Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.
Als we jou toch niet hadden, de oplossing is zo simpelquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Weer iets gemeen, ik dus ook niet, ben zo al hyper genoegquote:
Wrom ik nou weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n nachtdiertje bent Morwen?
Ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer wel![]()
Et vous, monsieur?![]()
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echtquote:
Simpel doch duidelijk antwoordquote:
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echt![]()
Doe wel enorm mijn best hoor, maar das voor jullie![]()
Wat Dubbie typtquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
A, das liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
Die heeft vast al geen M meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga jij je MILF nou maar vermaken, kssst![]()
Nou maak je me weer verlegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das lief![]()
*warm gevoel tot in tenen krijgt![]()
Ga slapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed zo, das soms schattig.
Niet bij jou, maar goed.
Heey, ehm, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
Slapen, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
*schoptquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Kan iemand mij even naar boven schoppen![]()
Ik was eerst verdorriequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Jij moet helemaal allang weg zijnquote:
*schopquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog ff wachten, dan kunnen we in het DD topic verder
Doe, doe in Godsnaamquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
*schop
Maar hier schop ik je dan wel direct t dak op![]()
Moet je wel eerst hierheen komen, daarna schop ik je met liefde het dak op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Linkje maar alvast dan ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullen![]()
Dus je gaat liever naar je plafond staren dan met ons gezellig dit topic vol ouwehoerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Hoe laat moet je opstaan ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
quote:
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap. (mijn ervaring)quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Hmmz, ik zat er ook aan te denken, maar het is 's nachts zo gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]De optie waar ik voor gekozen heb dus, gaan slapen heeft nu te weinig nut meer.
[..]
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap.
Nu even nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.![]()
Veels te vroeg en ik denk ook aan jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe laat moet je opstaan ?
ook kei kei vroeg ?
dan denk ik zo even aan je![]()
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
Muah.. scheelt ben vandaag verder vrij * na 12 uur ofzo) enne kan vanmiddag dan wel even relaxen
Me tooquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
Ik kan niet mijn eigen tijd indelen, maar wel mijn eigen agenda, telt dat ook ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |