Ik ben blij dat je me voor was.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Heb ik er ook weer eens eentje geopend.
Hier of in Ire verbrand?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Overleden en inmiddels alweer een maand of twee geleden gecremeerd.
De tijd vliegt..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Overleden en inmiddels alweer een maand of twee geleden gecremeerd.
Ik geloof dat ik me aangesproken zou voelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Achteraf gezien misschien niet helemaal de juiste insteek, wat overenthousiast enzo..
Heb je een brommer ja?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik me aangesproken zou voelen.
Hij werd er flink duizelig van, meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
We hebben Drs. P gedraaid.
Nuancering, broer, nuancering.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag hoi en doei zeggen tegen mensen.
Ik gok dat er een paar FA's je oranje kleurtje hebben genuanceerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb trouwens uren geleden al mijn oranje kleurtje aangevraagd. Jezus mensen, hoe moeilijk kan het zijn...
Sigaretten zijn voor luie hippies.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Goed. Ik begin wartaal uit te slaan.
Ik lees nog één sigaret mee en dan ga ik slapen.
Doei.
Aangezien je samen met mij de enige participant lijkt te zijn, zou ik niet teveel verwachten van dat meelezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Ik lees nog één sigaret mee en dan ga ik slapen.
Doei.
Klopt. Maar 'sjekkie' is zo'n lelijk woord. Vandaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Echte mannen kauwen of draaien shag.
Ik zorg even voor mijn eigen leesmateriaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:37 schreef Lamon het volgende:
Aangezien je samen met mij de enige participant lijkt te zijn, zou ik niet teveel verwachten van dat meelezen.
Dan noem je het geen sjekkie maar gewoon een ambachtelijke lichte sigaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar 'sjekkie' is zo'n lelijk woord. Vandaar.
Nee, maar ook zeker niet de laatste...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
Stel nou dat ik tijdelijk overstap naar het Gordon en Joling-niveau en hier 'semi-snikkeltijd' schrijf, ben ik dan de eerste die deze flauwe opmerking over IR's besnijdenis maakt?
Het feit dat hij in mijn hoofd wél hilarisch was, daar put ik ook moed en een zekere vorm van geruststelling uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, maar ook zeker niet de laatste...
Daar kun je ook moed uit putten, als je wilt, hoe dubieus dat ook klinkt.
Daarom is narcisme ook zo'n geslaagde eigenschapquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:47 schreef Croupouque het volgende:
Het feit dat hij in mijn hoofd wél hilarisch was, daar put ik ook moed en een zekere vorm van geruststelling uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |