Voor scarefreak niet.quote:
Klopt. Ik ben nu blauw!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Joene het volgende:
WTF monno ! je bent niet oranje !
Dat is toch je standaard kleurquote:
Het is ook niet de bedoeling dat het hier gezellig is...quote:
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Joene het volgende:
WTF monno ! je bent niet oranje !
Klopt alleen oldbie's doen wel lief tegen elkaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het hier gezellig is...
Ik vind het wel hip van jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.
Waar is die verlepte aai over de bol smileyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt alleen oldbie's doen wel lief tegen elkaar.
Trendsetter, ik zag een paar spelers vandaag ook al met dat shirt lopen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.quote:
Die negers lokken je ook altijd uit hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.![]()
Je hebt er dus een chaos van gemaakt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.![]()
Het zijn altijd dezelfde...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je hebt er dus een chaos van gemaakt?![]()
Dat was ik niet... dat was een neger
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar is die verlepte aai over de bol smiley![]()
Daar moet een piemel in en dergelijke?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
Hier zweep ik de kuip op met één van mijn nummers. Het had nog effect ook!![]()
[afbeelding]
Ik zie welgeteld 2 mensen kijken, met een blik van "Ga zitten en je bek houden, dronken idioot"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
Hier zweep ik de kuip op met één van mijn nummers. Het had nog effect ook!![]()
[afbeelding]
Alles beter dan oranje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
Deed me ff denken aan een dronken idioot in tentfeest zondag waar we voetbal zaten te kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:24 schreef Joene het volgende:
Doe lief freekje !
5 minuten later stonden ze allemaal. Het duurt even hè. Sje weet tok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zie welgeteld 2 mensen kijken, met een blik van "Ga zitten en je bek houden, dronken idioot"
Had je je brief voor je moeder nog mee?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
5 minuten later stonden ze allemaal. Het duurt even hè. Sje weet tok!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |