Nee haagse ooieváhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Raphaelo29 het volgende:
[quote]Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Tjek als ie bij de Woning bouw vereniging zit die kop van hem. Die vogelnest op zijn kopf.
Alsof er een reiger huisvest.
![]()
![]()
![]()
verderop heeft ie zowaar korter haar en lijkt het ergens op. en nau kappuh jaaaah, jij bent eg un mongool![]()
Kheb hem zelf idd ff gemaakt voor degene die die ander te lang vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:10 schreef Labrador1974 het volgende:
had deel 1 gemist dus dank voor het linkje!
Hoezo slecht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
Altijd lachuh om te zien hoe slecht het gaat met dit soort aso paupers!Te triest voor woorden gewoon!
![]()
Nope, volgens de site gaat het over de mysterieuze verdwijning van Vierka.......quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Let op a.s. donderdag deel 2 op Ned 1
Samenvatting deel 1
Nou...vroeger zat de schilderswijk of moerwijk vol met dit soort "vrije jongens"...tegenwoordig zitten er een heel ander soort publiek in de schilderswijk....Die oude volksbuurten zijn allemaal buitenlandse wijken gewordenquote:
Schrijf ik het zo slecht dat je het sarcasme er niet uit kan halenquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
Slecht in het algemeen, slechte gewoontes, drugsgebruik, asociaal gedrag en uiterlijk, al die onzin!
Maar jij ziet die dingen blijkbaar als goed, jij kijkt vast tegen hem op!
![]()
![]()
Dat je die mercedes van hem opnoemt...hahahaha...die roestbak kost niks.![]()
Hehehe...blijkbaar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Schrijf ik het zo slecht dat je het sarcasme er niet uit kan halen![]()
![]()
Hmmm, reactie op de IKON-sitequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef Magicmind het volgende:
Komt er nog een deel 2?
Dit is toch leuker dan al die andere real life soaps bij elkaar.
Doe mij maar een deel of 10.
quote:meer!!
Naam: martin
Email:
Komt er nog een deel 2?
Dit is toch leuker dan al die andere real life soaps bij elkaar.
Doe mij maar een deel of 10
Online pokeren voor geldquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil ook een baan waar ik de hele dag kan blowen.
Jammerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
er komt geen deel 2
wel verdulleme, dit was toch het programma bij uitstekquote:Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
er komt geen deel 2
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben blij dat er geen deel twee komt. Krijg je weer zo'n tokkie hype.
Jaloers dat jij niet zo cool bent als Haagse Sjonnie ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben blij dat er geen deel twee komt. Krijg je weer zo'n tokkie hype.
look who's talkin'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet zo cool bent als Haagse Sjonnie ?
Ik heb ook zo'n accent, maar heb't een stuk beter getroffen in de maatschappij hoor...Ik vind dat dus nogal een reactie die kort door de bocht is en enorm stereotypequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Geeranne het volgende:
Geile kerel!
Nee mensen met zo'n accent moeten ze afschieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |