De waterkanaalwaterpaden zijn vrijwel horizontaal, maar alleen heb je dan aan de ene kant een berghelling en aan de andere kant een afgrondquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef Gripper het volgende:
Het WK is nog niet afgelopen hoor![]()
Ziet er interessant uit, die waterkanaaltjes zijn apart! Toevallig iets verticaals gezien wat er beklimbaar uitzag ? Dan wil ik er wel eens gaan kijken, en anders wacht ik gewoon tot ik ook ga rentenieren
Geen idee, mijn man heeft deze keer de vakantie betaald. Maar Riu Palace kan je boeken bij TUI / Holland International / Thompson. We vlogen vanaf Düsseldorf, (Als je dat ook wilt moet je in Duitsland boeken, NL reisbureau´s bieden Riu Palaca alleen in combinatie met een Nederlandse vlucht aan) das voor ons het makkelijkst, en omdat we meer dan 2 uur vlogen namen we een upgrade naar Business Class. We vlogen met LTU. De kamers bij Riu hebben zijzeezicht en zijn in principe prima. Hadden echter een Suite, die hebben een terras, een salon en zeezicht. Verder was het hotel zo aardig ons zonder extra kosten HP te geven ipv LO.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:28 schreef wonko het volgende:
Klinkt en leest heel goed...wat waren je kosten?
how come, hadden ze het over dat vreselijk nichterige Duitse stelletje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Vrienden van ons zijn er ook geweest krijgen binnenkort hun foto's te zien. Misschien dat Piet er ook nog ergens op staat
Weet ik niet maar ze hebben het hele eiland gezien en zijn ook net terug en hebben zp'n kleine 400 foto's gemaakt dus misschien........quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
how come, hadden ze het over dat vreselijk nichterige Duitse stelletje?
Het is ook erg mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef freud het volgende:
Ik ga er eind juli heen, en als ik dit lees, krijg ik alleen maar meer zin!
Je woont verdomme in Utrecht man, spring op je fietsje en binnen een kwartier sta je op de heuvelrug. Kun je tot aan zwolle lopen of fietsen zonder enig asfalt te hoeven zien. Hup, de natuur in!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:59 schreef Aurelium het volgende:
Ik wil de natuur weer in... Heel jaar lang alleen maar in de stad vertoefd
Lijkt me erg knap de A1, de A50/A28 over te komen zonder asfaltquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je woont verdomme in Utrecht man, spring op je fietsje en binnen een kwartier sta je op de heuvelrug. Kun je tot aan zwolle lopen of fietsen zonder enig asfalt te hoeven zien. Hup, de natuur in!![]()
Wildwissels enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me erg knap de A1, de A50/A28 over te komen zonder asfalt
Mja... dat zou ik eigenlijk eens moeten doen, maar ja.. tijd he. Wie weet van de vakantiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je woont verdomme in Utrecht man, spring op je fietsje en binnen een kwartier sta je op de heuvelrug. Kun je tot aan zwolle lopen of fietsen zonder enig asfalt te hoeven zien. Hup, de natuur in!![]()
Levada, schat, levadaquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Jup hebben mn ma en ik ook gedaan, van die lavendelwandelingen ofzo dwars door de natuur enzo. Heeel gaaf!
Zeker, en een showcase topic in FOT denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is ook erg mooi.
Post je je ervaringen dan ook hier?
Andere Schotlandfan meldtquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
*kick* !
Wij gaan eind juli naar Madeira. Heb er enorme zin in.
We zijn Schotland (en dan vooral Highlands) fan en er was ons verteld dat Madeira een beetje 'Schotland in de zon' is. Dus dat klonk goed!
Klinkt heerlijkquote:We hebben een hotel in Santa Cruz. Als het goed is, is dat de kant van het eiland die het droogst is. Met de huurauto en lopend verkennen we dan de rest van het eiland, maar als we dan eind van de middag ons bij het zwembad van het hotel installeren hebben we tenminste weinig kans op regen
Klopt, erg veel bejaarden, weinig familietourisme, wij vonden dat heerlijk, lekker rustig. Zaten in het Riu Palace, snachts hoorde je slechts de zee en af en toe een hond, mijn man die normaal zeer gevoelig is voor herrie vond het zo fijn dat we zelfs met ramen open sliepen.quote:Hebben wel vernomen dat het een beetje een 'bejaardeneiland' is, dus we zullen daar met onze 33 jaar wel uit de toon vallen misschien. Maar we zijn geen stappers en hebben een gruwelijke hekel aan disco-herrie als je op je hotelkamer bent, dus wat dat betreft passen we wellicht perfect tussen de bejaarden
Die zijn zeer zeker aan te raden ja! Gewoon bovenaan af laten zetten met een busje en lekker wandelend naar beneden of zo. Veel mogelijke gradaties ook voor wandelingen. Van regen weinig last gehad vorig jaar, en toen was ik er eind juni, alles kurkdroog...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Andere Schotlandfan meldt
Het lijkt trouwens helemaal niet op Schotland, maar het is wel vreselijk mooi
[..]
Klinkt heerlijk
[..]
Klopt, erg veel bejaarden, weinig familietourisme, wij vonden dat heerlijk, lekker rustig. Zaten in het Riu Palace, snachts hoorde je slechts de zee en af en toe een hond, mijn man die normaal zeer gevoelig is voor herrie vond het zo fijn dat we zelfs met ramen open sliepen.
Wat je zeker moet doen op madeira is een levada wandeling, een echte belevenis in een unieke omgeving. Je loopt over een stoepje met aan de ene kant een afgrond en aan de andere kant een bergwand (steil omhoog) en direct naast je een kabbelend "beekje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |