Zie je wel ik ben niet gekquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Druk eens ctrl + F5 inquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Jij wilt later vast en zeker boer worden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef The_Langolier het volgende:
Tijd voor een boterham met pindakaas.![]()
Ik zie jouw poesje met banaan ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Ik zie je poesjes echt nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Maar mijn icoontje doet het dan ook primaquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie jouw poesje met banaan ook![]()
Alleen melke niet![]()
Nou hoorquote:
En schaatser!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef nomen_nescio het volgende:
Jij wilt later vast en zeker boer worden?
Zie je ook wat wij zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Partypooper![]()
Dag poesjes, dag blommetjes, dag bijtjes![]()
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjesquote:
Nietesquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
Zie niksquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
In dat geval, eet smakelijkquote:
Babylijkjes en fontanellen penetreren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
Brakke zooi hebben jullie gewoonquote:
Hobjequote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Babylijkjes en fontanellen penetreren.![]()
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
Nope, jij blijft gewoon gezellig hier tussen de babylijkjes, fontanelen en brakke icoontjes![]()
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Heerlijk.
In die volgorde overigens Lango?
Warm of koud, ze blijven even oud.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna weg
Je weet tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
MissHobje gaat aan haar carričre werkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
Welja, ik vermoed iets met klamme lappenquote:
You're so wrongquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welja, ik vermoed iets met klamme lappen![]()
Je zit er zooooooooooooo mega naastquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?quote:
Ssssstquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
Je had toch je eigen topic voor dit soort teksten ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Nadat ik de baby onder mijn sperma giet, geef ik haar een potje olvarit.
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
euuhhh.. wat is er te winnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nog
Hey meiskequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je zit er zooooooooooooo mega naast![]()
ok hint 2 .. lees dat van Dubbeldrank nog maar eens
quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssssquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
beetje doorposten dus
ach 2 uurtjes slapen en genoeg adrenaline doen de truuk I hope![]()
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
als je er tegen kunt vast welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Zit ik daarom de hele tijd tegen het dak?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Right back at ya...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |