quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef xman het volgende:
4
PWNED!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
4
alsof ik toen niet op fok kwamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ouderwets is van voor jouw tijd, newbie!
8quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Duitse vlag, ik heb er nog geen enkele negatieve reaktie op gehad
Bij deze dan: best lelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Duitse vlag, ik heb er nog geen enkele negatieve reaktie op gehad
De nieuwe policy is dusdanig multi-interpretabel, dat je ja.........quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:32 schreef longinus het volgende:
Iedereen, nee een klein groepje helden verzet zich tegen het regime en fokt rustig door 14.gif
Mwoah, helpt niet veel denk ik, de basis blijft kut.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik dan toch maar dat Photoshop SC aanschaffen, voor betere effecten?
Misschien kan ik er dan met een ingewikkelde formule een ovaal van maken ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:36 schreef Eland het volgende:
[..]
Mwoah, helpt niet veel denk ik, de basis blijft kut.
Wat geinig zeg, oranjefan achter je naamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:38 schreef oor het volgende:
2-1
inderdaad, en toch posten. Nepperd!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat geinig zeg, oranjefan achter je naam![]()
![]()
![]()
Je woont in de bijlmer?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef xman het volgende:
Shit ik heb blijkbaar ook genoeg Ivorianen in de buurt.
Dan zou ik liever polyinterpretabel gebruiken, dat is tenminst een echt woord, en mooier bovendien, alhoewel dat uiteraard subjectief is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De nieuwe policy is dusdanig multi-interpretabel, dat je ja.........
Wilde gewoon ff laten zien dat ik het woord multi-interpretabel gebruik![]()
Ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:42 schreef longinus het volgende:
Klopt het dat de wedstrijd zwart-wit is.
In een AZC denk ik..quote:
Bij poly denk ik op één af andere manier aan fabricageprocessen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Dan zou ik liever polyinterpretabel gebruiken, dat is tenminst een echt woord, en mooier bovendien, alhoewel dat uiteraard subjectief is.
Hm, die vind ik dan weer minder geslaagd, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
En een vleugel van een vlieg
[afbeelding]
Misschien omdat je vroeger vleugels uit vliegen hebt getrokken, en er nu een stukje schuldgevoel naar boven komt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Eland het volgende:
[..]
Hm, die vind ik dan weer minder geslaagd, eerlijk gezegd.
Nee, dat is het niet. Die morbide drang naar het molesteren van weerloze beestjes heb ik nooit gekoesterd. Jij wel, omdat je er zo over begint?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien omdat je vroeger vleugels uit vliegen hebt getrokken, en er nu een stukje schuldgevoel naar boven komt?
Nee, ik eigenlijk ook niet: sterker nog: ik werk met dierenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:01 schreef Eland het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Die morbide drang naar het molesteren van weerloze beestjes heb ik nooit gekoesterd. Jij wel, omdat je er zo over begint?
Tja, het molesteren van dieren zou je ook werken met dieren kunnen noemenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet: sterker nog: ik werk met dieren
ik zou het nog kunnen edittenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:03 schreef Eland het volgende:
[..]
Tja, het molesteren van dieren zou je ook werken met dieren kunnen noemen. Maar goed, begin er dan ook niet over. Dan hadden we nooit over dit onderwerp hoeven hebben.
Niet veel meer, maar ik heb er wel meer gehad. Alleen heb ik, in tegenstelling tot in dit fantastische topic, normaal niet zoveel boeiends te melden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
Je hebt je trouwens precies 1 dag na mij geregistreerd, maar ik heb al veel meer posten
En jij vermoedelijk veel meer accounts
Doe maar. Dan edit ik mijn geheugen wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik zou het nog kunnen editten
En dan kunnen we net doen of we het er nooit over gehad hebben
Ik heb gewoon besloten dat ik ook niet boeiende dingen meldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef Eland het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar ik heb er wel meer gehad. Alleen heb ik, in tegenstelling tot in dit fantastische topic, normaal niet zoveel boeiends te melden.
Hm, ik kan het proberen. Maar ja, dan wordt het weer zo'n obsessieve drang he.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon besloten dat ik ook niet boeiende dingen meld![]()
Sindsdien ben ik een stuk gelukkiger
Wel met hersenbeschadigende middelen, zoals heel veel alcohol, of een baksteen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef Eland het volgende:
[..]
Doe maar. Dan edit ik mijn geheugen wel.
Whehehe![]()
![]()
Dat kan niet!
![]()
Heeft die tekst in je sign van dat Concert Des Levens (hoofdletters midden in een zin enzo), nu nog een betekenis?quote:
Vraag je dat nu serieus? Check die andere regels anders esquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft die tekst in je sign van dat Concert Des Levens (hoofdletters midden in een zin enzo), nu nog een betekenis?
En zo ja: wat dan![]()
Ja, dat Sokkel Lolleromfg zegt idd ook wel watquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:11 schreef Eland het volgende:
[..]
Vraag je dat nu serieus? Check die andere regels anders es![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:26 schreef xprotagonistx het volgende:
-irrelevant-
Matig idee dunkt me.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien leuk in je sign ook het woord olé op te nemen, in het kader van het Oranjegevoel.
Puike regel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
regel 4:
Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen
No, 3 minuutjes extra tijd. nog 3 minuten dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:47 schreef Eland het volgende:
Is dat voetbal al es afgelopen?
Okee. Dan komt al dat plebs dus weer terug op fok.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:48 schreef IshQ het volgende:
[..]
No, 3 minuutjes extra tijd. nog 3 minuten dus![]()
Dit hangt op een bordje in onze tuin....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft die tekst in je sign van dat Concert Des Levens (hoofdletters midden in een zin enzo), nu nog een betekenis?
En zo ja: wat dan![]()
Los van die d`s ipv t`s vind ik het wel een sterke boodschapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit hangt op een bordje in onze tuin....
Het betekend, je bepaald zelf hoe je leeft, iedereen leeft dus anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |