ik denk dat je over een uur kan verkopen/kopen.. tot morgen een uur of 12quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:28 schreef PrinceSL het volgende:
1,2,3,6,7,10,11,12
edit: trouwens, nog een vraagje, ik doe voor het eerst mee en vraag me af, wanneer worden de standen bijgewerkt, en wanneer kan ik de renners voor morgen verkopen? Pas als die standen bijgewerkt zijn, of duurt dat zo lang dat ik dan te laat ben?
Tja...het is maar wat je slecht noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:46 schreef Julien het volgende:
2,3,8,9,11,14
Slecht maar ik verneuk de proloog elk jaar
Ach ja, dat deed ik vorig jaar ook. 1 week in de top 5 van de Rondemaster landelijk gezien en 5 dagen daarvan op plek 2.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
doe je goed
volgens mij is het begin ook echt voor de kenners. Daarna komen de etappes dat mensen gaan vluchten, en dan komt er toch vooral geluk bij kijken dunkt mij...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach ja, dat deed ik vorig jaar ook. 1 week in de top 5 van de Rondemaster landelijk gezien en 5 dagen daarvan op plek 2.
Eindigde iets van 183ste aan het einde.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:02 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
volgens mij is het begin ook echt voor de kenners. Daarna komen de etappes dat mensen gaan vluchten, en dan komt er toch vooral geluk bij kijken denk ik.
Ja, maar dan moet je al de etappes daarvoor ook wel de goede renners gekozen hebben, anders kom je in het klassement nog niet ver.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:02 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
volgens mij is het begin ook echt voor de kenners. Daarna komen de etappes dat mensen gaan vluchten, en dan komt er toch vooral geluk bij kijken dunkt mij...
daar zit dan wel weer wat in...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je al de etappes daarvoor ook wel de goede renners gekozen hebben, anders kom je in het klassement nog niet ver.
Er kwamen vorig jaar deelnemers opzetten vanaf plek 2.000-2.500 in de bergritten en de tussenritten. Als je een paar dagen goed zit kan het hard gaan. De winnaar is iedere dag weer een miljoen er bij, minus startgeld wat minder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je al de etappes daarvoor ook wel de goede renners gekozen hebben, anders kom je in het klassement nog niet ver.
Dan was de rest van je team wel heel erg matig.quote:
Tussenstand is dan ook weer helemaal weggehaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef BVO het volgende:
Toch klopt er geloof ik wat niet. Aantal punten staat wel goed bij me, maar ze hebben er te weinig startgeld af gehaald. Markt is ook nog niet open en site geeft nu een foutmelding, zal dus nog wel wat veranderen.
oe..das wel heel beroerd iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kukel dat ik ben, heb ik Hushovd eruit gehaald vandaag.
Dan maar voor dagsuccesjes gaan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |