
Wat schenk je hier voor bier?
klote bier, 2e hands bier, en tietbierquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:03 schreef Slappertje het volgende:
Wat schenk je hier voor bier?
Die tap is buiten werking BG.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:05 schreef BaajGuardian het volgende:
en gouden zegel
Beter!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dommelsch van de tap.
en grolsch kanon.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:08 schreef BaajGuardian het volgende:
HHAAAHA KLOTE WIJFEN OP MTV
heb je nog meer van dat soort pics trouwens?quote:
omdat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:22 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom open je altijd midden in de nacht biertopics?
Waarom zijn de bananen krom..........djeeeesssquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:22 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom open je altijd midden in de nacht biertopics?
Nou nog een ziekte Loller!!111!!!einzzweidreivierbratwurst!!!!1111!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb al n biertje erbij. :/
de bierziektequote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou nog een ziekte Loller!!111!!!einzzweidreivierbratwurst!!!!1111!!
Ja, smeerlap.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:54 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Sebassers zijn plassers![]()
![]()
Peop met jeplassr in je hassesr
nou ik ben zonet toch ff weze vechte jonge, overal ninjas door de ramen en de muren en ik maar meppen enzo, maarja toen kwam de ninja meester, en die gast was ff keurig gek, heb em maar even geslagen godverdomme, en toen kwam petje, die was boos want zn haring was 2 , KLOTE HARING VAN 3!1 nee 2, nou dat was het.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:07 schreef MrSASO het volgende:
Vertel eens wat wilde verhalen van vanavond enzo.
Nou toen ik naar buiten liep kwam er president busch naar mij toe.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou ik ben zonet toch ff weze vechte jonge, overal ninjas door de ramen en de muren en ik maar meppen enzo, maarja toen kwam de ninja meester, en die gast was ff keurig gek, heb em maar even geslagen godverdomme, en toen kwam petje, die was boos want zn haring was 2 , KLOTE HARING VAN 3!1 nee 2, nou dat was het.
en jij?
Ik heb een zwaard ter grootte van mijn lul.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
haha je ben japanner ofzo.. ken je ook samurai skillz?
echt koninklaijk jeweet toch, heb je nog meer gangstah pics, ga godvedomme anders ff uploade naar je fotobouk oidquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:35 schreef MrSASO het volgende:
Hmm oke,
Ik heb dus geen zwaard, maar wel een lul maar die ga ik niet posten jeweetz.
Maar wat vind je van mijn gangsta look.
jawantik vind je wel tof enzo ga dus snel fotos uploaden dan ga ik zeggen van die saso is echt ok enzo hier op fok en dan vnden mensen je okquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:37 schreef MrSASO het volgende:
Die foto`s zijn te groot.
Ik weet een teleurstelling, maar ik vind er wel iets op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |