tuurlijk...doe eens gek...quote:
Bierties zijn lekker wel, haring ook trouwens !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ga kijken.
Met een haringkie en een biertie.
Zo praat je niet over Brechtje!quote:
Nee , maar het is nou eenmaal de werkelijkheid.quote:
Nou mexico voetbal is ook best leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, dat was voetbal weer voor vandaag
Das opzich een prestatie, vertieft zijn van light bierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:16 schreef Joene het volgende:
Zou arma al vertieft van het Amstel Diet Bier in de trein zitten ?
Opzich denk ik al dat het een prestatie is als er iemand is die Arma aan het Diet Bier krijgt !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Das opzich een prestatie, vertieft zijn van light bier
Joh zeik niet. Brechtje maakt zich voorlopig nog steeds drukker om pony's en katten dan om jongens. Ga jij die steen nou maar door de ruit van je favoriete kroeg gooien.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:12 schreef Joene het volgende:
Nee , maar het is nou eenmaal de werkelijkheid.
Arcee ! ik had gister verdomme 8 posts meer moeten hebbenquote:
Ga jij ff lekker je eigen topic verzieken lamstraal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Joh zeik niet. Brechtje maakt zich voorlopig nog steeds drukker om pony's en katten dan om jongens. Ga jij die steen nou maar door de ruit van je favoriete kroeg gooien.
'heeft ie niet'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:26 schreef Joene het volgende:
Ga jij ff lekker je eigen topic verzieken lamstraal.
Ikea was tof!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Hoe was het bij de IKEA, Liejannuh?
Nee, dat is niet de waarheid. Brechtje gaat giechelen als ze jongens ziet en dat is het zo ongeveer. En ook al zou Brechtje al aan seks doen, dan is dat haar zaak en dan hoef jij daar niet lomp en vervelend over te gaan lopen doen richting haar moeder. Sommige dingen willen moeders gewoon niet weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee , maar het is nou eenmaal de werkelijkheid.
Helaas nog een uur of 2,5 minstens en zo te merken ga mijn dag iets verlengen vandaag.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:27 schreef HighLander het volgende:
[..]
'heeft ie niet'
Gaap, is de dag al om ?
ik niet al te veel, morgen nog een cadeautje voor me zus kopen en die kant op treinen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:28 schreef Joene het volgende:
Helaas nog een uur of 2,5 minstens en zo te merken ga mijn dag iets verlengen vandaag.
Ja, dat deden ze in Utrecht ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ikea was tof!Ze gingen alleen wel omroepen dat Ivoorkust had gescoord, maar dat heb ik verder maar genegeerd!
In Utrecht ook.quote:En het was heeeeeeerlijk rustig!
Oh gefeliciteerd (neem ik aan)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
ik niet al te veel, morgen nog een cadeautje voor me zus kopen en die kant op treinen.
LIEJANNUH!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |