Ach, het moment dat ze met het eerste vriendje thuiskomt is veel leuker, vooral als die je niet aanstaatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hč, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar je'
Das lulligquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Mijn zwager had ook flink ingeslagen met Oranje shirtjes, broekjes, flesjes, voetballetjes, echt the works gewoon, omdat -ie d'r van overtuigd was dat -ie een knul zou krijgen.
Nouja, niet dus..
Whehehehe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Mijn zwager had ook flink ingeslagen met Oranje shirtjes, broekjes, flesjes, voetballetjes, echt the works gewoon, omdat -ie d'r van overtuigd was dat -ie een knul zou krijgen.
Nouja, niet dus..
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, het moment dat ze met het eerste vriendje thuiskomt is veel leuker, vooral als die je niet aanstaat
Pas als die functie uit mijn dode vingers is gerukt zal ik het niet meer gebruikenquote:
hij had gewoon langzamer moeten terug trekken.... Vertelde mijn vader me tenminste...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Nouja, niet dus..
Ah, een belofte. Even quoten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Pas als die functie uit mijn dode vingers is gerukt zal ik het niet meer gebruiken/
Heet jou vader Louis van Gaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
hij had gewoon langzamer moeten terug trekken.... Vertelde mijn vader me tenminste...
nee, johanquote:
Ik denk dat er genoeg welwillende getuigen zijn, j.quote:
EN WAT IS HET NOU?! JA OF NEE???quote:
de fok! knokploeg stat tot je beschikkingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden ja.
Senseo aan het maken, even buiten roken, collega's de verdoemenis in wensen (inclusief bushok dreigementen)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zit iedereen nu foeballuh te kijken?
Sorrie, wilde je niet in verwarring brengen, 'ja nee' kan je ook wel weglaten.quote:
Hey, geeft niks.quote:
Senseo, goed idee. Even een dark roast erin pleurenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Senseo aan het maken, even buiten roken, collega's de verdoemenis in wensen (inclusief bushok dreigementen)
Standaard dagje dus..
Kan je dat moment later niet op de 1 of andere manier vastleggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden ja.
Ow, nah, ik wil jou ook wel even zien tegen de 1e date van je dochter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:29 schreef MUUS het volgende:
Dochters en vriendjes, brrrrrrrrrr.
Meet the parents alleen dan nog even wat heftigerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Kan je dat moment later niet op de 1 of andere manier vastleggen?
Het lijkt me geweldig te zien hoe jij de 1e date van je dochter, een puisterige 16-jarige scooterheld, keurt en ondervraagt.
(Dit geldt ook voor het 1e vriendje van de dochter van Swets btw.)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |