die witte vind ik ook een stuk mooier dan het thuisshirt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:14 schreef Skinnymike het volgende:
Ik vind die oranje retro-look shirtjes van NL echt niks aan. De witte vind ik wel mooi
Hoi Renzor,quote:
Hoi acrobaat ookwel jeugdsentiment!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hoi Renzor,
hoe is het daar in Zwijndrecht,
groetjes,
een naar schoolfeestjes in de blue gaande arcobaat van ver in de 60!
die feestjes <12, ken je die nog?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoi acrobaat ookwel jeugdsentiment!
In zwijndrecht is alles goed!
De blue? Ongetwijveld goed, kom er nooit meer.
Groet!
je moest eens weten hoe ze daar.., ach laat maar, ik ga weer te ver. Het had zo mijn kleindochter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:39 schreef renz0r het volgende:
Nope. Ben er voor mn 16de eigenlijk nooit geweest. Trok me toen niet echt.
Da's dus bij alle Puma-shirts zo, degene die dat heeft verzonnenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:22 schreef S-Two het volgende:
Dat van Ivoorkust vond ik ook lelijk. Als het maar een beetje nat was plakte het helemaal op de huid vast. Zag er niet mooi uit en lijkt me ook niet lekker zitten.
Ik vond de schirt van Argentinie ook mooiquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:21 schreef DrDentz het volgende:
ik vond het uitshirt van Argentinie vandaag mooi.. en dat van Angola bovenaan oerlelijk
Uitschirt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Allebei wel leuk.
Maar vind de uitschirt toch mooie![]()
Dat snap ik ook niet. Ik vond dat tenue met de witte broek en de blauwe kouse veel en veel mooier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Uit shirt van Nederland vind ik ook zeer geslaagd.
Trouwens wel dom dat ze zo'n tenue presenteren voor het WK (oranje shirt, blauwe kousen enzo, ook mooi trouwens) en dan gewoon volledig in het oranje gaan spelen.
Moet van de FIFAquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik vond dat tenue met de witte broek en de blauwe kouse veel en veel mooier.
Waarom spelen ze nu helemaal in oranje dan?
Omdat Servie en Ivoorkust allebei al wit (of anders blauw bij Servie) in hun outfit hebben. Argentinie geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik vond dat tenue met de witte broek en de blauwe kouse veel en veel mooier.
Waarom spelen ze nu helemaal in oranje dan?
Waarom passen die zich niet aan dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Servie en Ivoorkust allebei al wit (of anders blauw bij Servie) in hun outfit hebben. Argentinie geldt hetzelfde.
Het oranje is het thuisshirt, dwz. het shirt dat de voorkeur geniet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom passen die zich niet aan dan?.
Bovendien zie ik het verschil tussen een oranje shirt en een blauw/wit gestreept shirt heus wel. Hetzelfde geldt voor ene zwarte en een witte broek en witte en blauw kousen..
Hoe? Servie heeft een blauw/wit thuistenue en een compleet wit uittenue. Ivoorkust heeft een compleet oranje thuistenue en compleet wit uittenue. argentinie heeft een blauw/wit/zwart thuistenue en een blauw/wit uittenue. Het oranje/wit/blauw zal in elk geval een conflict hebben met het shirt van de tegenstander. Om Oranje helemaal in het oranje te laten spelen, maak je het onderscheid in kleuren van de teams een stuk groter. Qua shirts zal je niet alte veel problemen ondervinden, maar wel met broekjes/sokken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom passen die zich niet aan dan?.
Bovendien zie ik het verschil tussen een oranje shirt en een blauw/wit gestreept shirt heus wel. Hetzelfde geldt voor ene zwarte en een witte broek en witte en blauw kousen..
Ik zie absoluut geen probleem tussen het tenue van argentinie en het tenue van NL. Bovendien is volledig oranje vreselijk lelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoe? Servie heeft een blauw/wit thuisshirt en een compleet wit uitshirt. Ivoorkust heeft een compleet oranje thuisshirt en compleet wit uitshirt. argentinie heeft een blauw/wit/zwart thuissirt en een blauw/wit uitshirt. Het oranje/wit/blauw zal in elk geval een conflict hebben met het shirt van de tegenstander. Om Oranje helemaal in het oranje telaten spelen, maak je het onderscheid in kleuren van de teams een stuk groter.
Ik denk dat de witte sokken van argentinie het hem dan doen. Ik ben het met je eens, in dit geval, zijn ze nog best uit elkaar te houden met beide thuistenues, maar ja, de FIFA wil het zo duidelijk mogelijk hebben.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zie absoluut geen probleem tussen het tenue van argentinie en het tenue van NL. Bovendien is volledig oranje vreselijk lelijk.
Die vind ik nou juist de saaiste van het toernooi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind van Duitsland ook altijd mooi![]()
Dat shirt van Korea is inderdaad om te huilen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:42 schreef mcyodogg het volgende:
Lelijkste wat mij betreft is Korea. Deze kleur rood vind ik niks, en de combinatie met dat blauw al helemaal niet.
[afbeelding]
Een van de mooiste.quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Corksterr het volgende:
Die vind ik nou juist de saaiste van het toernooi.![]()
Eenschquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef Corksterr het volgende:
Uitshirts van Argentinië mogen er ook wel wezen.
Ik vind het juist wel erg mooi oranje. Lekker spetterend, je ziet echt een Nederlander lopen op het veld in plaats van een verlept shirtje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:54 schreef Bismarck het volgende:
Het tenue van Oranje is mij té Oranje. Er hadden wel meer witte accenten ingemogen. Wat ze vroeger hadden, met witte broekjes vond ik mooier.
[afbeelding]
En als je dan ook nog oranje voetbalschoenen hebt zoals Robben dan doe je helemaal af.
[afbeelding]
Tenue van Oranje in 2004 was weliswaar ook helemaal oranje maar wel een lichtere kleur, in mijn opinie ook mooier.
Precies. Met witte broek en blauwe sokken is het prachtig, maar nu ziet het er een beetje te circus-achtig uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:54 schreef Bismarck het volgende:
Het tenue van Oranje is mij té Oranje. Er hadden wel meer witte accenten ingemogen. Wat ze vroeger hadden, met witte broekjes vond ik mooier.
Dat waren ze ook. Tot ze er een paar rode blokjes extra op deden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:08 schreef Hathor het volgende:
Het uittenue van nederland is fantastisch, maar dat volledig oranje doet gewoon pijn aan mijn ogen, daar moet echt een witte broek onder, en eigenlijk ook nog witte kousen. Verder vind ik het tenue van Kroatie niet om aan te zien. Teams met zo'n lelijk tenue zouden op voorhand al gediskwalificeerd moeten worden.![]()
Liever een schaakbord dan een wortel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:08 schreef Hathor het volgende:
Het uittenue van nederland is fantastisch, maar dat volledig oranje doet gewoon pijn aan mijn ogen, daar moet echt een witte broek onder, en eigenlijk ook nog witte kousen. Verder vind ik het tenue van Kroatie niet om aan te zien. Teams met zo'n lelijk tenue zouden op voorhand al gediskwalificeerd moeten worden.![]()
Was te wit of zoiets hé.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:34 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat waren ze ook. Tot ze er een paar rode blokjes extra op deden.
Ja, die bedoelde ik! Lelijk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Corksterr het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
Die vind ik nou juist de saaiste van het toernooi.![]()
Ik snap niet dat deze reacties nog gemaakt worden. Als je het topic had doorgelezen had je al kunnen zien dat de gehele oranje tenues moesten van de FIFA. Dus Nederland cq. Nike heeft hier niets tegen in te brengen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Precies. Met witte broek en blauwe sokken is het prachtig, maar nu ziet het er een beetje te circus-achtig uit.
Dan kan je het toch wel lelijk vinden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat deze reacties nog gemaakt worden. Als je het topic had doorgelezen had je al kunnen zien dat de gehele oranje tenues moesten van de FIFA. Dus Nederland cq. Nike heeft hier niets tegen in te brengen.
Sorry. Ik quote de verkeerde reactie! Moest die van Bismarck zijn. Die vond dat er te weinig wit accenten in zaten!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan kan je het toch wel lelijk vinden?.
Lees Topic maar terugquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef Markster het volgende:
waarom moest dat dan van FIFA
Dat zijn nog de oude shirts. Nu hebben ze andere.quote:
Juist de mooiste combinatie. Goed dat de Fifa hiervoor gekozen heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zie absoluut geen probleem tussen het tenue van argentinie en het tenue van NL. Bovendien is volledig oranje vreselijk lelijk.
Hoe kan je als Nederland nu te oranje spelen? Hoe meer hoe beter.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:54 schreef Bismarck het volgende:
Het tenue van Oranje is mij té Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |