Ze had een lief logeerkatje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Oh en het belangrijkste: is die huisgenote een beetje lekker?
Daar hebben ze net wat neergezet ja, geloof ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Staan er al weer huizen in de straat erachter trouwens? Daar waar ik eerst woonde.
Dat er uberhaupt huizen staan is anders al een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn dan ook PRECIES dezelfde woningen![]()
True.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt huizen staan is anders al een behoorlijk verschil.
Niet, officieel in Utrecht nu. Semi, in elk geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet!
En je woont nog in Den Haag.![]()
Ben jij de christine?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet, officieel in Utrecht nu. Semi, in elk geval.
De achterburen hebben een mega-gaaf after-WK-feestje...eigenlijk wil ik slapen, maar het klinkt alsof het wel een erg tof feestje zou kunnen zijn, waar ik bij wil zijn. Ik ga even polshoogte nemen..
Toedels! ::W.
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?quote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?
Ja, maar ik had deze eerderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |