Daarmee moet je juist scoren, iedereen heeft morgen Hushovd, Boonen en McEwen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:06 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien stel ik wel maar gewoon zes coureurs ofzo op. Waarvan ik zeker weet dat ze in de punten rijden. Kost misschien wat punten voor de plekken 10-15, maar het scheelt ook startgeld... Even kijken wat wijsheid is. Want in zo'n eerste massasprint zijn altijd verrassingen, waardoor je de plank nog wel eens mis slaat.
Dan moet je ze nog steeds wel nemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarmee moet je juist scoren, iedereen heeft morgen Hushovd, Boonen en McEwen.
zo denk ik echt niet,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef ScottTracy het volgende:
Pff maar om nou Hushovd, Boonen EN McEwen te nemen, dat kost weer zoveel geld. En dan zouden ze alledrie minstens tweede moeten worden om bij elke renner winst te maken
Ja en uiteindelijk stelt 1 van je topsprinters teleur en lijd je een onoverkomelijk verlies.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo denk ik echt niet,
ik ga voor punten
leg ut dan es uit... *zucht*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk stelt 1 van je topsprinters teleur en lijd je een onoverkomelijk verlies.
Nee hoor, top 5/6 is genoeg voor winst.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef ScottTracy het volgende:
Pff maar om nou Hushovd, Boonen EN McEwen te nemen, dat kost weer zoveel geld. En dan zouden ze alledrie minstens tweede moeten worden om bij elke renner winst te maken
Op het moment dat je een renner selecteert, wordt automatisch het aankoopbedrag van je budget afgetrokken. Ben je niet tevreden over een renner, of denk je dat een renner de komende etappes geen rol van betekenis gaat spelen, dan kun je hem verkopen. De waarde van de renner op het moment van verkoop wordt aan je budget toegevoegd. Aan het begin van elke etappe betaal je startgeld voor de renners die je op dat moment in je ploeg hebt. De hoogte van het startgeld bedraagt 5 procent van de waarde van de coureur op dat moment. Het startgeld wordt van de waarde van de renner afgetrokken. Je loopt dus meer risico met dure renners, deze betalen tenslotte meer startgeld.quote:
Dus het beste is om McEwen, Boonen EN Hushovd te selecteren?quote:
Heb ik wel, en ik denk dat je Freire ook makkelijk in je team kunt zetten omdat die ook wel het een en ander op zal leveren.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dus het beste is om McEwen, Boonen EN Hushovd te selecteren?
mjah... ik heb er zelfs twee van die vier...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Geslin, Eisel, Backstedt en Pineau als laatste renner in mijn team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |