Je kent me toch, ik ben van de consequente relativeringen, zelfs al stoor ik me niet eens aan de begrijpelijke inkoppertjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Je kent me toch? Ik ben van de inkoppertjes.
Daarom mag ik je ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Ik zal niet als eerste reageren met: "Valt er hier nog wat geld te verdienen?"
Vriendelijk van me, toch?
Jawel hoor maar altijd bescheidenquote:
Ja, gisteren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:18 schreef broer het volgende:
(Iemand Wickedangel nog gezien de laatste tijd?)
Jawel! Maar ik wilde iedereen er even aan herinneren dat ze hier gisteren was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Ja, gisteren.
In dit topic zelfs.
Lees je nou echt nooit dit topic netjes terug?
Okee, de groetjes dan maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Lamon ik kwam even langs. Eigenlijk om te groeten. Trusten peoples.
Staat ook bij mij in de top 3, na eerder genoemd nummer en Echolot.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Ik ben het meest verliefd op 'Darf ich das behalten'.
Sterker nog... Ik ga nú de cd zoeken om dat liedje te draaien.
Is me niet eens opgevallen. Als er muziek gespeeld wordt, vergeet ik mijn andere zintuigen meteen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Kon jij bij die 3VOOR12-sessie eigenlijk wél om die neus van de zangeres heenkijken, Lamon?
Mij lukte het niet. Ik blééf maar staren naar die gok...
(Darf ich das behalten? Ich brauche nichts mehr...)quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg bijna geen mailtjes meer.
Volgens mijn vrienden- en kennissenkring dient alles wat gezegd moet worden via sms te gebeuren.
Ik vind het maar veel werk, e-mail gaat veel sneller, maar ik heb me aangepast, gemakkelijk als ik ben.
Wat doe je met je smaak dan, tijdens het luisteren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
Is me niet eens opgevallen. Als er muziek gespeeld wordt, vergeet ik mijn andere zintuigen meteen.
Op mijn smaakzintuig na natuurlijk..
Nee hoor, dit was er 1 zonder dubbele bodem.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Wat doe je met je smaak dan, tijdens het luisteren?
Of denk ik weer eens te letterlijk?
Ik denk dat ik het ook goed zou vinden op die manier, maar de gelegenheid heeft zich nog niet aangegrepen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Klopt.
Al had ik Wir sind Helden op dit moment ook wel acceptabel gevonden als ik geen bier had gehad.
Hobje!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:25 schreef MissHobje het volgende:
Goedzo Ole...
Alles goed met joe en de poezenbeesten ??
Ja zekersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:26 schreef Ole het volgende:
Ja!! we vermaken ons kostelijk! Met joe ook alles goed?
Goed zo! Ik ga lekker richting paar weekjes vrij!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zekers![]()
Druk druk met alles wel.. maar dat is prima allemaal.
Trusten!quote:
I disagree. En daar kom je ooit nog wel achter als je ooit kinderen krijgt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo zie je maar, problemen worden pas problemen, als je ze zelf tot problemen promoveert.
Ik ben een overjarige puber met een onterecht God-complex.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
De hoofdredactrice:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld naar de kloten.![]()
En die bruine kleur moet ik ook al niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:50 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo.
[..]
De hoofdredactrice:
"Zoiets verwacht je niet van vrouwen!".
Kun je er niet snel vanaf?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:53 schreef Q. het volgende:
Niet zo negatief over de poep op mijn naam, ja!
Tofquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:53 schreef Q. het volgende:
Niet zo negatief over de poep op mijn naam, ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |