In een internet cafe foto's uploaden is nit dat wat je wilt.... Het gaat traag en ik heb besloten het bij 2 foto's te laten. Aan het einde van de week verwacht ik ook weer klusfoto'squote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier is het ook heet! Tweede hittegolf op komst!
Waar blijven die foto's?
Overal zie je een edit knopje als je niet ingelogt bent. En als je er op drukt een foutmelding dat je geen rechten hebt. Als je dan inlogt krijg je deze.quote:Code 72
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Je kunt als user je eigen post binnen 24 uur editten. Na die tijd krijg je dus die melding die jij quote. Mods kunnen eventueel wel een post voor je aanpassen, maar je kunt toch net zo goed de voor- en nafoto's in een nieuwe post zetten? Dan valt het veel meer opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef tnimble het volgende:
Andere vraag hoe kan je wel b.v. je eerste post aan passen om een foto er bij te zetten van b.v een voor en na plaatje? Conflict doet dit met zijn bootje ook (ja die is Mod)
Tja Marsepein, dacht je vanuit de warmte in de kou te komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 04:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Het is zo bloedgeslagen heet dat ik zeker nog niet ga slapen voordat ik al het bier in de koelkast heb opgedronken.
En oh ja ...
Iemand tips om een kattenpislucht uit onze latex matrassen te krijgen?![]()
![]()
nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Het is een latex matras he, dat zou geen vocht moeten opnemen toch?
O dat zou ik dan graag ook vernemen. heb er ook altijd last van. Irritant gedoe.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Marsepein het volgende:
Het dekbed en de hoezen en zo dat is geen probleem, dat kan wel in de wasmachine. Het gaat echt om de matras zelf nog (Hoewel we nog niet weten of daar de lucht van kattezeik inzit.)
En ja hoor, ik prop gewoon een 2x2 meter zomerdekbedje in mijn nieuwe 6KG wasmachine. Anders doe ik het straks nog wel een keer op de hand of zo.
Raar maar waar, ik ben de laatste 2 dagen helemaal uit de zon gebleven met mijn benen, bovenlijf en voeten en de allergie is nagenoeg weg van mijn hele lichaam. Ondanks dat hoofd en armen wel in de zon zijn geweest. Het is dus inderdaad een overkill aan zon.
Ik ga er de huisarts mee lastig vallen, het schijnt dat je er 'een injectie' tegen hebt. Smeren met welke factor dan ook helpt totaal niet tegen de allergie.
Ik heb me laten vertellen dat mensen in een burka nooit last hebben van een zonneallergie, is dat wat zo'n burka?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat zou ik dan graag ook vernemen. heb er ook altijd last van. Irritant gedoe.
Welkom thuis trouwens!
De eerste zit tegen het wasadvieslabel in in de machine. Wolwas, koud, kort centrifugeren op 600 rpm. Daarna in de schaduw uithangen, en de 2e erin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:58 schreef Marsepein het volgende:
Ik ga zo eens de hoezen eraf trekken en wassen, dan zie ik hoe erg de schade is.
Kan je wel lekker gluren terwijl niemand het zietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mensen in een burka nooit last hebben van een zonneallergie, is dat wat zo'n burka?
Nu mag hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Gewoon een beertender mee onder de burka!!
12 uur pasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik geloof dat ik mijn weekje weg wel heb ingehaald. Ik ben ff douchen, en ga dan iets voor mezelf doen. (Hoe vroeg mag je aan het bier in je vakantie, is 12:00 uur algemeen geaccepteerd?)
Schuurstof plakt overalquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Schuren met dit weer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut
Lekker Marsepeinquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Marsepein het volgende:
En nu ben ik het zat, tijd voor bier:
[afbeelding]
Het hele land gaat eronder gebuktquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
( forum heeft blijkbaar ook last van de warmte)
Kijk eens bij het KNMI, onder 'actueel', naar de temperatuurkaartjes, hiero. Die witte vlekken zijn een programmeerfoutje van 't KNMI: ze hadden blijkbaar gedacht dat 't nooit boven de 35 zou worden...quote:
Dat heb je handig geregeld gronkquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn hobbyhok op zolder zit, en dat daar 's morgens lekker de zon op schijnt?![]()
Academisch werk en denkniveau, dan krijg je datquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat heb je handig geregeld gronk
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Weer een hele dag geklust
Gaat lekker zo!
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoeveel liter zweet ben je kwijt?
Sorry dat ik zo niet-subtiel overkwam Dudequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Ik zweet niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |