BE en Dude komen gewoon aan dat super aantal omdat ze elk berichtje hier stiekem zitten aan te passenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed hoor
* de slowchat mond-op-mond-beademing gretig aanneemt![]()
Zullen we hier verder speculeren wie BE gaat opvolgen?
Als we afgaan op de stats kan het er maar 1 zijn. Dat is namelijk de enige die in de buurt komt van de modjes met postaantallen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Daarom heeft Marsepein ook geel in de slaapkamer, hijzelf wilde blauw.
Gurb! Have fun!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
Gurb! Have fun!
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang afquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:Echt wel, We editten alles!
En álles laten doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
Gelukkig (helaas bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, en ons huis is in werkelijkheid al lang af![]()
jeetje sanger, nu reageert er door mij niemand meer op jouw goede idee. Ik had het er ook ff met Dude over, ik doe lekker je topicje weer open en mijn excuses erbij dat ik 'm gesloten heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef sanger het volgende:
Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
Auw!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Conflict het volgende:
schop!
O zonneallergie is vervelend ja. Dat heb ik als mede-rossig-type ook zo snelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Marsepein het volgende:
Heet .... erg heet. Ik blide laatste 2 dagen uit de zon, zit onder de zonneallergie. Maar een leuk internet cafe met bronwater is ook ok![]()
In een internet cafe foto's uploaden is nit dat wat je wilt.... Het gaat traag en ik heb besloten het bij 2 foto's te laten. Aan het einde van de week verwacht ik ook weer klusfoto'squote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!
Waar blijven die foto's?
Overal zie je een edit knopje als je niet ingelogt bent. En als je er op drukt een foutmelding dat je geen rechten hebt. Als je dan inlogt krijg je deze.quote:Code 72
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Je kunt als user je eigen post binnen 24 uur editten. Na die tijd krijg je dus die melding die jij quote. Mods kunnen eventueel wel een post voor je aanpassen, maar je kunt toch net zo goed de voor- en nafoto's in een nieuwe post zetten? Dan valt het veel meer opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef tnimble het volgende:
Andere vraag hoe kan je wel b.v. je eerste post aan passen om een foto er bij te zetten van b.v een voor en na plaatje? Conflict doet dit met zijn bootje ook (ja die is Mod)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |