Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.
Als we jou toch niet hadden, de oplossing is zo simpelquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Weer iets gemeen, ik dus ook niet, ben zo al hyper genoegquote:
Wrom ik nou weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n nachtdiertje bent Morwen?
Ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer wel![]()
Et vous, monsieur?![]()
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echtquote:
Simpel doch duidelijk antwoordquote:
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echt![]()
Doe wel enorm mijn best hoor, maar das voor jullie![]()
Wat Dubbie typtquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
A, das liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
Die heeft vast al geen M meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga jij je MILF nou maar vermaken, kssst![]()
Nou maak je me weer verlegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das lief![]()
*warm gevoel tot in tenen krijgt![]()
Ga slapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed zo, das soms schattig.
Niet bij jou, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |