abonnement Unibet Coolblue
pi_38913810
De heksenjacht is geopend, zo valt te lezen in het Dagblad van het Noorden:

Dominee Hans Visser : Ik ben geen pedofiel

Door : Pieter Broesder en Gert Brouwer

Rotterdam/Oostwold

“Ze gaan onherroepelijk voor de bijl”, dominee Hans Visser van de Pauluskerk in Rotterdam is woedend op de webmasters van www.stopnvd.org en www.antipedo.com. Die hebben zijn foto en naam gepubliceerd en hem gebrandmerkt als pedofiel. Dagblad van het Noorden werd op deze sites geattendeerd door predikant Wim van de Griend uit Oostwold.
Op antipedo.com plaatsen wij foto’s van (veroordeelde) pedofielen om u te waarschuwen mar vooral om herhaling te voorkomen”, meldt de website die is opgezet door mensen die betrokken zijn bij het actiecomité Stop de NVD ( een politieke partij voor pedofielen die nu PNVD heet ) Antipedo.com staat op naam van Wendy peters in Heerlen. Zij blijkt tevens webmaster te zijn van de website Kinkybi.sex.com. Een website vol bizarre seks.
Dat Visser juist door hen wegens zijn omgang met pedofielen nu zelf als zodanig wordt neergezet, gaat volgens hem alle perken te buiten. “Dat is buitengewoon kwalijk. Ik maak hier werk van. Ze kunnen me van veel dingen betichten, niet dat ik een pedofiel ben .”

Volgens het College Bescherming Persoonsgegevens mogen ‘niet zonder meer persoonsgegevens op internet worden gepubliceerd om aldus zeer breed te verspreiden.’

Yvonne van Hertum uit Rotterdam van het actiecomité Stop de NVD die de website medeontwikkelde en de foto’s tot gisteremiddag op haar site had staan ; “ik kom op voor mensen die seksueel misbruikt zijn en ga net zolang door totdat de PNVD weg is. Of die mensen veroordeeld zijn? Ik weet van iemand die heel dicht bij het vuur zit, dat die mensen inderdaad veroordeeld zijn.”
En de foto van dominee hans Visser ? “Die is inderdaad niet veroordeeld. Zijn foto is gepubliceerd wegens zijn grote betrokkenheid bij de pedofielenvereniging Martijn. Er zijn bovendien genoeg bewijzen dat hij zich bezighoudt met pedofielen praktijken.”

Visser reageert boos : “ Ik ben echt geen pedofiel. Laat daar geen misverstand over bestaan. Ik ben ook niet gelukkig met die partij, die had er van mij niet hoeven komen. Maar ik ga die mensen niet uit de weg. Ik praat en help mensen, ook pedofielen. Ik wil ze niet veroordelen, zoals mensen die nu de pedojacht
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:10:30 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38913858
dan is ie toch lekker geen pedo.. yawn..
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38914697
Hans Visser heeft groot gelijk. Iemand landelijk voor pedofiel uitmaken terwijl hij het niet is is gewoon schandalig!!!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:50:04 #4
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_38915056
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:37 schreef dehero het volgende:
Hans Visser heeft groot gelijk. Iemand landelijk voor pedofiel uitmaken terwijl hij het niet is is gewoon schandalig!!!
En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
pi_38915136
Die site baseert hun oordeel dat Hans Visser pedofiel is op het feit dat hij onder andere die mensen ook hulp geeft. Dat vind ik argumenten van niks.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:54:49 #6
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38915189
quote:
Er zijn bovendien genoeg bewijzen dat hij zich bezighoudt met pedofielen praktijken.�
ik heb het vermoeden dat mevrouw zomaar wat roept...
als je echt bewijzen hebt dan stap je daarmee toch naar de rechter in plaats van em vrij rond te laten lopen

en hoe weten wij dat ze niet gewoon een hekel aan die man heeft om een andere reden?
meteen sluiten dat soort sites!!
of moet er dan eerst een onschuldige gelyncht worden?
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_38915197
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:37 schreef dehero het volgende:
Hans Visser heeft groot gelijk. Iemand landelijk voor pedofiel uitmaken terwijl hij het niet is is gewoon schandalig!!!
Zozover ik heb begrepen komt Hans Visser op voor de verschoppelingen in onze maatschappij. Dat is een nobel streven. Hem dan letterlijk te kijk zetten als pedofiel is inderdaad schandalig.
Het valt te hopen dat de Rechter Hans Visser een royale schadeclaim zal toekennen en de verantwoordelijke heksenjagers goed zullen worden uitgekleed ( figuurlijk gesproken dan )
pi_38915256
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
dan is ie toch lekker geen pedo.. yawn..
yawn... alsof jij het tof zou vinden als jij als pedofiel gebrandmerkt werd.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:57:49 #9
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38915285
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
jij bent ook een vieze pedo!!!
dat heb ik toevallig net vernomen uit zeeeeer betrouwbare bron
en bewijs maar dat het niet zo is

onschuldig totdat schuld bewezen is enzo
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_38915410
Dat mens spoort echt niet

http://zulu.messageboard.nl/13042/viewtopic.php?t=136

die andere site is zo te zien al uit de lucht gehaald
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:04:10 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38915472
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef roelofjan het volgende:

[..]

yawn... alsof jij het tof zou vinden als jij als pedofiel gebrandmerkt werd.
ik zou de media niet opzoeken. wel een jurist.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38915810
omg, dus elke psycholoog, psychiater, maatschappelijk werker, priester whatever die een pedofiel helpt is ook pedo blijkbaar .. pff .. wat een verstand
pleased to meet you
pi_38915945
Vraag aan de dominee: "bent u ook praktiserend?" Antwoord:"Wat bedoelt u? ".

pi_38915966
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
hoe weet ik dat jij geen pedo bent als je het zegt ?
hoe weet ik of wie dan ook wat is als die het niet zegt of juist wel zegt .. ?
maar nou is die wel tot pedofiel bestempelt omdat zij het zegt .. hij helpt pedo's dus het zal wel ?
je kent toevallig een paar homo's, nou dan ben je ook homo hoor .. net zoiets
pleased to meet you
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:21:01 #15
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38916072
Hans Visser gaat ook om met junkies. Is ie nou ook heroine-verslaafd toevallig?


Die man heeft 1000 keer meer voor de samenleving gedaan dan een of andere laffe anita die een anti-pedo site runt.
pi_38916192
Wie niet springt die is een pedofiel
pi_38916277
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
Jij moet voor het OM gaan werken.
pi_38916332
ghehe .. en als je dan op de kinky site van haar kijkt zie je ook foto's waarvan je denkt, hoe oud is dat kind ?
pleased to meet you
pi_38916353
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
dan is ie toch lekker geen pedo.. yawn..
Iemand ten onrechte tot pedo bestempelen is het ergste wat je kan doen. Behalve zelf pedo zijn natuurlijk.
pi_38916372
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie niet springt die is een pedofiel [afbeelding]
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:30:36 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38916402
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
Wat een verschrikkelijk ranzig foute opmerking is dat zeg. Je bent en blijft nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_38916431
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie niet springt die is een pedofiel [afbeelding]
sh*t .. me vriend die hier naast me zit in een rolstoel springt niet .. is hij nou pedo .. en ik misschien ook, ik heb hem laatst nog geholpen met iets ?
pleased to meet you
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:31:50 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_38916444
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
Dan zeg ik hierbij dat jij een pedofiel bent.
En ontkennen heeft geen zin, je bent het gewoon.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_38916447
Nou gelukkig maar, kan ik weer gaan slapen.
pi_38916623
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:28 schreef moussie het volgende:
ghehe .. en als je dan op de kinky site van haar kijkt zie je ook foto's waarvan je denkt, hoe oud is dat kind ?
Waarvoor allemaal modelrelease's zijn waarop leeftijd staat wat gecontroleerd is via offieciele indentificatie, wat verplicht is....

Dat zij zelf een sekssite heeft heeft hier geen bal mee te maken, wat volwassenen met elkaar uitvreten moeten ze zelf weten.

Maar of deze man een pedo is, geen idee, als hij mensen helpt, dat wil zeggen ze helpt hun drang onder controle te houden dan is dat alleen maar lovenswaardig.
Maar als hij betrokken is bij stichting martijn, die voor acceptatie van kind/ouderen relatie's is en hij onderschrijft dat doel, tja, dan heb ik zo mijn twijvels over de zuiverheid van deze man.

Maar twijvels is niet genoeg om te brandmerken, dat vind ik te ver gaan zonder bewijs.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38917209
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:36 schreef erodome het volgende:
Waarvoor allemaal modelrelease's zijn waarop leeftijd staat wat gecontroleerd is via offieciele indentificatie, wat verplicht is....

Dat zij zelf een sekssite heeft heeft hier geen bal mee te maken, wat volwassenen met elkaar uitvreten moeten ze zelf weten.
ké, dat weet jij en dat weet ik .. maar zullen er 100den zo niet 1000den zijn die dat niet weten .. zou ik door de suggestie alleen haar "goede naam" kapot kunnen maken ?
quote:
Maar of deze man een pedo is, geen idee, als hij mensen helpt, dat wil zeggen ze helpt hun drang onder controle te houden dan is dat alleen maar lovenswaardig.
Maar als hij betrokken is bij stichting martijn, die voor acceptatie van kind/ouderen relatie's is en hij onderschrijft dat doel, tja, dan heb ik zo mijn twijvels over de zuiverheid van deze man.
hij is hulpverlener, hij zou uit hoofde van die functie een betere inschatting kunnen maken van de desastreuze gevolgen van het taboe dat erop rust ?
Of ben ik, als ik zeg dat je psychiatrische patienten niet meer in een ijsbad moet douwen om ze te genezen, ook een psychopaat ?
quote:
Maar twijvels is niet genoeg om te brandmerken, dat vind ik te ver gaan zonder bewijs.
idd, want dan zou je elke hulpverlener die de bron opzoekt wel kunnen brandmerken .. elke streetcornerworker is een junkie ?
pleased to meet you
pi_38917675
Kan me zijn woede wel voorstellen idd.
I´m back.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:15:13 #28
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_38917910
De hetze tegen pedofielen neemt wel ernstige vormen aan moet ik zeggen. Alsof er in de maatschappij geen ernstigere problemen zijn. In Engeland hebben de schandaalkranten ook zo'n name-and-shame-campagne gevoerd. Daarbij zaten ze er enkele malen naast, met desastreuse gevolgen voor de betrokkenen. We moeten zéér voorzichtig zijn met dit soort amateuristische volkstribunalen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_38919070
Ernstigere problemen?

Sorry, maar ik vind het misbruik van kinderen(of dat door iemand gedaan wordt die zichzelf ziet als pedo of niet) een nogal groot probleem in deze maatschappij...

Die kinderen groeien namelijk op en een enorm deel gaat fikse problemen krijgen, is toch echt wel een ernstig probleem, zeker als je naar de aantallen kijkt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38919147
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
Ernstigere problemen?

Sorry, maar ik vind het misbruik van kinderen(of dat door iemand gedaan wordt die zichzelf ziet als pedo of niet) een nogal groot probleem in deze maatschappij...

Die kinderen groeien namelijk op en een enorm deel gaat fikse problemen krijgen, is toch echt wel een ernstig probleem, zeker als je naar de aantallen kijkt...
Klopt, des te ernstiger wanneer iemand vals beschuldigd wordt, lijkt me.
I´m back.
pi_38919177
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:15 schreef Dwersdriever het volgende:
De hetze tegen pedofielen neemt wel ernstige vormen aan moet ik zeggen. Alsof er in de maatschappij geen ernstigere problemen zijn. In Engeland hebben de schandaalkranten ook zo'n name-and-shame-campagne gevoerd. Daarbij zaten ze er enkele malen naast, met desastreuse gevolgen voor de betrokkenen. We moeten zéér voorzichtig zijn met dit soort amateuristische volkstribunalen.
tja, op die antipedo site kan je dus blijkbaar ook van die foto's neerzetten van (verdachte) pedofielen .. RobbyBoy heeft een fotoboek/vast ergens een foto online staan, even eentje pikken en daar uploaden .. ik bedoel hij kan dan wel zeggen dat die geen pedo is maar als die foto daar dan toch staat .. dan moet het toch wel ..

btw, klein psychologisch inzicht over waar het vandaan komt .. een gedichtje van de webmaster
quote:
Mijn moeder wilde slapen
en dus niet met hem naar bed
Ze was moe en lag te gapen
Maar zijn wil was wet
Onder invloed van de alcohol
Pakte hij haar vast
Sloeg haar door de kamer
Scheurde de kleding van haar lijf
En daar lag ze op de grond
Haar naakte lichaam tegen de kast
Hij trokt haar aan haar haren
En sleurde haar op bed
In paniek was zij
Er rolde tranen over haar wangen
dat was voor hem pas prêt
oo, wat voelde hij zich machtig
zo stoer en o zo krachtig
onder dwang werd zij genomen
hij stootte en kwam hijgend klaar
negen maanden later ben ik gekomen
in de zomer was ik daar
een jongen uit haat geboren
en niet uit liefde zoals iedereen
het is niet gegaan zolas het horde
want nu voel ik mij alleen,
op deze wereld gezet doormiddel van geweld en dwang
wie was hij om dit te doen
ik ben bang
bang voor de vraag waarom
waarom spookt het nu door mijn hoofd
net als al die duizend andere vragen
waarom deed hij mij moeder pijn
hij heeft haar vernedert, verkracht en beroofd
ik ben gemaakt uit haat en geweld
ik wou dat ik uit liefde was geboren
zoals elk mens dat is
wat ik wilde dat is wat ik wens
dan had ik nu ook meegeteld
klik

of te wel, een kind dat door haar moeder is beschadigd omdat die op het kind afreageerde wat haar man haar had aangedaan .. en dat reageerd zij nu op haar beurt af op vermeende andere schuldigen omdat ze haar vader niet kan straffen voor wat hij heeft gedaan
pleased to meet you
pi_38919417
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:53 schreef moussie het volgende:

[..]

ké, dat weet jij en dat weet ik .. maar zullen er 100den zo niet 1000den zijn die dat niet weten .. zou ik door de suggestie alleen haar "goede naam" kapot kunnen maken ?
Dat wordt hier al een beetje gedaan door het aan te halen dat ze die sekssite heeft met bizarre seks, alsof zij daardoor geen commentaar zou mogen hebben.

En tja, dat mensen dat niet weten is zo, maar het is gewoon te bewijzen, dus no prob verder.
quote:
hij is hulpverlener, hij zou uit hoofde van die functie een betere inschatting kunnen maken van de desastreuze gevolgen van het taboe dat erop rust ?
Of ben ik, als ik zeg dat je psychiatrische patienten niet meer in een ijsbad moet douwen om ze te genezen, ook een psychopaat ?
Ben jij voor de acceptatie van ouder/kind relatie's, want daar hebben we het over he, dat is het doel van die stichting, we hebben het niet over de acceptatie van pedo's ofzo, dat we accepteren dat ze er zijn en niet zo panisch zijn.

Als hij dat doel onderschrijft, dus de acceptatie van de DAAD, dan vind ik hem erg twijvelachtig, heel erg twijvelachtig.

Doet hij dat niet en wil hij alleen dat de mensen geaccepteerd worden en geholpen worden hun drang te onderdrukken waardoor ze gewoon kunnen functioneren in de maatschappij dan is dat alleen maar lovenswaardig.
quote:
idd, want dan zou je elke hulpverlener die de bron opzoekt wel kunnen brandmerken .. elke streetcornerworker is een junkie ?
Eerst bewijs, dan beschuldiging, iemand voor pedo uitmaken is een nogal zware beschuldiging in deze maatschappij, iets waar je niet zomaar vanaf komt, dat kan en mag niet zomaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38919624
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, des te ernstiger wanneer iemand vals beschuldigd wordt, lijkt me.
Yep, kan niet anders als het daarmee eens zijn...
Het mag van mij bestrafd worden iemand valselijk te beschuldigen, want de vlekken die gemaakt worden met zo'n beschuldiging zijn er amper uit te wassen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:07:33 #34
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_38919834
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
Ernstigere problemen?

Sorry, maar ik vind het misbruik van kinderen(of dat door iemand gedaan wordt die zichzelf ziet als pedo of niet) een nogal groot probleem in deze maatschappij...

Die kinderen groeien namelijk op en een enorm deel gaat fikse problemen krijgen, is toch echt wel een ernstig probleem, zeker als je naar de aantallen kijkt...
Noem eens wat aantallen als je wilt. Volgens mij valt het aantal kinderen dat misbruikt wordt door vreemden in de praktijk wel mee. Ik meen me uit het verleden onderzoeken te herinneren waaruit blijkt dat het grootste deel van het misbruik binnen het gezin of de directe familie- en kennissenkring plaatsvindt. Ik betwijfel of websites met foto's van al dan niet veroordeelde pedofielen en andere vormen van deze heksenjacht daar erg preventief in werken.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_38919943
Schandalig
pi_38919981
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Noem eens wat aantallen als je wilt. Volgens mij valt het aantal kinderen dat misbruikt wordt door vreemden in de praktijk wel mee. Ik meen me uit het verleden onderzoeken te herinneren waaruit blijkt dat het grootste deel van het misbruik binnen het gezin of de directe familie- en kennissenkring plaatsvindt. Ik betwijfel of websites met foto's van al dan niet veroordeelde pedofielen en andere vormen van deze heksenjacht daar erg preventief in werken.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:13:18 #37
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_38920063
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, des te ernstiger wanneer iemand vals beschuldigd wordt, lijkt me.
Dat soort dingen hoort dan ook niet aan allerlei amateurs over te worden gelaten. Als ik een beetje gevoel voor commercie had, was ik al lang bezig met het ontwikkelen van een televisieformat. Pedohunt.
quote:
Iedere week kijkt de redactie van Pedohunt naar het leven van een persoon die is vrijgelaten na een veroordeling wegens kindermisbruik. Een overzicht van zijn daden in het verleden, portretten van de verwoestende gevolgen voor zijn slachtoffers, interviews met zijn huidige buren, met de geheime camera volgen we zijn dagelijks leven en uiteindelijk volgt een confrontatie met zijn slachtoffers uit het verleden.
Lijkt me wel wat voor SBS6. Aternatieve titel: Help, mijn buurman is een pedo.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_38920110
Hmmz, ik geloof dat ik dit toch wel heel vervelend vind voor Ds. Visser.
Hij komt op mij altijd sympathiek over, dat zegt niks natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat hier karaktermoord wordt gepleegd. Ds. Visser moet zo snel mogelijk een stevige jurist beetpakken.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_38920134
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:08 schreef Mr.no-one het volgende:
De heksenjacht is geopend
Dat is het, en niks minder. Bah.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38920345
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Noem eens wat aantallen als je wilt. Volgens mij valt het aantal kinderen dat misbruikt wordt door vreemden in de praktijk wel mee. Ik meen me uit het verleden onderzoeken te herinneren waaruit blijkt dat het grootste deel van het misbruik binnen het gezin of de directe familie- en kennissenkring plaatsvindt. Ik betwijfel of websites met foto's van al dan niet veroordeelde pedofielen en andere vormen van deze heksenjacht daar erg preventief in werken.
Incidentie: Voor de cijfers van seksueel misbruik van kinderen en jongeren tot 18 jaar baseren we ons op de meldingen bij de zes Vertrouwenscentra Kindermishandeling in Vlaanderen. De vertrouwenscentra kindermishandeling registreren meldingen van seksueel misbruik, als één van de vormen van kindermishandeling.

Hiertussen hoort een schema, maar die kopieert niet goed, zie daarvoor de link.

In het totaal spreken we over 6 op 1000 kinderen die jaarlijks als slachtoffer gemeld worden van een vorm van kindermishandeling in Vlaanderen. In 2003 werd 22,4% daarvan seksueel misbruikt. Daarmee zouden wij in Vlaanderen aan een incidentie komen van 0,12 % van alle kinderen per jaar. We mogen er echter van uitgaan dat niet alle gevallen van seksueel misbruik gemeld worden aan de hulpverlening. Omdat uit eerdere onderzoeken blijkt dat slecht 1/3 van de vrouwen seksueel misbruik ooit heeft gemeld, zal het werkelijke aantal slachtoffers wellicht hoger liggen. Via extrapolatie komt men in verschillende landen op incidenties van 0,57 (Engeland) tot 2,2 (Verenigde Staten) per 1000 kinderen. In Nederland schat men het voorkomen van seksueel misbruik op 0,3 per 1000 kinderen per jaar. 2Het aantal gemelde kinderen voor seksueel misbruik bij de Vertrouwenscentra Kindermishandeling vertoont een dalende trend, die vooral te wijten is aan een daling van de incestgevallen. Naast lichamelijke mishandeling en melding van risicosituaties, is incest echter nog steeds de meest voorkomende vorm van kindermishandeling (14,4%) en seksueel misbruik (64% van het seksueel misbruik zijn incestsituaties). Bij meisjes is incest de vaakst gemelde problematiek.(Meisjes 20%, jongens 9%)

http://sensoa.uniweb.be/p(...)20_jongeren_2004.pdf

Een ander stuk haalt dit naar voren(nederlands)
quote:
Daarnaast is 24 procent van de vrouwen in hun jeugd geconfronteerd met (meestal eenmalig) seksueel misbruik door iemand die niet tot de familiekring behoorde: een oudere jongen, een onderwijzer, een buurman, de vader van een vriendinnetje, een volwassen vriend van het gezin of een onbekende man. In bijna de helft van deze gevallen deed de dader een poging tot verkrachting of dwong het slachtoffer tot masturbatie. Als we de gebeurtenissen binnen en buiten de kring van verwanten combi-neren, blijkt dat bijna 40% van de vrouwen vóór het zestiende jaar een of meer ervaringen met seksueel misbruik heeft gehad. De meest voorkomende leeftijd waarop misbruik vaak voorkomt ligt tussen de acht en twaalf jaar.
http://www.seksueelgeweld(...)linkinformatie_id=27

Maar waarom ga jij ervanuit dat iemand die pedo is niet bij kinderen in de buurt komt, een pedo is maar zelden iemand die in de bosjes ligt te wachten op een kind, een pedo is juist het soort mens dat eerst heel dichtbij het kind komt en dan pas tot de daad overgaat, behoort dus erg vaak tot die directe kring om het kind heen.

Degene die bij wijze van spreken in de bosjes klaarligt is 9 van de 10 keer de kinderverkrachter en geen pedo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38921563
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:13 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dat soort dingen hoort dan ook niet aan allerlei amateurs over te worden gelaten. Als ik een beetje gevoel voor commercie had, was ik al lang bezig met het ontwikkelen van een televisieformat. Pedohunt.
Correct, hoeveel valse beschuldigingen zullen ze niet uit hun hoge hoed toveren.
I´m back.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:58:11 #42
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_38921761
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef erodome het volgende:

Maar waarom ga jij ervanuit dat iemand die pedo is niet bij kinderen in de buurt komt, een pedo is maar zelden iemand die in de bosjes ligt te wachten op een kind, een pedo is juist het soort mens dat eerst heel dichtbij het kind komt en dan pas tot de daad overgaat, behoort dus erg vaak tot die directe kring om het kind heen.
Volgens mij is dat ook mijn stelling, dus ik vermoed dat je mijn posting niet goed gelezen hebt. Het zijn maar zelden vreemde repeat offenders die verantwoordelijk zijn voor seksueel misbruik van kinderen. Dit soort websites waarin veroordeelde pedofielen op een name-and-shame manier worden genoemd, wekt vooral veel onrust op, terwijl het meeste kindermisbruik gewoon doorgaat. Het is schijnveiligheid, waarbij het probleem op afstand wordt geschoven.

Overigens is hierbij een definititie van pedofilie nog van groot belang. Ik ga uit mensen met een seksuele voorkeur voor kinderenren voordat zij daadwerlijke geslachtskenmerken ontwikkelen of waarbij de geslachtskenmerken slechts beperkt zijn ontwikkeld.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:34:33 #43
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38923203
Het gaat hier dus om een hulpverlener van pedofielen ?

Laten we ons tot de jacht op de pedoseksuelen bepalen
Dit is nogal onzinnig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38939605
Tegenwoordig word je al voor pedofiel uitgemaakt als je alleen al naar een kind wijst. Stel je voor dat je het erover praat.... tjonge, dan moet je er wel eens zijn. Zucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 17-06-2006 11:24:05 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38939893
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Correct, hoeveel valse beschuldigingen zullen ze niet uit hun hoge hoed toveren.
En des te harder ontkent wordt, des te leuker het is.
pi_38939911
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef deedeetee het volgende:
Het gaat hier dus om een hulpverlener van pedofielen ?

Laten we ons tot de jacht op de pedoseksuelen bepalen
Dit is nogal onzinnig.
Dit is de heksenjacht waar ik het steeds over heb. Enge clubjes dit.
pi_38940069
Ik heb die antipedo's maar even gemaild.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:29:42 #48
1234 HiZ
Istanbullu
pi_38940151
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]
Overigens is hierbij een definititie van pedofilie nog van groot belang. Ik ga uit mensen met een seksuele voorkeur voor kinderenren voordat zij daadwerlijke geslachtskenmerken ontwikkelen of waarbij de geslachtskenmerken slechts beperkt zijn ontwikkeld.
Geslachtskenmerken? Bedoel je niet tekenen van geslachtsrijpheid ?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:49:20 #49
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_38940576
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Noem eens wat aantallen als je wilt. Volgens mij valt het aantal kinderen dat misbruikt wordt door vreemden in de praktijk wel mee. Ik meen me uit het verleden onderzoeken te herinneren waaruit blijkt dat het grootste deel van het misbruik binnen het gezin of de directe familie- en kennissenkring plaatsvindt. Ik betwijfel of websites met foto's van al dan niet veroordeelde pedofielen en andere vormen van deze heksenjacht daar erg preventief in werken.
In nederland zijn 1 op de 7 meisjes misbruikt als kind. Onder de jongens is dit getal een beetje lager en onduidelijk omdat er bij de jongens een groot taboe op rust. En hoewel niet al die kinderen door een volwassen persoon zijn misbruikt zijn dit erg hoge cijfers. Helemaal voor zo'n dichtbevolkt land als nederland.

En of dit nu in de familie is of niet, het blijven volwassen mensen die pedosexuele handelingen plegen met kinderen en vaak ook nog voor een erg lange tijd.

edit:
oops,... erodrome heeft al de nodige zaken vermeld.
pi_38940934
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:49 schreef Monus het volgende:
En of dit nu in de familie is of niet, het blijven volwassen mensen die pedosexuele handelingen plegen met kinderen en vaak ook nog voor een erg lange tijd.
Het punt is dat niet alle pedosexuele handelingen door pedosexuelen worden verricht, de meeste zelfs niet.
pi_38940943
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:13 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dat soort dingen hoort dan ook niet aan allerlei amateurs over te worden gelaten. Als ik een beetje gevoel voor commercie had, was ik al lang bezig met het ontwikkelen van een televisieformat. Pedohunt.
[..]

Lijkt me wel wat voor SBS6. Aternatieve titel: Help, mijn buurman is een pedo.
Nogal off-topic, daar zijn genoeg andere draadjes voor.
Het gaat hier om iemand die vals beschuldigd wordt.
pi_38941008
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:18 schreef AntonDingeman het volgende:
En des te harder ontkent wordt, des te leuker het is.
Valse beschuldigingen vind je leuk?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:08:43 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38941026
Het is dope, geen pedo.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38941492
Moet je hier eens lezen pfff

http://www.martijn.org/info/OK34_1.html


http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2336c.htm

[url=http://www.crapforum.nl/printthread.php?t=19624[/quote]]http://www.crapforum.nl/printthread.php?t=19624[/quote][/url]
pi_38941547
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:32 schreef nagelbijter het volgende:

Moet je hier eens lezen pfff
Idd, dit is echt walgelijk!
quote:
U neemt het zo bezielend en energiek op voor allerlei minderheidsgroepen. Waar haalt U die kracht vandaan?

Jaren geleden, toen ik hier mijn functie aanvaardde, besloten we een beleid te gaan voeren ten gunste van allerlei minderheidsgroepen. Inzet voor minderheidsgroepen komt voort uit de grondslag van het joods-christelijk geloof. De figuur Jezus was non-conformistisch; tegen de stroom in en zeer eigenzinnig. Hij ging ook met groepen om waarmee hij geacht werd niet om te gaan. Zo iemand veroorzaakt onrust en wordt na verloop van tijd als een bedreiging ervaren en uiteindelijk werd hij zelfs uit de weg geruimd. Jezus is een heel inspirerende figuur voor mij. Een kerk dient op te komen voor de mensen in de verdrukking en moet voorkomen dat ze op de schroothoop worden gegooid. Het begrip christelijke naastenliefde hoeft niet helemaal een dode letter te worden. Je hoeft het dan niet altijd vurig eens te zijn met deze mensen, maar het gaat erom dat ze gekend en gehoord worden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:36:49 #56
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_38941572
Wat is dat toch met die pedo-topics. ?!
Lijkt wel of users een nieuwe rode lap hebben gevonden om weer eens wat stof te doen laten opwaaien.
pi_38941613
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:36 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dat toch met die pedo-topics. ?!
Lijkt wel of users een nieuwe rode lap hebben gevonden om weer eens wat stof te doen laten opwaaien.
De negerts beginnen wat saai te worden, denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38941724
Laat ff duidelijk zijn: ik ben tegen elke vorm van pedofilie! Het gaat hier om een valse beschuldiging van pedofilie en het (in strijd met de wet) plaatsen van foto's van (vermeende) pedofielen!
De foto's zijn niet voor niets inmiddels van de genoemde fora verwijderd.
De bedoelingen van de mensen achter de sites die de foto's plaatsten zijn vaag en dubieus.
ff googelen op "Yvonne van Hertum" zal dit bevestigen.
pi_38941840
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef nagelbijter het volgende:

Waar rook is is vuur
Jij bent echt van het type dat z'n buren aan de Gestapo zou opgeven he? Onder het motto, tsja, ik zag ze wel eens met rode kleren aan! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:51:51 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38941887
Elke dominee of priester is pedofiel. Waarom zijn er anders koorknapen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38941891
Dacht het even niet ik lees alleen objectief iets dat sommige hier niet doen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:54:01 #63
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38941940
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef nagelbijter het volgende:
Dacht het even niet ik lees alleen objectief iets dat sommige hier niet doen.
En jij hebt objectieve feiten dat Visser zich aan een kind vergrepen heeft? Zou je die ook met ons willen delen toevallig?

Of kom je niet verder dan het stupide uitroepen van waar rook is is vuur?
pi_38941967
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

En jij weet zo zeker dat die Hans Visser geen pedofiel is omdat hij dat nu toevallig zecht in de media? Jij zou zo iets toch OOK ontkennen als je hem was, of het nu waar is, of niet. Of heb ik het mis?
Iedereen hier weet dat jij de meest ranzige pedofiel bent van allemaal Robbieboy.
Ontkennen is inderdaad zinloos, natuurlijk zul je toch proberen het te ontkennen, dat doen al die pedo's zoals jij.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_38941973
Nee ik lees eerst als deze erbij staan de linken en dan oordeel ik pas iets wat jij ook eens moet doen.
pi_38941984
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:51 schreef Megumi het volgende:
Elke dominee of priester is pedofiel. Waarom zijn er anders koorknapen.
Weetje, op die manga plaatjes van jou staan anders ook verdacht vaak van die jong-lijkende meisjes. Grote ogen, onschuldige blik, je kent het wel. Wat zou mevrouw van Hertum daarvan zeggen denk je?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:57:05 #67
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38942014
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:55 schreef nagelbijter het volgende:
Nee ik lees eerst als deze erbij staan de linken en dan oordeel ik pas iets wat jij ook eens moet doen.
Ik wacht nog steeds op de objectieve feiten die je beweerde te hebben.
pi_38942087
Ik weet dat je problemen hebt met lezen, probeer het eens misschien lukt het je wel
Dit boek heb ik gelezen:
http://www.petersiebelt.nl/boeken.htm
pi_38942102
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:59 schreef nagelbijter het volgende:
Ik weet dat je problemen hebt met lezen, probeer het eens misschien lukt het je wel
Dit boek heb ik gelezen:
http://www.petersiebelt.nl/boeken.htm
Die paranoia complotwuppie
pi_38942130
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:59 schreef nagelbijter het volgende:
Ik weet dat je problemen hebt met lezen, probeer het eens misschien lukt het je wel
Dit boek heb ik gelezen:
http://www.petersiebelt.nl/boeken.htm
Ach, de politieke kaart wordt uitgespeeld? .
I´m back.
pi_38942151
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef nagelbijter het volgende:
Jij kent dat mens Mr. no-one?
Hoe komt ze aan die informatie?
Waar rook is is vuur

http://www.martijn.org/info/OK34_1.html
http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2336c.htm
http://www.crapforum.nl/printthread.php?t=19624
Nee nagelbijter, ik kent dat mens niet maar vorm me een oordeel over haar aan de hand van de google-informatie die over haar is te vinden, hier bijvoorbeeld:

http://xray.messageboard.nl/11914/
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:03:47 #72
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38942166
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:59 schreef nagelbijter het volgende:
Ik weet dat je problemen hebt met lezen, probeer het eens misschien lukt het je wel
Dit boek heb ik gelezen:
http://www.petersiebelt.nl/boeken.htm
Ok, link gelezen. Ik zie hier beschuldigingen dat de Pauluskerk een voortrekkersrol heeft in de progressieve beweging, en ik lees de beschuldiging dat Visser vermeende pedofilie-standpunten heeft.


Ik wacht nog steeds op jouw objectieve feiten dat Visser een pedofiel is.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:04:00 #73
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38942172
Ow, en even voor de goede orde, dat is dus IETS ANDERS dan dingen als:
- banden met stichting Martijn.
- Opkomen voor bedreigde pedofielen
- Zich mengen in het maatschappelijk debat.
pi_38942200
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef nagelbijter het volgende:
Dacht het even niet ik lees alleen objectief iets dat sommige hier niet doen.
sommige?

Ben jij een nagelbijter die Yvonne van Hertum heet? Ik ben een oplettend lezertje, zoals je ziet.
pi_38942220
Ik ken die link ook en is het niet zo dat iedereen die opkomt voor een bepaalde doelgroep altijd tegenstanders heeft? Meestal uit die hoek die men aan het bestrijden is.
Ik kan wel een forum openen met Mr.no-ons is gevaarlijk en allerlei gekke verhalen neer gaan zetten.
Niet bijster snugger als je dat voor waarheid aanneemt en de kranten berichten links laat liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')