Je bent nog net niet gebraden zeg maar ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dude, álles aan me is 'kip'! Kippenpoten, kippenkont, kippenborst, kippenhersenen...alleen de cloaca ontbreekt. Kuch, sorry. Er zat een veertje in mijn keel.
Ik wil ook wat jullie hebben gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KINDERCLOACA IS ALLEE NVOKR INDERE![]()
:
:.d,,s~11
PNVD is de nieuwe naam voor de NVD ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:48 schreef Bupatih het volgende:
dE PNVD IS ALELEN VOOR KINDRE!#!![]()
![]()
DD:!!su@NM@
!!
]JÃ, man`~ lees je in ofzo.1! stondt op de fronspage!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PNVD is de nieuwe naam voor de NVD ?
Ik lees geselecteerd, Zo lees ik alles over kidnapper's en niks over kattenkaarscheerders.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
]JÃ, man`~ lees je in ofzo.1! stondt op de fronspage!!![]()
!! Whhah, peodoooooo!!
Het leven is zwaar kroep.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:52 schreef Croupouque het volgende:
Zal ik eenenends EneneneNNEEE DIKKE PNDVD in je CLoacaoa douwen!11!!!!!!!!
Zucht. Hoe houden mensen het vol?
Dás eenwn paouprsite voor GoThiCs!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik lees geselecteerd, Zo lees ik alles over kidnapper's en niks over kattenkaarscheerders.
Dat doe ik wel op GoT.
Zal ik wat shoarma gaan bestellen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wi wat peerii? wart lul je man gast zal ik in je clalce schijtr ofzo?!
SHOARMAAAAAAA MEISJE MEISJE HOEERRR!1
Ja, het is dat ik moet gaan werken zometeen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daá enn paouprsite voor GoThiCs!: r
11
Bwh..ik moet nu ehcgt kwosten geloof ik![]()
![]()
:T
Hoezo? moetst je kersktaarsten vesturen ofzo?:!! D:'Posten,,,snap je hem??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:54 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel op één dag gepost, geloof ik.
Guitarist.nl drinkt graag Breezer'squote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahah bier ahcter kieze brechtjj,, met een breezh als ik fga posten op fok gekk
wats met jouuuu ik wil me lekkervoeleee jeufgd van tegewurrrr VIEZE FUR WATSER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |