abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:32:59 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238461
Blijven lachen Q

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juni 2006 @ 04:35:32 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_39238472
Ik doe niet anders, tong. Nu maar eens kijken of ik nog een beetje kan slapen. Met een emmer naast mjn bed.
For great justice!
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:36:09 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238475
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:35 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet anders, tong. Nu maar eens kijken of ik nog een beetje kan slapen. Met een emmer naast mjn bed.
Klinkt minder

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39238493
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee het was de scheids en botte pech Sig

Dit is niet 't goede topic maar die scheidsrechter was er eindelijk 1 die bijna consequent was en dat de spelers dan de kluts kwijtraken kan die man ook niets aan doen.
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:45:36 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238536
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:39 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dit is niet 't goede topic maar die scheidsrechter was er eindelijk 1 die bijna consequent was en dat de spelers dan de kluts kwijtraken kan die man ook niets aan doen.
ja bedankt voor je 16 gele en 4 rode kaarten scheids.

pi_39238700
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

ja bedankt voor je 16 gele en 4 rode kaarten scheids.

Ik heb me kostelijk vermaakt met deze wedstrijd en dat heb ik niet vaak.
  maandag 26 juni 2006 @ 05:52:19 #257
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39238726
ik ben dr ook nog
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_39272601
Vijf dagen vrij, waarvan 2 in Arras, ik ben wel eens minder vrolijk geweest.

En ik ga ook maar eens opzoeken of ik een Wir Sind Helden concert kan vinden, want na 5 dagen in mijn speler, zijn ze het blijkbaar wel erg waard.

En ik kan weer normaal boodschappen doen, zonder in 15 euro grenzen te moeten denken, want de wuppies zijn op.

En ik heb besloten dat ik ipv van vie, toch weer overga op echte groentes en fruit, want het schijnt als aanvulling wel okee te zijn, maar als vervanging niet helemaal ideaal te zijn.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:19:43 #259
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39272687
Fijne update, Lamon. Ik ben weer helemaal op de hoogte.

Ik laat mijn eigen update maar even achterwege. Heb niets te melden, geloof ik.
pi_39272809
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Ik laat mijn eigen update maar even achterwege. Heb niets te melden, geloof ik.
Ik ook niet, maar een paar trivialiteiten zo nu en dan moet kunnen.

Misschien heb je een leuke werk-anecdote?
Of misschien heb je je aan iets geergerd vandaag?
Er is toch wel iets?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:34:52 #261
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39272880
Ik heb vandaag nauwelijks gewerkt. En al helemaal niet met collega's. Dan zou ik anekdotes over mezelf moeten vertellen, en voor het zover is, moet er toch nog wel het een en ander gebeuren.

Geërgerd heb ik me wel. Maar dat is zó triviaal dat het echt het vermelden niet waard is. (Een zeikerd in de slowchat van TTK. Ik bedoel, waar hebben we het over...)

Het enige wat ik zou kunnen melden is dat ik vandaag officieel heb aangegeven dat ik met mijn meest tijdconsumerende hobby stop (de eindredactie van een muziekwebsite). Ik had er genoeg van en zuchtte eigenlijk alleen maar als ik iets moest redigeren en plaatsen. Dan is het tijd om te stoppen, vind ik.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:35:30 #262
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39272889
Sorry dat ik je positieve stemming misschien wat overschaduw.
pi_39272932
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen melden is dat ik vandaag officieel heb aangegeven dat ik met mijn meest tijdconsumerende hobby stop (de eindredactie van een muziekwebsite). Ik had er genoeg van en zuchtte eigenlijk alleen maar als ik iets moest redigeren en plaatsen. Dan is het tijd om te stoppen, vind ik.
Al plannen voor een nieuwe hobby?
Of ga je de tijd spreiden over andere hobbies die je al had?

Je gaat het toch niet overzetten in werktijd hoop ik, he?
pi_39272950
Ik ben trouwens de laatste tijd weer erg veel aan het luchtdrummen (wat ik overigens niet als hobby beschouw, wees niet bang. ) , wat een aangename bezigheid is dat toch.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:47:09 #265
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39272986
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Je gaat het toch niet overzetten in werktijd hoop ik, he?
Nou, als het even kan... Het is het soort werk dat ik ook betaald doe. Dus als ik iets vrijwilligs kan inleveren voor hetzelfde, maar dan betaald, dan zou ik daar niet tegen protesteren.

Een nieuwe hobby zou de uitbreiding van een bestaande zijn: meer schrijven voor diezelfde muziekwebsite.

Wat doe jij in je vrije tijd, Lamon, behalve luchtdrummen?
pi_39273035
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Nou, als het even kan... Het is het soort werk dat ik ook betaald doe. Dus als ik iets vrijwilligs kan inleveren voor hetzelfde, maar dan betaald, dan zou ik daar niet tegen protesteren.
Maar even onbevredigend dan toch?
quote:
Wat doe jij in je vrije tijd, Lamon, behalve luchtdrummen?
Uitgaan, muziek luisteren, naar concerten gaan, cabaret maken met een groepje, poolen, soms bowlen, muziekavondjes houden, films kijken.

Thuis doe ik eigenlijk weinig inspirerends, buiten muziek en films, ik heb ook vaak de neiging om gewoon na te denken. Geen zorgen of zoiets, maar gewoon van het ene onderwerp in mijn hoofd naar het andere te gaan, en dat 3 uur later pas te realiseren. Maar da's ook niet echt een hobby, geloof ik.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:59:34 #267
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39273099
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Maar even onbevredigend dan toch?
Je zult je erover verbazen hoe bevredigend geld dan opeens kan zijn.
quote:
Uitgaan, muziek luisteren, naar concerten gaan, cabaret maken met een groepje, poolen, soms bowlen, muziekavondjes houden, films kijken.

Thuis doe ik eigenlijk weinig inspirerends, buiten muziek en films, ik heb ook vaak de neiging om gewoon na te denken. Geen zorgen of zoiets, maar gewoon van het ene onderwerp in mijn hoofd naar het andere te gaan, en dat 3 uur later pas te realiseren. Maar da's ook niet echt een hobby, geloof ik.
Ik kan het geduld niet opbrengen om uren op de bank te zitten denken. Zou het wél graag willen. Een beetje rust, niet de hele tijd het gevoel dat de wereld aan je voorbij gaat zonder jouw inbreng. Maar dat lukt me dus niet. Is daar een methode voor?

Wat is een muziekavondje, trouwens?
pi_39273161
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Je zult je erover verbazen hoe bevredigend geld dan opeens kan zijn.
Ik geloof je op je woord.
quote:
Ik kan het geduld niet opbrengen om uren op de bank te zitten denken. Zou het wél graag willen. Een beetje rust, niet de hele tijd het gevoel dat de wereld aan je voorbij gaat zonder jouw inbreng. Maar dat lukt me dus niet. Is daar een methode voor?
Ik ben narcistisch, dus ik ben altijd extreem geinteresseerd in mijn eigen visies en gedachtes.
Het komt vanzelf, ik ga er niet eens speciaal voor zitten.
Of het nou zo'n fijne eigenschap is, durf ik niet te zeggen eigenlijk..
quote:
Wat is een muziekavondje, trouwens?
Met een groep mensen drinken en naar elkaars muziek luisteren.
Het klinkt heel zielig, maar ik doe het al 6 jaar, en het is veel leuker dan het klinkt, omdat het soms veel over de mensen waarmee ik omga zegt, en het drank, emotie en muziek koppelt, wat altijd een goede combinatie is.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 02:10:53 #269
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39273199
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Ik ben narcistisch, dus ik ben altijd extreem geinteresseerd in mijn eigen visies en gedachtes.
Het komt vanzelf, ik ga er niet eens speciaal voor zitten.
Of het nou zo'n fijne eigenschap is, durf ik niet te zeggen eigenlijk..
Ja? Ben je echt zo narcistisch? Ik nam eigenlijk altijd aan dat je die eigenschap flink overdreef. Zoals je eigenschappen nu eenmaal flink kunt overdrijven op een forum als dit. En als je echt zo narcistisch bent, ben je dan eigenlijk wel aardig?
quote:
Het klinkt heel zielig, maar ik doe het al 6 jaar, en het is veel leuker dan het klinkt, omdat het soms veel over de mensen waarmee ik omga zegt, en het drank, emotie en muziek koppelt, wat altijd een goede combinatie is.
Dat lijkt mij ook wel wat. Helaas heb ik daar niet de geschikte vrienden voor. Ik kan met iedereen ontzettend goed opschieten, maar muzikaal loopt het allemaal nogal uiteen. Dat zouden heel vervelende avonden worden, vrees ik.

Misschien moet ik me maar aanmelden bij een muziekclubje, of zo. Een soort Oprah's Bookclub, maar dan anders.
pi_39273436
quote:
Dat lijkt mij ook wel wat. Helaas heb ik daar niet de geschikte vrienden voor. Ik kan met iedereen ontzettend goed opschieten, maar muzikaal loopt het allemaal nogal uiteen. Dat zouden heel vervelende avonden worden, vrees ik.
Dat lijkt me juist de perfecte basis. Tenzij het geen echte muziekliefhebbers zijn natuurlijk, maar anders is verscheidenheid binnen 1 passie juist een plus toch?

(..wilde ik een kwartier geleden posten, voordat Casema het even zat was...)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 02:47:53 #271
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39273529
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
Dat lijkt me juist de perfecte basis. Tenzij het geen echte muziekliefhebbers zijn natuurlijk, maar anders is verscheidenheid binnen 1 passie juist een plus toch?
Mja, wel muziekliefhebbers, maar toch ook allemaal wel aardig binnen hun eigen straatje. (Ik niet, natuurlijk. Ik ben een allesvreter. )
quote:
(..wilde ik een kwartier geleden posten, voordat Casema het even zat was...)
Dat was de essentie van semi-bikkeltijd, toch? Dat je snel antwoord kon krijgen, maar dat het ook dagen kon duren?

Overigens ben ik het nu ook zat. Ik ga slapen. Doei.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 juni 2006 @ 03:54:31 #272
22592 crew  Ole
pi_39273986
Owh,.. Ole komt nog even binnnen..
Ik heb net gedaan/gehoord dat ik naar waldrock ga
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 27 juni 2006 @ 04:59:07 #273
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_39274244
Heujjjjjjjjj en weer 5 uur. Verdomme, en ik wou het nog wel niet later maken dan 3

Om 12 uur op.... mwah 6 uurtjes slapen
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:23:14 #274
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_39307820
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:

Dat doen wij ook, alleen maken we er zelf ook nog muziek bij

Erg gezellig altijd.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:27:26 #275
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39307872
Ik ga even voor postbode spelen:

iedereen de groetjes van Wickedangel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')