Verbaal heeft ie zo zijn talenten en zijn wereldbeeld is soms wat apart maar zeker interessant.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom voel ik me altijd minderwaardig in het bijzijn van Lamon?![]()
Ik ben toch echt niet dom ofzo, maar de communicatie is niet je van het. Weer al deceptie.
Ik gaf toch toe dat het mijn fout was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom voel ik me altijd minderwaardig in het bijzijn van Lamon?![]()
Ik ben toch echt niet dom ofzo, maar de communicatie is niet je van het. Alweer deceptie.
Jah!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verbaal heeft ie zo zijn talenten en zijn wereldbeeld is soms wat apart maar zeker interessant.![]()
Lamon is geen kloon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jah!!![]()
Verbaal denk ik soms dat ie een kloon is van een andere user die er ook wat van kan en mij nog steeds een visie zou geven op enkele van mijn schrijfsels. Maar dat kan eigenlijk niet.
No need to. Ik blijf je geweldig vinden hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik gaf toch toe dat het mijn fout was.
Nederiger dan dat kan ik echt niet worden hoor.
Ik zou beledigd zijn om als kloon gezien te worden, maar ik ben te benieuwd wiens kloon ik dan wel zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
kloon
Fouten zijn er om gemaakt te worden!quote:
Ja Iedereen heeft recht op zijn eigen fouten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fouten zijn er om gemaakt te worden!
Die was het!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
er zat een Y in zijn username, dat weet ik nog.
Op zich uitzoeken welke users met Y username beginnen op de goede datum,dat moet te doen zijn.quote:
Go ahead!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich uitzoeken welke users met Y username beginnen op de goede datum,dat moet te doen zijn.![]()
Toch schrok ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Het is geen fout.
Ik heb in dat maak me oranje topic een hele fatsoenlijke uitleg gegeven.
Maar dan wel met de achterliggende gedachte, dat ik niet de kloon van de desbetreffende user ben, ondanks enkele gemeenschappelijke kenmerken uiteraard.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:03 schreef sig000 het volgende:
Op zich uitzoeken welke users met Y username beginnen op de goede datum,dat moet te doen zijn.![]()
En bedankt hè, nou hoef ik er niet meer naartoequote:Op maandag 19 juni 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Was een heerlijke rampenfilm! En Kurt gaat dood! Zo jammer!!!!!!!
Dat is bemoedigendquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik leef nog.
Druk bestaan.quote:Vanaf komende maand heb ik een andere functie op m'n werk, de eerste senaatsvergadering ging vanavond okay, zaterdag verhuis ik naar A'dam (alleen heb ik daar helemaal geen internet) dus dat kan allemaal wel minder.
Dat ben je nu toch alquote:Ooit ben ik hier weer ouderwets terug.
En begint Die Mannschaft ook nog goed te voetballen. The Horror.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:32 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik ben weer laat met het ontdekken van het album, maar wat vind ik Von Hier an Blind van Wir Sind Helden een tof album zeg!
En dat allemaal dankzij de NOS.
Fantastisch album!quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:32 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik ben weer laat met het ontdekken van het album, maar wat vind ik Von Hier an Blind van Wir Sind Helden een tof album zeg!
Hoe ver ben je ermee? Ik begin ongeduldig te worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:03 schreef sig000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |