Ah... Was dit afgelopen week Remlofquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
nee hoor, is meer in het algemeenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah... Was dit afgelopen week Remlof?
Ik kom helemaal niet klaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef milagro het volgende:
de dames die niet makkelijk/altijd klaarkomen, komen die wel makkelijk en altijd klaar als ze het zélf doen?
maar ik neem aan dat je wel eens geil bent?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef Arctica het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet klaar![]()
Speelt misschien mee dat ik nog maagd ben, maar met het handwerk van mijn vriend is het me nog niet gelukt, en als ik het zelf doe.... dat doet me gewoon niets...
De gedachte alleen al...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Jajong het volgende:
Trouwens relmof, seks met jou lijkt me ook kut. En ik denk dat veel vrouwen het met me eens zijn.
*proest*quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Jajong het volgende:
Trouwens relmof, seks met jou lijkt me ook kut. En ik denk dat veel vrouwen het met me eens zijn.
Ja, ben best wel eens geil hoor, vooral als mn vriend er isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je wel eens geil bent?
als je dan met jezelf speelt, gewoon relaxed alleen thuis bv, word je niet nog meer opgewonden?
of ga je zomaar vanuit het niets proberen of het ms werkt dit keer?
Dat noemen ze ook wel klaarkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Arctica het volgende:
[..]
En als ik alleen ben, ben ik sowieso minder geil, en als ik dan het weer eens probeer, heb ik heel even een prettig gevoel maar na een paar seconden is het gelijk over, en de geilheid ook weg.
Er is een groot verschil tussen klaarkomen en een lichtelijk prettig gevoel krijgen door een gevoelig plekje aan te raken.quote:
Hoe weet je dat als je nog nooit bent klaargekomen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Arctica het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen klaarkomen en een lichtelijk prettig gevoel krijgen door een gevoelig plekje aan te raken.
Neukenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
da's alweer een paar weken geleden
wat doe jij na het voetbal vanavond?
Whehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
kom je al, kom je al, ik ben er bijna namelijk, hoe lang duurt het nog denk je, ben je er nu bijna, ja, kom je, ja, en.....ben je nou al gekomen of niet, ja sorry ik merk dat niet alijd, niet? is dit dan lekker zo, ja beter zo, kom je nu dan bijna, ja uh ik hou het niet meer, hoor, sorry, mag ik komen dan?
![]()
Lol....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Jajong het volgende:
Wel degelijk. Als een vrouw klaarkomt is de kans op bevruchting groter. Vraag me alleen even niet meer waarom, want dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.
En ergens is dat ook wel logisch, aangezien een vrouwelijk orgasme, voor zover ik weet, geen functie heeft bij de voortplanting.
door de schokken van de vaginaspieren tijdens het orgasme wordt het zaad peristaltisch makkelijker naar boven vervoerd. maar het is geen must.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet enorm lachen om die verhalen van mannen met prestatiedrang, heel herkenbaar. Dat je dan een keer een geluidje maakt en gelijk wordt gevraagd of je al komt. Ik heb nog nooit een orgasme gehad en het zal nog wel even duren voor dat wel gebeurt, dus ik snap ook die hele drang niet om dan iedere keer opnieuw te vragen of ik nu wel een orgasme gehad heb. Willen die mannen graag nee horen of zo?
Verder zie ik dus ook niet in waarom het echt een probleem moet zijn als je vriendin/willekeurige vrouw waar je bovenop ligt niet klaar komt. Als je 't allebei maar naar je zin hebt, wat doet het er dan toe wat er precies wel en niet gebeurt?
[..]
Wel degelijk. Als een vrouw klaarkomt is de kans op bevruchting groter. Vraag me alleen even niet meer waarom, want dat ben ik vergeten.
lekker consequentquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:10 schreef sigme het volgende:
Wat weer een gezeur over klaarkomen. Ik kom nooit klaar. Boeien. Als mijn liefste om die reden geen seks meer met me zou willen hebben ging ik op zoek naar een nieuwe.
Aan de andere kant: als hij niet klaar komt vind ik er niks aan.
Consequent zijn heb ik ook een broertje aan doodquote:
Of het mij wel of niet boeit ging het niet om, TS vindt er niks aan als zijn damespartner niet klaar komt. Ik vind dan mijn sexpartner er niet over moet zeuren dat ik niet klaar kom. Hij vindt het leuk - of niet. Ik ben groot genoeg om te zeggen dat je niet aan mij moet gaan liggen prutsen in de hoop dat ik klaarkom, ik vind sex reuze leuk maar heus, klaarkomen doe ik niet aan. Als er een dan toch blijft doorfrutselen dan wordt het uiteindelijk vervelend.quote:natuurlijk boeit het niet als je niet weet wat je mist
op het moment dat je weet wat het is, wil je het weer voelen en als het (met) de man niet lukt, doe je het zelf wel , mag hij kijken
Fout !! tijdens een orgasme bij de vrouw kanteld de baarmoeder om zo meer zaad binnen te kunnen krijgen, dus een orgasme van de vrouw heeft wel degelijk zin !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.
En ergens is dat ook wel logisch, aangezien een vrouwelijk orgasme, voor zover ik weet, geen functie heeft bij de voortplanting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |