Nee is verboten!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:59 schreef scarefreak het volgende:
Waar kan je die kopen?
Of worden die tegenwoordig niet meer op de markt verkocht?
Welnee, we zijn in 2 tegelijk bezig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:04 schreef VixenFromHell het volgende:
zo dit word nu toch het volgende topic ofzo?
jaa maar als die vol is hequote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welnee, we zijn in 2 tegelijk bezig.
Schandaligquote:
Waar moet ik heen emigreren om wel negers te mogen kopen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vroegah was alles betah!
*oefent haags*
noujaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet niet van die moeilijke vragen stellen hoor!
Snachts hoor je te slapen lieve Vix. NIet aan FOK! denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:10 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
noujadat was mijn idee namelijk vannacht
![]()
alleen dat hadden ze niet door, en het resultaat was die topictitel
maar deze kan mooi alsnog de volgende worden natuurlijk
Geen idee. Wikipedia?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar moet ik heen emigreren om wel negers te mogen kopen?
Heeft ze van mij geleerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Vixenfromhel; smeerde me ooit een ban aan. In 2000 kende ik Fok niet en opende in ieder forum een topic met de topictitel 'Proost' in de oud/en nieuw nacht. Ze riep toen dat ik topic geil was. En om 00.05 uur had ik een ban. Ik denk de vroegste ban in een jaar.
hahaha dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Vixenfromhel; smeerde me ooit een ban aan. In 2000 kende ik Fok niet en opende in ieder forum een topic met de topictitel 'Proost' in de oud/en nieuw nacht. Ze riep toen dat ik topic geil was. En om 00.05 uur had ik een ban. Ik denk de vroegste ban in een jaar.
Oh you woman from hellquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
hahaha dat wist ik niet eens
en ik ben nog radiohead fan ook
Geloof er niets van.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
en ik ben nog radiohead fan ook
Merel moet vanavond een pruik opquote:
Ik geloof het pas als ik je zie in de rij voor een Radiohead-concert.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
ze hangen zelfs boven m'n bed![]()
oo dan komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik je zie in de rij voor een Radiohead-concert.![]()
Waarom ook nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
Ik heb er nog maar eentje geopend.
Trek er net eentje openquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:35 schreef Q. het volgende:
Gezellig. Bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |