En terechtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Helloww, schatjes![]()
![]()
Dit wordt een reeks, zeg ik je![]()
Niemand is lang boos op mij, daar ben ik simpelweg te schattig voorquote:
Daar is mijn persoonlijke boefjequote:
Zekers, je staat in mijn hall of famequote:
Kvind geen nieuwe die ik leuk vind Morwen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zekers, je staat in mijn hall of fameJe hebt nog steeds het zzzzzzzz-plaatje, zie ik
![]()
Verzoekjes mogen nog altijd hoor, denk maar ff na, ga ik voor je zoeken. Vinnik leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Kvind geen nieuwe die ik leuk vind Morwen...
Mag zeker niet meezoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verzoekjes mogen nog altijd hoor, denk maar ff na, ga ik voor je zoeken. Vinnik leuk![]()
A, maar toch kom je even langs in mijn topiquejequote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:03 schreef DeeCruise het volgende:
Nachtbagger!![]()
![]()
Helaas heb ik nog maar een kwartiertje ofzo....![]()
Ik zag hem vrij laat pas staan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, maar toch kom je even langs in mijn topiqueje![]()
![]()
Neuh, niet echt dacht ik. Wel al dit topic gezien? Haagse Sjonnie Is wel grappig, ik ga zo de docu bekijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik zag hem vrij laat pas staan...
Maar duh, ik kan het naamtopic van mijn nachtdinnetje toch niet zomaar voorbij laten gaan zonder er uberhaupt iets in te posten?
Heb ik verder nog iets gemist?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
Heb er snel even doorheen gescrolled (is dat wel een bestaand werkwoord???) maar zag al teveel verwijzingen naar kankerkachel en dergelijke staan. Tot overmaat van ramp zag ik ook een post van maikuuul staan waardoor ik acuut op vorige geklikt heb....
Nah, niet echt in de stemming voor momenteel....Ik moet ondertussen echt weer iets gaan doen, maar ik heb verdomme totaal geen zin....Nog 3 uurtjes, en dan weer afterpilzen met de jongens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
De docu begint ook wel lekker op zich, strontzak/kankerknuppel (en dat is de eerste 5 minuten)Maar ik zal hem afkijken, zo ben ik dan ook wel weer
![]()
3 uur is zeker lang nogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nah, niet echt in de stemming voor momenteel....Ik moet ondertussen echt weer iets gaan doen, maar ik heb verdomme totaal geen zin....Nog 3 uurtjes, en dan weer afterpilzen met de jongens.![]()
3 uur, damn dat is nog lang![]()
3 ernstig bezopen en derhalve irritante engelsen voor de deur....Altijd leuk om 05:00 snachts...Alsof ik niks beters te doen heb dan die lui voor de deur weg te schoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 uur is zeker lang nogMaar beter heb je wat te doen denk ik dan maar, anders gaat het helemaal zo traag
![]()
Die docu, OMG![]()
Klopt, maar nog geen Morwenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Goed topic, 14.gif!
Waar blijft ze dan?quote:
Daar is ze dan toch nogquote:
Cricketquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
╔╗╔╦╗╔═╗
Goed hoor, als een tiet in de maneschijnquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed hoor, als een tiet in de maneschijnMet jou ook alles lekker?
Ik ben geneigd te zeggen dat het daarop lijkt, maar dat ligt teveel voor de hand denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom denk je daarbij aan cricket?
Die van Morwen ook, al snapt ze dat zelf nog nietquote:
Ik zie het ja, dat is je straf omdat je nog geen nieuw verzoek bij mij hebt ingedientquote:
Cache ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Die van Morwen ook, al snapt ze dat zelf nog niet
Ik zie de mijne welquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tuurlijk cachequote:Op woensdag 21 juni 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cache ?
Oh, morgen te vroeg op..
Trusten
Trustequote:Op woensdag 21 juni 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cache ?
Oh, morgen te vroeg op..
Trusten
Ja, iemand heeft iets kapot gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos tegen mij, ik heb 'm niet geslooptquote:
Ik ook niet en ik zie hem welquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos tegen mij, ik heb 'm niet gesloopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |