abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38946959
als ik lid ben van bijv. de Bond van Belastingbetalers wil dat nog niet zeggen dat ik graag belasting betaal...... lol

maar we wachten op het antwoord van havor.
pi_38947028
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:53 schreef Mr.no-one het volgende:
als ik lid ben van bijv. de Bond van Belastingbetalers wil dat nog niet zeggen dat ik graag belasting betaal...... lol

maar we wachten op het antwoord van havor.
We hopen maar niet dat het weer 6 kantjes is
pi_38947085
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

We hopen maar niet dat het weer 6 kantjes is
laten we het hopen, maar ik vrees dat we weer een pakket epistels aangedragen zullen krijgen als "bewijs"
pi_38947373
en echt alles wat ik eruit lees is dat die man het bespreekbaar wil maken .. maar dat mag blijkbaar niet
pleased to meet you
pi_38947614
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef moussie het volgende:
en echt alles wat ik eruit lees is dat die man het bespreekbaar wil maken .. maar dat mag blijkbaar niet
Nee, in ieder geval niet op een neutrale manier zoals hij het bespreekbaar wil maken. Er is namelijk geen sprake van gelijkwaardige partners in de relatie tussen de pedofiel en het kind. Er is altijd een dader en een slachtoffer. En het slachtoffer verdient het om beschermd te worden.

Pedofilie en pedoseksualiteit kunnen besproken worden, maar dan niet om het leven van pedo's te vergemakkelijken, maar om duidelijk te maken dat als ze hun neigingen volgen de maatschappij moet en zal opkomen voor het slachtoffer.
pi_38948421
Welkom op FOK!

Dé plaats om mensen zwart te maken en voor praktiserend pedofiel uit te maken wanneer het je goeddunkt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38948813
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef havor het volgende:
OKE HANS VISSER...GEEN PEDOFIEL..?? MAAR WAAROM BEN JE DAN ACTIEF LID VAN VERENIGING MARTIJN ,DIE AL 24 JAAR OPKOMT VOOR DE RECHTEN VAN EEN PEDOFIEL, EN OOK PEDOFILIE MAATSCHAPPELIJK ACCEPTABEL WIL MAKEN...EN DAAROM OOK EEN PARTIJ DE PNVD HEEFT OPGERICHT.
Omdat Jezus ook at en dronk bij tollenaars, hoeren en ander gespuis wat aan de onderkant van de samenleving behoorde.
pi_38948835
vervallen
pi_38948874
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:55 schreef Jarno het volgende:
Welkom op FOK!

Dé plaats om mensen zwart te maken en voor praktiserend pedofiel uit te maken wanneer het je goeddunkt. .
En jullie doen zulke dingen niet ?
pi_38948911
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef nagelbijter het volgende:

[..]

En jullie doen zulke dingen niet ?
Nee.

Ik zeg hooguit dat die Yvonne van Hertum een domme muts is omdat ze niet met haar zogenaamde bewijs naar Justitie stapt en het op deze lage, smerige manier probeert. Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen. Nogmaals, dat is smaad en ik sta met mijn ogen te knipperen dat dat hier getolereerd wordt eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_38948964
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:17 schreef Jarno het volgende:
Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen.
Daarbij vraag ik me af waarom dat neefje na die onvrijwillige pijpbeurt niet met zijn mond vol naar de politie is gewandeld om aangifte te doen.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_38949086
quote:

[..]

Nee.

Ik zeg hooguit dat die Yvonne van Hertum een domme muts is omdat ze niet met haar zogenaamde bewijs naar Justitie stapt en het op deze lage, smerige manier probeert. Ik beweer in ieder geval niet dat mijn zielige neefje die verschrikkelijke dominee heeft moeten pijpen. Nogmaals, dat is smaad en ik sta met mijn ogen te knipperen dat dat hier getolereerd wordt eigenlijk.
Ik heb geen idee of ze naar justitie gestapt is stel wat als ze wel gedaan zou hebben wat dan?
Ik geloof dat jij twee mensen door elkaar haalt. Ik weet het begrijpend lezen is soms moeilijk

Ze is Peter R de Vries niet
pi_38949139
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:24 schreef nagelbijter het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze naar justitie gestapt is stel wat als ze wel gedaan zou hebben wat dan?
Ik geloof dat jij twee mensen door elkaar haalt. Ik weet het begrijpend lezen is soms moeilijk

Blij dat je het zo naar je zin hebt over de rug van een ander. .
pi_38949267
Dat is een perfect antwoord
pi_38949519
quote:

[..]

Nee.

Yvonne is niet alleen een muts maar ook nog eens zo hypocriet als de pest ooit heeft ze een boekje uitgeven (tranen op 4 mei) ze ziet zich zelf als oorlogsslachtoffer omdat haar vader haar heeft opgezadeld met zijn oorlogstrauma een jaar geleden poste Yvonne alias Wolvin dit:
http://www.webmastercity.nl/forum/viewtopic.php?

Op haar forum stop pndv pronkt al vier dagen dit::( helemaal naar beneden scrollen)
http://zulu.messageboard.nl/13042/viewtopic.php?t=136

Offtopic misschien maar het zegt wel hoe Yvonne in elkaar steekt.

Yvonne alias Nagelbijter zo werd ze namelijk genoemd op een ander forum boeit het niet om iemand onschuldig aan de paal de nagelen dat doet ze al zo lang ze op internet verblijft.
pi_38949596
quote:
Hey, da's toevallig. Die zielige Havor is daar ook kind aan huis. Lekker stelletje daar.
pi_38949625
LOL! Volgens mij heb ik wel eens ruzie gehad met die yvonne op www.ikzegwatikdenkenikdoewatikzeg.nl (een rechtsgeorienteerd forum van de butler van Pim Fortuyn, inmiddels opgeheven)

Wilde zelfs mij een keer opbellen omdat ze dacht dat ze mijn telefoonnummer bemachtigt had (wat niet zo was).
pi_38949654
Hallo muppet Francisca even op je woorden passen graag
pi_38949727
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef nagelbijter het volgende:
Waarom? Wat waar is mag toch gezegd worden?
Oorlogsslachtoffertje van me.
pi_38949770
What ever Denk jij dat maar
pi_38949833
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:53 schreef nagelbijter het volgende:
What ever Denk jij dat maar
Maar waarom deze dan?
quote:
Heb je soms nog meer te vertellen?
Voor de draad ermee!
pi_38949876
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:45 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Hey, da's toevallig. Die zielige Havor is daar ook kind aan huis. Lekker stelletje daar.
Het is jammer dat je nu moet inloggen bij antipedo want daar had hij een verslag geschreven van hoe het de zaterdag van de demonstratie was verlopen.
Datzelfde bericht heeft hij vervolgens ook op stormfront gekwakt maar dan net even iets anders
daarin was hij niet zo heel lief voor Yvonne :
terugtrekkende organisatie hield de demo niet tegen, NVD NEE

Gister middag zou het dan gaan gebeuren, een grote demonstratie op het malieveld te Den Haag tegen de NVD.
Georganiseerd door yvvonne de bruin, wil je meer weten over deze vrouw dan vivisimo je maar even...of google dat past wat beter bij haar.
De organisatie waar ik dus bij betrokken was geraakt zag dit helemaal niet zitten, rechts was te dominant aanwezig, yvvonne van zion besloot dan ook om meteen de belangen van het kind overboord te gooien en greep meteen terug naar de 2e wereldoorlog met de uitspraak "" ik ga geen tocht houden met nazi's en skinheads""
waarop zij besloot de groep bij elkaar te roepen en zwakjes uitlegde dat de organisatie vond dat we met deze demonstratie op dat moment niet konden bijdragen aan het vergroten van het draagvlak van veiligheid voor kinderen. We hebben iedereen bedankt voor zijn of haar komst
en ze vermelde er nog bij dat het echt niet komt omdat er een bepaalde groep te dominant aanwezig was...nee dat was niet haar beweegreden om niet te lopen.. (de jodin wou geen nazi-mars op dr naam zetten zijn haar letterlijke woorden geweest)
pi_38949921
quote:
Voel je je aangesproken
pi_38949955
Neen in het geheel niet en je gequote stuk klopt ook niet

Francisca R de Vries
pi_38949963
Whehehe.
quote:
Geen animo voor actie tegen pedopartij
DEN HAAG - De demonstratie tegen pedofielenpartij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit die zaterdagmiddag zou plaatsvinden op het Haagse Malieveld, is afgelast.

Slechts een handjevol demonstranten daagde op in Den Haag.
Yvonne van Hertum van het actiecomité 'Stop de NVD' is zwaar teleurgesteld. „Deze demonstratie was bedoeld voor het volk. Moeders en vaders die nu blijkbaar op het strand liggen.” Van Hertum had minstens tweeduizend man verwacht gezien alle reacties die ze de afgelopen dagen kreeg. „Mijn emailbox is zelfs twee keer ontploft.”
(Telegraaf)
Kind toch, is je mailbox ontploft?
pi_38950030
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:02 schreef nagelbijter het volgende:
Neen in het geheel niet en je gequote stuk klopt ook niet

Francisca R de Vries
Ik heb wat stukjes er tussen uit gelaten omdat het ander zo lange lel zou worden,

http://forum.stormfront.org/showthread.php?t=301269
pi_38950088
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:05 schreef Francisca het volgende:

[..]

Ik heb wat stukjes er tussen uit gelaten omdat het ander zo lange lel zou worden,

http://forum.stormfront.org/showthread.php?t=301269
Francisca R de Vries
pi_38950104
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:02 schreef Magicmind het volgende:
Whehehe.
[..]

Kind toch, is je mailbox ontploft?
2X nog wel, en een hoge telefoonrekening pffffffffffffff
pi_38950124
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef nagelbijter het volgende:
Francisca R de Vries
Ga je er nog tegenin en/of duidelijkheid verschaffen of blijf je domme dingen posten?
pi_38950151
*pakt popcorn
pi_38950169
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef nagelbijter het volgende:

[..]

Francisca R de Vries
Vertel me eens als jij Yvonne niet bent waarom reageer je dan zo?
pi_38950178
nou nou .. ff zoeken op wolvin bij de webmasters (het topic waarna je linkt bestaat niet meer ? ) levertdit op
quote:
ik ben beheerder op het Dorpspleintje.

Nu is er een aantal weken geleden door een beheerder van de Smeltkroes een foto geplaatst op het forum waar ik beheerder ben.

Een foto oke zul je zeggen, maar in die foto was een teken getekent van de SS

Nu moet je weten dat ik van Joodse afkomst ben en dat dit mij zeer geraakt heeft. Ik heb daarop stappen ondernomen naar het CIDI uit.
hoe rijm je dat met het plaatje dat ze zelf heeft gezet op dat zulu gebeuren .. ?
pleased to meet you
pi_38950184
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef Francisca het volgende:
2X nog wel, en een hoge telefoonrekening pffffffffffffff
Mwoah, ik krijg net een mailtje van iemand die zegt dat die telefoonrekening geen reet uitmaakt omdat ze dat er na 2 avondjes werken op de Keileweg weer uit heeft.

Tja, wat moet ik daar nu weer van denken.
pi_38950186
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Poepoog het volgende:
*pakt popcorn
Zoute of zoete?
pi_38950271
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:12 schreef moussie het volgende:
nou nou .. ff zoeken op wolvin bij de webmasters (het topic waarna je linkt bestaat niet meer ? ) levertdit op
[..]

hoe rijm je dat met het plaatje dat ze zelf heeft gezet op dat zulu gebeuren .. ?
Eigenbelang miscchien
pi_38950332
Geplaatst: 06 Jun 2005, 18:54 Onderwerp: verspreiden van nazi propaganda

--------------------------------------------------------------------------------

ik heb een vraagje

ik ben beheerder op het Dorpspleintje.

Nu is er een aantal weken geleden door een beheerder van de Smeltkroes een foto geplaatst op het forum waar ik beheerder ben.

Een foto oke zul je zeggen, maar in die foto was een teken getekent van de SS

Nu moet je weten dat ik van Joodse afkomst ben en dat dit mij zeer geraakt heeft. Ik heb daarop stappen ondernomen naar het CIDI uit.

Deze vond na het zien van de foto de situatie zo dat men de politie
ingeschakelt heeft.

De politie nam gister kontakt met mij op en willen de zaak doorzetten.

Van mij mogen ze, want het persoon waar het omgaat in deze heeft zijn
excuus gemaakt aan Douchy en niet aan mij. Terwijl Douchy er totaal buiten staat, de aktie was puur om mij te trefen.

Nu dreigen er een aantal personen van de Smeltkroes het Dorpspleintje te
laten sluiten, door messageboard valse informatie te geven.

Dit kan toch zomaar niet??

Ik weet dat er een medewerker van de hulpdesk kontakt met Douchy heeft gehad, ( je moet weten dat Douchy en ik elkaar persoonlijk goed kennen).
Deze vertelde haar dat er niets aan de hand was en dat we die personen
moesten bannen. maar dat gaat bijzonder moeilijk want men gebruikt een
anonieme server.

Wat kunnen jullie hier aan doen?

Het gaat om de beheerder van de Smeltkroes zijn forumnaam is Sater,
Ook heb ik Wanadoo (zijn providor) ingelicht dat dit persoon
pure nazi propagande verstuurd en bij ons op het Dorpspleintje neerzet.
Kunnen jullie hier iets aan doen aub?

In afwachting, met vriendelijke groet

wolvin/vonne
pi_38950353
Ow, en dat mailtje kreeg ik van rocco33@eenbekendeprovider.com.

Rancuneus ex-vriendje?
pi_38950459
tja, en in een ander topic heeft ze weer kanker, ik heb begrepen dat ze indirekt oorlogsslachtoffer is en gezien het ene gedichtje op anti-pedo niet ontstaan uit liefde en dat heeft haar moeder haar nooit laten vergeten

zielig gefrustreerd mens dat naar alles uithaalt zodat het niet zo opvalt hoe kapot zij is als ik het zo zie
(en ja, dat vind ik zielig, maar zoek dan een goede psychiater op en laat je helpen)
pleased to meet you
pi_38950552
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef moussie het volgende:
kanker
In haar hoofd waarschijnlijk want daar ga je rare dingen van doen heb ik weleens gehoord.
pi_38950564
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Magicmind het volgende:
Ow, en dat mailtje kreeg ik van rocco33@eenbekendeprovider.com.

Rancuneus ex-vriendje?
pi_38950594
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef Magicmind het volgende:

[..]

In haar hoofd waarschijnlijk want daar ga je rare dingen van doen heb ik weleens gehoord.
foei .. ga je nou niet verlagen tot hetzelfde level
pleased to meet you
pi_38950691
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef moussie het volgende:
tja, en in een ander topic heeft ze weer kanker, ik heb begrepen dat ze indirekt oorlogsslachtoffer is en gezien het ene gedichtje op anti-pedo niet ontstaan uit liefde en dat heeft haar moeder haar nooit laten vergeten

zielig gefrustreerd mens dat naar alles uithaalt zodat het niet zo opvalt hoe kapot zij is als ik het zo zie
(en ja, dat vind ik zielig, maar zoek dan een goede psychiater op en laat je helpen)
Yvonne is aandachtsgeil, een lasteraar eerst klas en niet te beroerd om geld uit zakken
van mensen te kloppen.
pi_38950739
Waar is nagelbijter gebleven?
pi_38951292
(ik ben dezelfde Mr.no-one maar was m'n inlogcode kwijt)

Nagelbijter is nu met zekerheid grenzende waarschijnlijkeid mevrouw Yvonne van Hertum.
Dit is precies haar stijl, zoals valt op te maken uit de verhalen over haar op www.forumland.tk.
Deze vrouw is zwaar ziek en zou gedwongen opgenomen moeten worden om te voorkomen dat ze nog meer slachtoffers maakt. Nu is het weer Ds. Visser, morgen zal het weer iemand anders zijn. Bah, wat een naarling!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:44:04 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_38952986
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Het punt is dat niet alle pedosexuele handelingen door pedosexuelen worden verricht, de meeste zelfs niet.
Dat is dus iets wat ik me nogal afvraag, is iemand geen pedo omdat hij getrouwd is?
Of is dat persoon om "normaal" te zijn getrouwd, misschien hopende dat dat zijn drang zou verminderen, of misschien wel oprechte liefde, neem inlimboy hier, die heeft toch als hij een relatie heeft een relatie met volwassen mensen, maar zit toch ook met die gevoelens richting kinderen die hij niet in de praktijk wil brengen omdat hij geen schade wil aandoen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:51:30 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_38953220
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:33 schreef Mr.no-one het volgende:

[..]

Dit is andermaal smaad havor! Waarvan akte!
In de intervieuws zelf zegt hij dat als het voorzichtig wordt aangepakt hij niets tegen ouder/kind relatie's heeft, dat is dus geen smaad, hij zegt het zelf letterlijk.

Niet dat dat hem een pedo maakt en dat hij als zodanig gebrandmerkt mag worden, maar ik persoonlijk zet fikse vraagtekens bij iemand die aangesloten is bij zo'n vereniging en het doel van die vereniging(het toestaan van de daad) onderschrijft.

Ik vind niet dat dan iemand foto maar neergezet moet worden met dit is een pedo erbij, maar ik zou wel heel voorzichtig zijn met kinderen in zijn buurt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38953792
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef havor het volgende:

(,,,)
mijn neefje heeft de man aan den lijve ondervonden...hij geen pedo.... lik me R**t ,

Hier op reageerde ik, dit is geen smaad in jouw visie?

Vooral in de context gezien is dit een beschuldiging, als zou het neefje van havor zijn misbruikt door Visser, zonder met enig verder bewijs te komen. Elke Rechter zal dit als smaad beschouwen, neem dat maar van mij aan.
pi_38966736
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:24 schreef nagelbijter het volgende:

[..]

Vonne weet dus zelf niet wat ze allemaal doet? Wat val je weer door het mandje Mevrouw van Hertum.......
pi_38966991
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef erodome het volgende:

[..]

In de intervieuws zelf zegt hij dat als het voorzichtig wordt aangepakt hij niets tegen ouder/kind relatie's heeft, dat is dus geen smaad, hij zegt het zelf letterlijk.
Hij zegt dat er naar moet worden gekeken wat mogelijk is. Dat is heel wat anders.
pi_38968766
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet dat dat hem een pedo maakt en dat hij als zodanig gebrandmerkt mag worden, maar ik persoonlijk zet fikse vraagtekens bij iemand die aangesloten is bij zo'n vereniging en het doel van die vereniging(het toestaan van de daad) onderschrijft.

Ik vind niet dat dan iemand foto maar neergezet moet worden met dit is een pedo erbij, maar ik zou wel heel voorzichtig zijn met kinderen in zijn buurt.
Dan stel je dus toch dat hij pedofiel is en ga je gewoon mee in die hetze. Ik vind dat echt heel erg ver gaan en heel erg eng ook. Die spastische manier van omgaan met kinderen is volgens mij ook niet zo bevorderlijk voor hun welzijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')