quote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef belsen het volgende:
Net bij het opruimen van de zolder weer die andere documentaire tegen gekomen op ouderwetse VHS. Eens kijken of dat nog te bekijken is...
Nee, die documentaire Alles doet het nog over de opnamen van Klaar.quote:
Henny Vrienten toen op Pinkpop: "Ja, dat jullie ons met appels willen bekogelen, prima, maar gooi dan in elk geval hard genoeg, want nu komen ze allemaal in de voorste rij van het publiek."quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb ze zelfs twee keer live gezien op Pinkpop, dacht de jaren 1983 en 1984. Bij een van die optredens werden ze met plastic flessen en met bananen bekogeld, waarbij de bassist zelfs even uit balans raakte en dit duidelijk hoorbaar was.
Maar het numnmer Nederwiet vind ik nog altijd een van hun beste nummers.
quote:Cd's
1.The Rumbones
2.Doe Maar
3.Skunk
4.Doris Day En Andere Stukken
5.Doe De Dub
6.4Us De LP
7.4Us De Cd
8.Lijf Aan Lijf 1
9.Lijf Aan Lijf 2
10.Singles, Tussendoortjes En Andere Stukken
11.Klaar
12.Hees Van Ahoy 1
13.Hees Van Ahoy 2
14.Limmen Tapes
Dvd's:
1.Clips En Tv Opredens
2.Live Op Televisie
3.Televisie Programma's
4.Op Video
5.Afscheidsconcert (Middag)
6.Afscheidsconcert (Avond)
7.Reünie 2000
8.Hees Van Ahoy
9.Werchter 2008
10.Lijf Aan Lijf (Terugblik) + Doe Maar Zakboekje
Wat staat er dan, behalve de Rumbones-cd, voor rarities op? Als het het Alles materiaal is, heb ik het geloof ik ook wel allemaal...quote:Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef PimD het volgende:
Ik heb De Doos inmiddels een kleine week in huis. Ik had het meeste audio materiaal ook al, maar dan wel de oude cd's - met dus de verkeerde mix van 4US enzo. Het meeste videomateriaal was voor mij wel nieuw. Ik vind het iig erg de moeite waard.
Ik ken van Skunk enkel Wegwerpaansteker, die is wel tof. Van de Gevestigde Orde ken ik eigenlijk alleen Hebben = hebben. Die nummers vind ik wel tof. Weer een reden om er toch maar voor te gaan dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef PimD het volgende:
Nou ja, de "Singles, Tussendoortjes en Andere Stukken" bevat diverse maxi-single versies (Is Dit Alles en Situatie) die volgens mij nog niet op CD verkrijgbaar waren. Daarnaast de nummers van De 'Gevestigde' Orde, het nummer "Blozen" van een promo-lp en nog wat outtakes van Skunk die volgens mij ook 'nieuw' zijn (althans, ik had ze nog nooit gehoord).
Ah, nu snap ik het: ze hebben de twee liedjes die op naam staan van Ernst Jansz er wel op opgenomen, maar de rest (Joost Belinfante en Bram Vermeulen) niet, maar goed, dan is weer de vraag: waarom het nummer van Jansz én Belinfante ook niet...quote:Op zondag 23 september 2012 15:03 schreef belsen het volgende:
Wat ook mist, toch wel, zijn de liedjes van De Gevestigde Orde. Technisch gezien natuurlijk ook niet direct Doe Maar (het was een samenraapsel van Doe Maar en Bram Vermeulen en de Toekomst, zonder Henny Vrienten), maar toch een gemiste kans om dit document een officieel uit te geven.
Toch maar gekocht...ik heb er nu al spijt van.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Arcee het volgende:
Het zou mooi zijn geweest als er een USB-stick bij zat met alles daarop.
Met al die losse schijfjes blijf je aan het wisselen. Of je moet eerst alles rippen.
Maar ja, het is natuurlijk toch wel een must have, want Doe Maar.
Ik ook, de originele cassettebandjes zelfs...maar ja, die zijn zo'n beetje tot stof vergaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef hardcore-gabberr het volgende:
fruga luisterde ik het met m'n cassettebandjes
Ik heb zelfs nog de eerste CD uitvoering van het album 4 US uit 1983, zonder barcode op het oorspronkelijke label Sky.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ook, de originele cassettebandjes zelfs...maar ja, die zijn zo'n beetje tot stof vergaan.
Ik ook met een, vreemd genoeg, niet ingekleurd hoesje, alsof alleen zwart gedrukt is...quote:Op maandag 24 september 2012 04:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog de eerste CD uitvoering van het album 4 US uit 1983, zonder barcode op het oorspronkelijke label Sky.
[ afbeelding ]
http://www.discogs.com/Doe-Maar-4US/release/3349358
Notes..this is the original 1983 CD-release
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |