Kisengmooi!quote:
Kankah, en nu in het ABH?quote:
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Ik neem juist niks op FOK! serieus, als iedereen dat hier zou doen was 't allemaal een stuk vredelievenderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!
Mi abi spier. Wil je die fassen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunst.
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik up 'm ff bij rapidshare, dan mail ik je de link naar het adres in je profiel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef [b]broer het volgende:[/b]
brada
Pff, dat ding duurde minstens een uur man, ik ging maar slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.
Volgens mij neem je me in het ootje.
Toen nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:41 schreef Pindax0r het volgende:
rapidshare is snel swa! !
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij een snelle uploadsite weet?
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:04 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaar.
Ok brada, over een kwartiertje mail ik 'm broerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...
Kom maar op.
Swa! ()
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.quote:
Dat maakt mij superieur aan betreffende persoon, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.
Ondanks je ondertitel / ava ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef Nega het volgende:
Kutneger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |