Nah ik heb er geen moeite mee hoor die van mij is zo omhoog !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:28 schreef Armageddon het volgende:
Die Nederlanders zijjn niet zo snel omhoog te krijgen. Lamme kutten allemaal.
Nee Gordon was er.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Had je je brief voor je moeder nog mee?
Kon ie ff bij je zijn dan?quote:
Leen Huizert ?quote:
Naja het is natuurlijk ook een kuthok, ik ken nog een liedje dat gaat zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij zat de hele tijd de kuip af te zeiken.![]()
Ik heb de middenstip nog even ingezegend voor komend seizoen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk ook een kuthok, ik ken nog een liedje dat gaat zo
Rottedam Kanker Stad , in de oorlog lag je plat.
Enzo verder...
Krijt weg gezeken ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de middenstip nog even ingezegend voor komend seizoen.![]()
Jah en onze Ivo had em die hoed gegevenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Joene het volgende:
Is dat Woltert in die oranje themd?
Had ie vast de hele nacht van liggen dromen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Jah en onze Ivo had em die hoed gegeven
Thomas Berge das ook wel een stukje kwaliteit, tvoranje arma's favo zender zend hem regelmatig uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Merel het volgende:
en Thomas Berge heeft z'n VMBO examen gehaald
en ik heb zo'n hekel aan die "artiesten" hè, maar je kan er niks aan doen, opeens sta je mee te springen
Gisteravond 7 hazes nr binnen 1 uurquote:
Jammer dat het nog niet zo ver is !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Armageddon het volgende:
LOL! Merel en ik staan keihard Deutschland alles ist vorbei te zingen in die studententent hier.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Joene het volgende:
He maar eh !, ze wil weer met mn piemel spelen !, dus we gaan naar boven !
Tot morgen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |