We hopen maar niet dat het weer 6 kantjes isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:53 schreef Mr.no-one het volgende:
als ik lid ben van bijv. de Bond van Belastingbetalers wil dat nog niet zeggen dat ik graag belasting betaal...... lol
maar we wachten op het antwoord van havor.
laten we het hopen, maar ik vrees dat we weer een pakket epistels aangedragen zullen krijgen als "bewijs"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
We hopen maar niet dat het weer 6 kantjes is![]()
Nee, in ieder geval niet op een neutrale manier zoals hij het bespreekbaar wil maken. Er is namelijk geen sprake van gelijkwaardige partners in de relatie tussen de pedofiel en het kind. Er is altijd een dader en een slachtoffer. En het slachtoffer verdient het om beschermd te worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef moussie het volgende:
en echt alles wat ik eruit lees is dat die man het bespreekbaar wil maken .. maar dat mag blijkbaar niet
Omdat Jezus ook at en dronk bij tollenaars, hoeren en ander gespuis wat aan de onderkant van de samenleving behoorde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef havor het volgende:
OKE HANS VISSER...GEEN PEDOFIEL..?? MAAR WAAROM BEN JE DAN ACTIEF LID VAN VERENIGING MARTIJN ,DIE AL 24 JAAR OPKOMT VOOR DE RECHTEN VAN EEN PEDOFIEL, EN OOK PEDOFILIE MAATSCHAPPELIJK ACCEPTABEL WIL MAKEN...EN DAAROM OOK EEN PARTIJ DE PNVD HEEFT OPGERICHT.
En jullie doen zulke dingen niet ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:55 schreef Jarno het volgende:
Welkom op FOK!
Dé plaats om mensen zwart te maken en voor praktiserend pedofiel uit te maken wanneer het je goeddunkt..
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef nagelbijter het volgende:
[..]
En jullie doen zulke dingen niet ?![]()
Daarbij vraag ik me af waarom dat neefje na die onvrijwillige pijpbeurt niet met zijn mond vol naar de politie is gewandeld om aangifte te doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:17 schreef Jarno het volgende:
Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen.
Ik heb geen idee of ze naar justitie gestapt is stel wat als ze wel gedaan zou hebben wat dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg hooguit dat die Yvonne van Hertum een domme muts is omdat ze niet met haar zogenaamde bewijs naar Justitie stapt en het op deze lage, smerige manier probeert. Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen. Nogmaals, dat is smaad en ik sta met mijn ogen te knipperen dat dat hier getolereerd wordt eigenlijk.
Blij dat je het zo naar je zin hebt over de rug van een ander.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:24 schreef nagelbijter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naar justitie gestapt is stel wat als ze wel gedaan zou hebben wat dan?
Ik geloof dat jij twee mensen door elkaar haalt. Ik weet het begrijpend lezen is soms moeilijk![]()
Ze is Peter R de Vries niet![]()
Yvonne is niet alleen een muts maar ook nog eens zo hypocriet als de pest ooit heeft ze een boekje uitgeven (tranen op 4 mei) ze ziet zich zelf als oorlogsslachtoffer omdat haar vader haar heeft opgezadeld met zijn oorlogstrauma een jaar geleden poste Yvonne alias Wolvin dit:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg hooguit dat die Yvonne van Hertum een domme muts is omdat ze niet met haar zogenaamde bewijs naar Justitie stapt en het op deze lage, smerige manier probeert. Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen. Nogmaals, dat is smaad en ik sta met mijn ogen te knipperen dat dat hier getolereerd wordt eigenlijk.
Hey, da's toevallig. Die zielige Havor is daar ook kind aan huis. Lekker stelletje daar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef Francisca het volgende:
http://zulu.messageboard.nl/13042/viewtopic.php?t=136
Waarom? Wat waar is mag toch gezegd worden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef nagelbijter het volgende:
Hallo muppet Francisca even op je woorden passen graag![]()
Maar waarom deze dan?quote:
Heb je soms nog meer te vertellen?quote:
Het is jammer dat je nu moet inloggen bij antipedo want daar had hij een verslag geschreven van hoe het de zaterdag van de demonstratie was verlopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:45 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Hey, da's toevallig. Die zielige Havor is daar ook kind aan huis. Lekker stelletje daar.
Voel je je aangesprokenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef nagelbijter het volgende:
Hallo muppet Francisca even op je woorden passen graag![]()
Kind toch, is je mailbox ontploft?quote:Geen animo voor actie tegen pedopartij
DEN HAAG - De demonstratie tegen pedofielenpartij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit die zaterdagmiddag zou plaatsvinden op het Haagse Malieveld, is afgelast.
Slechts een handjevol demonstranten daagde op in Den Haag.
Yvonne van Hertum van het actiecomité 'Stop de NVD' is zwaar teleurgesteld. „Deze demonstratie was bedoeld voor het volk. Moeders en vaders die nu blijkbaar op het strand liggen.” Van Hertum had minstens tweeduizend man verwacht gezien alle reacties die ze de afgelopen dagen kreeg. „Mijn emailbox is zelfs twee keer ontploft.”
(Telegraaf)
Ik heb wat stukjes er tussen uit gelaten omdat het ander zo lange lel zou worden,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:02 schreef nagelbijter het volgende:
Neen in het geheel niet en je gequote stuk klopt ook niet![]()
Francisca R de Vries![]()
Francisca R de Vriesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:05 schreef Francisca het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes er tussen uit gelaten omdat het ander zo lange lel zou worden,
http://forum.stormfront.org/showthread.php?t=301269
2X nog wel, en een hoge telefoonrekening pffffffffffffffquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:02 schreef Magicmind het volgende:
Whehehe.
[..]
Kind toch, is je mailbox ontploft?![]()
Ga je er nog tegenin en/of duidelijkheid verschaffen of blijf je domme dingen posten?quote:
hoe rijm je dat met het plaatje dat ze zelf heeft gezet op dat zulu gebeuren .. ?quote:ik ben beheerder op het Dorpspleintje.
Nu is er een aantal weken geleden door een beheerder van de Smeltkroes een foto geplaatst op het forum waar ik beheerder ben.
Een foto oke zul je zeggen, maar in die foto was een teken getekent van de SS
Nu moet je weten dat ik van Joodse afkomst ben en dat dit mij zeer geraakt heeft. Ik heb daarop stappen ondernomen naar het CIDI uit.
Mwoah, ik krijg net een mailtje van iemand die zegt dat die telefoonrekening geen reet uitmaakt omdat ze dat er na 2 avondjes werken op de Keileweg weer uit heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef Francisca het volgende:
2X nog wel, en een hoge telefoonrekening pffffffffffffff
Eigenbelang miscchienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:12 schreef moussie het volgende:
nou nou .. ff zoeken op wolvin bij de webmasters (het topic waarna je linkt bestaat niet meer ? ) levertdit op
[..]
hoe rijm je dat met het plaatje dat ze zelf heeft gezet op dat zulu gebeuren .. ?
In haar hoofd waarschijnlijk want daar ga je rare dingen van doen heb ik weleens gehoord.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef moussie het volgende:
kanker
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Magicmind het volgende:
Ow, en dat mailtje kreeg ik van rocco33@eenbekendeprovider.com.
Rancuneus ex-vriendje?
foei .. ga je nou niet verlagen tot hetzelfde levelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef Magicmind het volgende:
[..]
In haar hoofd waarschijnlijk want daar ga je rare dingen van doen heb ik weleens gehoord.
Yvonne is aandachtsgeil, een lasteraar eerst klas en niet te beroerd om geld uit zakkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef moussie het volgende:
tja, en in een ander topic heeft ze weer kanker, ik heb begrepen dat ze indirekt oorlogsslachtoffer is en gezien het ene gedichtje op anti-pedo niet ontstaan uit liefde en dat heeft haar moeder haar nooit laten vergeten
zielig gefrustreerd mens dat naar alles uithaalt zodat het niet zo opvalt hoe kapot zij is als ik het zo zie
(en ja, dat vind ik zielig, maar zoek dan een goede psychiater op en laat je helpen)
Dat is dus iets wat ik me nogal afvraag, is iemand geen pedo omdat hij getrouwd is?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het punt is dat niet alle pedosexuele handelingen door pedosexuelen worden verricht, de meeste zelfs niet.
In de intervieuws zelf zegt hij dat als het voorzichtig wordt aangepakt hij niets tegen ouder/kind relatie's heeft, dat is dus geen smaad, hij zegt het zelf letterlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:33 schreef Mr.no-one het volgende:
[..]
Dit is andermaal smaad havor! Waarvan akte!
Vonne weet dus zelf niet wat ze allemaal doet? Wat val je weer door het mandje Mevrouw van Hertum.......quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:24 schreef nagelbijter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naar justitie gestapt is stel wat als ze wel gedaan zou hebben wat dan?
Ik geloof dat jij twee mensen door elkaar haalt. Ik weet het begrijpend lezen is soms moeilijk![]()
Ze is Peter R de Vries niet![]()
Hij zegt dat er naar moet worden gekeken wat mogelijk is. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef erodome het volgende:
[..]
In de intervieuws zelf zegt hij dat als het voorzichtig wordt aangepakt hij niets tegen ouder/kind relatie's heeft, dat is dus geen smaad, hij zegt het zelf letterlijk.
Dan stel je dus toch dat hij pedofiel is en ga je gewoon mee in die hetze. Ik vind dat echt heel erg ver gaan en heel erg eng ook. Die spastische manier van omgaan met kinderen is volgens mij ook niet zo bevorderlijk voor hun welzijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef erodome het volgende:
[..]
In de intervieuws zelf zegt hij dat als het voorzichtig wordt aangepakt hij niets tegen ouder/kind relatie's heeft, dat is dus geen smaad, hij zegt het zelf letterlijk.
Niet dat dat hem een pedo maakt en dat hij als zodanig gebrandmerkt mag worden, maar ik persoonlijk zet fikse vraagtekens bij iemand die aangesloten is bij zo'n vereniging en het doel van die vereniging(het toestaan van de daad) onderschrijft.
Ik vind niet dat dan iemand foto maar neergezet moet worden met dit is een pedo erbij, maar ik zou wel heel voorzichtig zijn met kinderen in zijn buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |