Voor scarefreak niet.quote:
Klopt. Ik ben nu blauw!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Joene het volgende:
WTF monno ! je bent niet oranje !
Dat is toch je standaard kleurquote:
Het is ook niet de bedoeling dat het hier gezellig is...quote:
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Joene het volgende:
WTF monno ! je bent niet oranje !
Klopt alleen oldbie's doen wel lief tegen elkaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het hier gezellig is...
Ik vind het wel hip van jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.
Waar is die verlepte aai over de bol smileyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt alleen oldbie's doen wel lief tegen elkaar.
Trendsetter, ik zag een paar spelers vandaag ook al met dat shirt lopen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik dacht laat ik even net even anders doen. Dat je zegt van ik doe iets met rood, wit en blauw enzeau.
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.quote:
Die negers lokken je ook altijd uit hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.![]()
Je hebt er dus een chaos van gemaakt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had op Holland Spoor na afloop nog ruzie met een paar negers. Merel kon met er nog net van weerhouden om niet een totale chaos te veroorzaken.![]()
Het zijn altijd dezelfde...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je hebt er dus een chaos van gemaakt?![]()
Dat was ik niet... dat was een neger
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar is die verlepte aai over de bol smiley![]()
Daar moet een piemel in en dergelijke?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
Hier zweep ik de kuip op met één van mijn nummers. Het had nog effect ook!![]()
[afbeelding]
Ik zie welgeteld 2 mensen kijken, met een blik van "Ga zitten en je bek houden, dronken idioot"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
Hier zweep ik de kuip op met één van mijn nummers. Het had nog effect ook!![]()
[afbeelding]
Alles beter dan oranje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
Deed me ff denken aan een dronken idioot in tentfeest zondag waar we voetbal zaten te kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:24 schreef Joene het volgende:
Doe lief freekje !
5 minuten later stonden ze allemaal. Het duurt even hè. Sje weet tok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zie welgeteld 2 mensen kijken, met een blik van "Ga zitten en je bek houden, dronken idioot"
Had je je brief voor je moeder nog mee?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
5 minuten later stonden ze allemaal. Het duurt even hè. Sje weet tok!![]()
Nah ik heb er geen moeite mee hoor die van mij is zo omhoog !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:28 schreef Armageddon het volgende:
Die Nederlanders zijjn niet zo snel omhoog te krijgen. Lamme kutten allemaal.
Nee Gordon was er.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Had je je brief voor je moeder nog mee?
Kon ie ff bij je zijn dan?quote:
Leen Huizert ?quote:
Naja het is natuurlijk ook een kuthok, ik ken nog een liedje dat gaat zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij zat de hele tijd de kuip af te zeiken.![]()
Ik heb de middenstip nog even ingezegend voor komend seizoen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk ook een kuthok, ik ken nog een liedje dat gaat zo
Rottedam Kanker Stad , in de oorlog lag je plat.
Enzo verder...
Krijt weg gezeken ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de middenstip nog even ingezegend voor komend seizoen.![]()
Jah en onze Ivo had em die hoed gegevenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Joene het volgende:
Is dat Woltert in die oranje themd?
Had ie vast de hele nacht van liggen dromen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Jah en onze Ivo had em die hoed gegeven
Thomas Berge das ook wel een stukje kwaliteit, tvoranje arma's favo zender zend hem regelmatig uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Merel het volgende:
en Thomas Berge heeft z'n VMBO examen gehaald
en ik heb zo'n hekel aan die "artiesten" hè, maar je kan er niks aan doen, opeens sta je mee te springen
Gisteravond 7 hazes nr binnen 1 uurquote:
Jammer dat het nog niet zo ver is !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Armageddon het volgende:
LOL! Merel en ik staan keihard Deutschland alles ist vorbei te zingen in die studententent hier.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Joene het volgende:
He maar eh !, ze wil weer met mn piemel spelen !, dus we gaan naar boven !
Tot morgen !
Moet je weer? Pfffff.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Joene het volgende:
He maar eh !, ze wil weer met mn piemel spelen !, dus we gaan naar boven !
Tot morgen !
Ik tief gewoon gelijk in slaapquote:
blijkaar ook niet meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:53 schreef HighLander het volgende:
deze dan?
mja valt toch weer tegen hequote:
gelukkig...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:08 schreef Merel het volgende:
mijn huisman en ik staan te dansen en te zingen in de kamer
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:08 schreef Merel het volgende:
mijn huisman en ik staan te dansen en te zingen in de kamer
Kuip was lachen. 10.000 mensen stonden raar naar me te kijken toen ik alvast ging staan terwijl daarna de 1-0 erin vloog.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:10 schreef HighLander het volgende:
[..]
gelukkig...
ik dacht naar aanleiding van je vorige post toch heel even dat je hem al weer had weggesleurd naar het bed
Nou ben ik te lui om alles van vandaag door te lezen,
afgezien van de foto's, hoe is de kuip bevallen?
Oldbies moeten af en toe even bijkomen hè, de leeftijd begint mee te spelenquote:
grinn..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:13 schreef Armageddon het volgende:
Kuip was lachen. 10.000 mensen stonden raar naar me te kijken toen ik alvast ging staan terwijl daarna de 1-0 erin vloog.
Herhaling. Je weet tok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
grinn..
hadden ze hem toch bijna gemist door naar jou te kijken.
Whoa, jij bent er al voorbijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Armageddon het volgende:
Ja damn. Ik ben al 31!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Armageddon het volgende:
Ja damn. Ik ben al 31!
Newbie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Whoa, jij bent er al voorbij
Ik nog 1,5 jaar
ok okquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben geen spat veranderd hoor!
Trusten dudequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:40 schreef Armageddon het volgende:
Morgen weer verder mensen. Tis weer leuk geweest.
niet overdrijven Vix.. sstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:19 schreef VixenFromHell het volgende:
oldbies horen de hele nacht door te gaan![]()
wat dan!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
niet overdrijven Vix.. sst
Ik moet morgen ook nog wat doen
Zin in.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo even de lasagne voorbereiden, dan kan die bij het fluitsignaal om 6 uur de oven in en kunnen we in de rust opscheppen en eten!.
neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:34 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Da's lief
Opaatje recentelijk nog gezien trouwens??
Geen reactie!????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |