Het is bedoeld als iets wat je ook zou kunnen proberen. Maar ga je gang als je graag vertelt hoe jij een boek leest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
En nu? Nu wil je van ons weten hoe wij een boek lezen?
Hey, ik ook! Wat passen we toch goed bij elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik begin altijd gewoon bij hoofdstuk 1. Dan lees ik van links naar rechts, net zo lang tot het papier op is
Ja, zo doe ik het ook hoor,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef robmini5 het volgende:
Ik begin ook gewoon bij het begin, natuurlijk kijk ik eerst op de achterzijde of de mogelijke inhoud me aan spreekt.
Ik had je eigenlijk anders ingeschat Buupquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik lees geen boeken.
That's the spiritquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
En het zal mij een rotzorg zijn hoe het boek heet, eruit ziet, wat er op de achterkant staat of hoe de eerste tien bladzijdes zijn. Zolang het niet de meest extreme vorm van bouquetreeks betreft wil ik wel een poging wagen.
Daar kan ik ook nooit goed tegen. Altijd het gevoel alsof ik het boek voor niks heb gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef MizzEnroe het volgende:
(...) Als ik iets niet leuk vind, dan is het wel een open einde.
Is dat niet juist het leuke? Een duidelijk einde is zo... definitief.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:56 schreef MizzEnroe het volgende:
Nou, ik kan open eindes zeker niet naar zijn waarde schatten.
Geef mij maar een gesloten einde, anders kan ik er nog jaren over mijmeren wat er nog allemaal zou kunnen gebeuren.![]()
Met zo'n instelling zul je veel kutboeken lezen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
En het zal mij een rotzorg zijn hoe het boek heet, eruit ziet, wat er op de achterkant staat of hoe de eerste tien bladzijdes zijn. Zolang het niet de meest extreme vorm van bouquetreeks betreft wil ik wel een poging wagen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn hoe het meisje heet, hoe ze eruit ziet, of ze een lekker kontje heeft en wat ze op de eerste date te zeggen heeft, zolang er een gat in zit, wil ik wel een poging wagen.
Daar kom je pas achter wanneer je het boek daadwerkelijk aan het lezen bent. Waarom zou ik me laten afschrikken door een omslag of een tekst op de achterkant? Drie winkels verder ligt een andere uitgave met een andere tekst en een ander uiterlijk en dan koop ik het wel? Zelfde boek.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met zo'n instelling zul je veel kutboeken lezen.
De kans dat je een matig c.q. mediocre boek te pakken hebt is duizend tegen één. Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En zoals ik al zei: één van mijn lievelingsboeken heeft een kutkaft, een saai verhaal op de achterflap en ik was het nooit gaan lezen als ik daar op af had moeten gaan. Meesterlijk boek.
Dat is echt erg!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:26 schreef _Arual_ het volgende:
Een keer heb ik hiermee mijn neus gestoten: ik had een boek van meer dan 600 bladzijdes, kom ik richting einde, bleek dat iemand er de laatste bladzijde had uitgescheurd. Toen baalde ik.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is echt erg!
Had de bibliotheek niet nog een exemplaar van dit boek?
Ik had eergisteren nog een (kinder)boek, waarvan ik het verhaal op zich wel goed vond, alleen het was zo slecht geschreven. Dat was het zonde. Toch heb ik het maar wel uitgelezen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken trouwens maar weinig echte kutboeken.
Welk boek is dat dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En zoals ik al zei: één van mijn lievelingsboeken heeft een kutkaft, een saai verhaal op de achterflap en ik was het nooit gaan lezen als ik daar op af had moeten gaan. Meesterlijk boek.
Nee, dat vind ik dus niet leuk! Ik gruwel er echt van. Ik heb "Gone with the wind" 11 jaar geleden gelezen en het irriteert me nu nog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat niet juist het leuke? Een duidelijk einde is zo... definitief.![]()
Dat kun je niet zeggen als je, naar eigen woorden, nagenoeg alles leest.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken trouwens maar weinig echte kutboeken.
Vertel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had je eigenlijk anders ingeschat Buup
Heet jij Dago?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:43 schreef Mainport het volgende:
[..]
Laat maar hangen, dat is voor jou te moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |