Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Ja gut, dat was me een overlast zeg!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Ach, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Havoc het volgende:
Hmm wat de neuk, mijn post weer niet doorgekomen. Zit er een flame filter op Fok! tegenwoordig?
Hey havoc, het was al zo stilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:33 schreef Havoc het volgende:
Dit is ém!
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja gut, dat was me een overlast zeg!.
Maak het ongedaan!.
Mijn NJ, wat doen ze!?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.
zo hoor ik ut graag =]quote:
De modsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |