Wist ik niet maar maakt mij geen bal uit ook. Ik scheld hem toch niet uit. Maar ik zie het doel van dit topic niet zo echt... Maar ik ga lekker maffen want ik ben een beetje kapotquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
gevaarlijk terrein! je praat wel tegen een modje hoor!
je moet ook niet dansen op die muziek tekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat doe ik 1000x liever dan op die hersenloze muziek dansen!
Lobotomy Inc staat boven jumpstyle, en vormt zn eigen, overigens vrij briljante, subgenre.quote:
precies, na 2 sec. heeft een beetje ontwikkeld mens dat al meteen door. Wat een domme bagger herrie..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Daar is geen bewijs voor nodig als je het mij vraagt.
Stamp[en op hardstyle/jump.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:11 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
je moet ook niet dansen op die muziek tek
Stampen zul je![]()
Die kende de TS natuurlijk niet, misschien een bewijs van zijn capaciteitenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, genoeg DJ's met meer dan 2 lettergrepen hoor.
A-lusion
donkey rollers
Boombastic's
Felix project
Felix project kent zowat iedereen wel, en anders de nummers wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Die kende de TS natuurlijk niet, misschien een bewijs van zijn capaciteiten?
Hmja, klopt...misschien heeft de ts deze bewust weggelaten. Selectief bewijs geven hè, zo kan ik het ookquote:Op zondag 18 juni 2006 14:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Felix project kent zowat iedereen wel, en anders de nummers wel.
On the floor bv alleen al.
Ja, ik denk het ook. Het staat ook weer niet voor niets in ONZ.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, klopt...misschien heeft de ts deze bewust weggelaten. Selectief bewijs geven hè, zo kan ik het ook.
quote:I wanna know is there anyone on the floor,
who can suck me like a whore.
Who can make me scream for more,
on and on.
I wanna see,
all you ladies in the place.
Put your titties in my face
shake that body to the base
just for me
En de dansjes die erbij gedaan wordenquote:Well guess he's back, once again
with the beats in the base
If you're sad, just get wet
and rub your lips in my face
All you ladies just go crazy
from the front to the back
'Cause if you suck me I will blow you
thrue the rove at this track
Artiesten? Of dj's? Namen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan kun je beter miami bass gebruiken. Die bassen zijn zooo lekker diep!
Dat niet neequote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef slindenau het volgende:
Goeie muziek toch? Zolang de (mooie) vrouwen daar gehoor aan geven heb ik geen probleem met de tekst.
Wat is er mis met die teksen? Klinkt lekker toch. Valt goed mee te zingen, je weet waar het op staat. Lekkere party-tracks zijn het.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:18 schreef Gitanki het volgende:
Ook een bewijs ja: mensen die Felix project opnoemen.![]()
Briljante teksten hebben die nummers:
[..]
[..]
En de dansjes die erbij gedaan worden![]()
![]()
![]()
Tja, ieder z'n smaak, daar niet van, maar het is lachwekkend
Als het over techno ging had je hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:11 schreef teknomist het volgende:
Altijd aandoenlijk om te zien dat mensen dit topic zo serieus nemen..
Badgerbadgerquote:
Die draaide wel lekker gisteren.quote:
Voor mooie vrouwen kun je beter naar house/club-feesten gaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef slindenau het volgende:
Goeie muziek toch? Zolang de (mooie) vrouwen daar gehoor aan geven heb ik geen probleem met de tekst.
Natuurlijk in dit soort topics is het ook de bedoeling dat mensen zich op hun teentjes getrapt voelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het over techno ging had je hetzelfde gedaan.
krijg je dit:quote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen kun je beter naar house/club-feesten gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |