Dat is in ieder buitenland zo!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
If only we were as smart as the Limey's.
Bij gebrek aan een lieve pony?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Pony-Lover het volgende:
ik knijp dat soort mensen altijd even heel hard in een tepel.
Nee, een roltrap is bedoeld om stromen mensen sneller af te voerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Keiichi het volgende:
Waarom gaat ie dan vanzelf naar boven of beneden? Dat had toch een functie. Juist, om lui te blijven hangen en niet moe te worden
Stel je voor dat ik op een reguliere trap stilstaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:10 schreef yootje het volgende:
[..]
Nee, een roltrap is bedoeld om stromen mensen sneller af te voeren
de roltrappen staan op plekken waar normale trappen waren.. maar er was daar teveel hangjeugd, dus plaatste ze roltrappen, weg hang jeugdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik op een reguliere trap stilstade roltrap laat de mensen wel beter doorstromen
![]()
![]()
Ja maar, die gaan nu gewoon telkens naar boven en weer naar benedenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
de roltrappen staan op plekken waar normale trappen waren.. maar er was daar teveel hangjeugd, dus plaatste ze roltrappen, weg hang jeugd
precies ---^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:39 schreef longinus het volgende:
Ik sta altijd stil op de roltrap en geniet van de luxe om niet te hoeven bewegen om toch omhoog te komen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:41 schreef CreativeMind het volgende:
Ik vind sowieso dat dikke mensen wegenbelasting zouden moeten betalen.
Fout, de roltrap is bedacht om mensen sneller naar boven te brengen. Echter toen de eerste roltrappen werden geplaatst zag de bedenker er van dat mensen stil bleven staan en dus luie honden zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Keiichi het volgende:
Waarom gaat ie dan vanzelf naar boven of beneden? Dat had toch een functie. Juist, om lui te blijven hangen en niet moe te worden
Links lopen, rechts staan is wel eenoplossing, maar ik vrees dat het gemiddeld IQ niet toerijkend is om dat te snappen en dan nog eens uit te voeren
![]()
als je maar rechts gaat staanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:39 schreef longinus het volgende:
Ik sta altijd stil op de roltrap en geniet van de luxe om niet te hoeven bewegen om toch omhoog te komen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Mensen die zomaar stilstaan ineens moeten gewoon oprotten. Mensen zowiezo sowieso eigenlijk wel![]()
Rechts lopen, links staan is beter, want de meeste mensen zijn rechtshandig en ontjeuken hun lip of neus dus ook met die hand, als je dan rechts staat, dan heb je de juiste hand op de leuning en dan moet je met links jeuken.quote:
Die heb je hier in het winkelcentrum ook..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:03 schreef dialMforMonkey het volgende:
....Nog erger zijn die "rolpaden"....
Dan schuif je je blindenstok uit en slaat die troela tegen de poten.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die heb je hier in het winkelcentrum ook..![]()
En die gaan lįngzaam... lįngzaam..
Staat er ergens halverwege zo'n ma met een stuk of 14 van die jengelende kinderen..
En dan pissig kijken als je vraagt of je er even langs mag...![]()
Zeker in het midden he?quote:Op maandag 26 juni 2006 05:43 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik sta altijd stil op roltrappen en ook die dingen op schiphol 14.gif
Hey wat slim!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef MUZZ het volgende:
EH wat is Links en wat is Rechts dat haal ik altijd door de war dus blijf ik dan maar stil staan in het midden met beide handen op een leuning, zo doe ik het ook nooit vout
Ook al ervaring meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:08 schreef junkiexp het volgende:
In Londen wordt je seriues afgesnauwd als je links blijft staan,is daar echt not done.
Da's in de Underground (londense metro voor de noobjes hier) wel anders. Daar heeft elk stropdasje haast.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb serieus niemand, behalve kleine kinders, zien lopen op een roltrapZelfs in Spanje [Barcelona] niet.
loop je op een normale tempo ergens naar toe...gaat die persoon voor je ineens stilstaan..quote:Op maandag 26 juni 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Mensen die zomaar stilstaan ineens moeten gewoon oprotten. Mensen zowiezo eigenlijk wel![]()
Mensen die nooit haast hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan lopen op een roltrapAls ie was bedoeld om op te lopen hadden ze hem wel stil gezet he.
Mensen die constant haast hebben
Ik heb ontzag voor je rationele gedachtengang. Werkelijk waar.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Als die roltrap bedoeld was om stil te staan zouden er wel geen treden op zitten denk je niet??
Wij technici hadden ook capsules op en neer kunnen laten gaan, of een jetsons achtige stofzuiger, na ontwikkeling bleek de roltrap, of escalator (staat al helemaal niet gelijk aan trap) een goed ontwerp te zijn om mensen continu te transporteren.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Mensen die nooit haast hebben. Zoek een drukke baan ofzo!
![]()
Als die roltrap bedoeld was om stil te staan zouden er wel geen treden op zitten denk je niet??
trap (de ~ (m.))
1 (~pen) constructie van opeenvolgende treden, waardoor men lopend een hoger of lager gelegen plaats kan bereiken
Een roltrap is een rollende toepassing hiervan, dat neemt niet weg dat je met je nijlpaardenreet stil kan blijven staan.
In Londen werkt dit anders prima!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Keiichi het volgende:
Links lopen, rechts staan is wel eenoplossing, maar ik vrees dat het gemiddeld IQ niet toerijkend is om dat te snappen en dan nog eens uit te voeren
![]()
Onjuist, de treden zijn groter en dus hoger om meer grip te bieden tijdens het lopen, als je stil zou staan zou een kleine trede afdoende zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:59 schreef Yildiz het volgende:
Een roltrap is in essentie nooit bedoeld om op te lopen. Die treden zijn niet voor niets zo hoog.
Maarja, mensen met haast nemen op de trap ook per stap 2 treden, dat is dan bijna gelijk aan een trede op de roltrap.
Neeheee, boehoe, wat vragen aan de onbekende medemens is heel erg, stel je voor dat ie je neersteekt ofzo, of transformeert in een robot, zoals in de film. Boehoeeeequote:Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
trek je bek open en vraag of je erlangs kan![]()
Onjuist, dan zou de roltrap een langere horizontale weg af moeten leggen om de treden kwijt te kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Onjuist, de treden zijn groter en dus hoger om meer grip te bieden tijdens het lopen, als je stil zou staan zou een kleine trede afdoende zijn.![]()
Met lagere treden he? Reken dan eens uit hoe lang een roltrap zou moeten zijn om dezelfde hoogte te overbruggen?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Theodoric het volgende:
Onjuist, de treden zijn groter en dus hoger om meer grip te bieden tijdens het lopen, als je stil zou staan zou een kleine trede afdoende zijn.![]()
Waarempel, over die roltrap, daar is écht goed over nagedacht!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
Er zitten treden op, zodat, als die krengen voor de zoveelste keer weer kapot zijn en stilstaan, je tóch jezelf een weg naar boven kunt zwoegen.
Mee eens, maar de mens kan tegenwoordig, sinds de laatste evolutie, ook normaal praten met mensen. Wat vragen zeg maar.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef JeRa het volgende:
Het moge duidelijk zijn;
- Het getuigt van goed fatsoen om rechts te gaan staan om mensen door te laten.
- Een roltrap is niet gemaakt om op te lopen zolang ie dat zelf nog doet.
Nee hoor, die treden helpen om je houvast te geven, als het een vlakke band was, was dat een stuk lastiger. (al hebben ze dat wel soms in winkels waar je karretjes mee naar bovan mag nemen)quote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
Er zitten treden op, zodat, als die krengen voor de zoveelste keer weer kapot zijn en stilstaan, je tóch jezelf een weg naar boven kunt zwoegen.
Nee hoor, die vlakke banden nemen gewoon veel te veel ruimte in, en kun je bijna nergens kwijt. Worden alleen gebruikt ivm bagage/karretjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef ioko het volgende:
Nee hoor, die treden helpen om je houvast te geven, als het een vlakke band was, was dat een stuk lastiger. (al hebben ze dat wel soms in winkels waar je karretjes mee naar bovan mag nemen)
geilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Pony-Lover het volgende:
ik knijp dat soort mensen altijd even heel hard in een tepel.
En verplicht met de roltrap die naar beneden gaat naar boven en met de roltrap die naar boven gaat naar beneden. Is goed voor ze krijgen ze wat meer bewegingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:41 schreef CreativeMind het volgende:
Ik vind sowieso dat dikke mensen wegenbelasting zouden moeten betalen.
Bedankt voor het herhalen van wat ik zelf al vertelde: en idd in een kleine ruimte zou de band te steil gaan lopen, en daarom zitten er treden in.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor, die vlakke banden nemen gewoon veel te veel ruimte in, en kun je bijna nergens kwijt. Worden alleen gebruikt ivm bagage/karretjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |