Vraagprijs is 330 jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:43 schreef pierce het volgende:
De vraagprijs is ¤ 330,-?
Kun je misschien wat foto's laten zien die gemaakt zijn met deze lens?
Een Sigma 10-22quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Toplensje.. mag ik vragen wat je ervoor in de plaats koopt?
Poe, voor die papieren zou ik goed moeten zoeken. Maar de lens is ouder dan een jaar (uit mijn hoofd 14 maanden), dus er zit geen garantie meer op.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef buitenbeentje het volgende:
Misschien ook even posten in Het grote kleine fotografie koop ruil hoekje ?
Hoe oud is de lens trouwens, en zijn rekening en garantiepapieren nog aanwezig?
fout zit standaard 2 jaar op (europese bepaling)quote:Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef woutf het volgende:
[..]
Poe, voor die papieren zou ik goed moeten zoeken. Maar de lens is ouder dan een jaar (uit mijn hoofd 14 maanden), dus er zit geen garantie meer op.
Zijn deze foto's gemaakt op een dslr of analoog?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:34 schreef woutf het volgende:
[..]
Vraagprijs is 330 ja
voorbeeld 1
voorbeeld 2
voorbeeld 3
DSLRquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn deze foto's gemaakt op een dslr of analoog?
het een marktconforme prijs , die bijna iedere verkoper er voor vraagt , of het succes heeft is een 2de , lenzen zakken niet zo snel in prijs (helaas)quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef timmy-i het volgende:
leuk spul ... jammer dat ik een nikon heb... je prijs vind ik trouwens wel een beetje aan de hoge kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |