abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38917926
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:14 schreef remlof het volgende:

[..]

als je een meid door en door kent weet je het echt wel hoor... plus sommige aspecten van een orgasme kan je echt niet faken
echt wel, alleen spuiten niet, voor de rest is het allemaal prima te faken, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38918049
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 05:21 schreef remlof het volgende:

[..]

grapjas...
dit is een klacht na een jaar of 16 verschillende vrouwen neuken
Jij neukt al vanaf je derde?

Als mijn partner niet klaar zou komen tijdens (wat overigens voor 70% van de vrouwen moeilijk is om dit wel te bereiken), dan maar erna met het andere goeie werk
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:19:17 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_38918055
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:

[..]

echt wel, alleen spuiten niet, voor de rest is het allemaal prima te faken, hoor
bullshit, als je echt als het ware lichamelijk één bent voel je het aankomen en merk je echt wel of het echt is of niet.... als ze dat kan faken is ze zo'n toneelspeelster dat ik me er uberhaupt niet tot aangetrokken zou voelen
pi_38918122
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef MUUS het volgende:
Faken is ook het domste wat je kan doen, want dan denkt hij nog dat hij het goed doet ook.

Ligt hij in je navel te raggen en jij: "OOOOOOOOOOOH JAAAAAAAAA, IK KOOOOOOOM!!!"

Slaat hij zich op zijn borst, want hij denkt jouw trigger gevonden te hebben en dan kan jij toekomstige orgasmes helemaal wel vergeten.
idd, is ook dom, maar bij een one night stand kan het geen kwaad, hoewel je dan weer kan afvragen waarom je bij iemand die je toch nooit meer ziet zou willen faken.
pi_38918175
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef remlof het volgende:

[..]

bullshit, als je echt als het ware lichamelijk één bent voel je het aankomen en merk je echt wel of het echt is of niet.... als ze dat kan faken is ze zo'n toneelspeelster dat ik me er uberhaupt niet tot aangetrokken zou voelen
nee, hoor dat voel je niet, een geoefend bekkenbodemspier doet wonderen
een beetje onwillekeurig samentrekken en voila, net echt.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:24:54 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_38918251
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef thefunny het volgende:

[..]

Jij neukt al vanaf je derde?

Als mijn partner niet klaar zou komen tijdens (wat overigens voor 70% van de vrouwen moeilijk is om dit wel te bereiken), dan maar erna met het andere goeie werk
vanaf m'n 20e pas
en je merkt het meestal aan vrouwen, al lang voordat je met ze in bed ligt. vrouwen die makkelijk komen zijn meer genieters, geven zich makkelijker over aan dingen, kennen minder schaamte etc...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:31:30 #82
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38918476
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:24 schreef remlof het volgende:

[..]

vanaf m'n 20e pas
en je merkt het meestal aan vrouwen, al lang voordat je met ze in bed ligt. vrouwen die makkelijk komen zijn meer genieters, geven zich makkelijker over aan dingen, kennen minder schaamte etc...
Had je op je 20e eindelijk genoeg bij elkaar gespaard?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38918914
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ik kom makkelijk klaar maar niet meerdere keren achter elkaar, 2 keer, 3 keer hooguit en dan is het wel klaar ook qua geiligheid, of er moeten lange periodes rust tussen zitten

meiden die beweren "wel 10 keer" klaargekomen te zijn in 1 vrijpartij van pak'm beet een klein uurtje geloof ik niet zo, eerlijk gezegd.
[..]
Toch is het echt zo, clitoraal niet, dat kan een keertje 3 keer achter elkaar als het echt goed gaat, maar daarna is wel wat rust even nodig, in een tijd van een 3 kwartier(als ik het zelf doe) kan het me lukken een keer of 6, 7 te komen, clitoraal dan, maar dan moet ik het zelf doen.

Vaginaal is een ander verhaal, dat begint en houdt gewoon niet meer op als het echt lekker is, gaat in een golfbweging door, van het ene orgasme het andere in en daarvan red ik er makkelijk 10 in een uur, als het er al niet meer zijn.

Combineer het ene met het andere en je hebt lekker veel orgasme's
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:48:05 #84
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38919098
Als er iets erg is, dan is het wel een kerel die tijdens de vrijpartij steeds blijft informeren of je al gekomen bent. Weg sfeer, weg zin. Totale turn-off En dan raar opkijken als de vrouw niet komt. Goh, hoe zou dát nou komen.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:49:20 #85
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38919139
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch is het echt zo, clitoraal niet, dat kan een keertje 3 keer achter elkaar als het echt goed gaat, maar daarna is wel wat rust even nodig, in een tijd van een 3 kwartier(als ik het zelf doe) kan het me lukken een keer of 6, 7 te komen, clitoraal dan, maar dan moet ik het zelf doen.

Vaginaal is een ander verhaal, dat begint en houdt gewoon niet meer op als het echt lekker is, gaat in een golfbweging door, van het ene orgasme het andere in en daarvan red ik er makkelijk 10 in een uur, als het er al niet meer zijn.

Altijd als ik een post van jouw lees over sex, verlies ik mijn sexdrive voor de komende 2 maanden .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:51:59 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38919229
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Natalie het volgende:
Als er iets erg is, dan is het wel een kerel die tijdens de vrijpartij steeds blijft informeren of je al gekomen bent. Weg sfeer, weg zin. Totale turn-off En dan raar opkijken als de vrouw niet komt. Goh, hoe zou dát nou komen.
Echt, als je het moet vragen dan weet je bij jezelf al ergens dat je er geen flikker van kan. Mocht je het echt willen weten dan vraag je het maar naderhand ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38919462
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik had het ook over clitoraal

Maar ik hoef eigenlijk sowieso geen 10 orgasmes te hebben in 1 vrijpartij, 2 of 3 is meer dan genoeg, 1 ook wel eigenlijk .Totaal geen is frustrerend, vooral als je er tegenaan zat en meneer ineens het ritme gaat veranderen, of de positie ... NEE!!!!!!!!! PRECIES ZO DOORGAAN, NIETS VERANDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_38919509
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Natalie het volgende:
Nog erger: "kom jij nooit klaar ofzo?" (na ongeveer twee minuten stuntelig gefriemel)
Ja nee dat werkt!

Maar goed, hij was jong, en volgens mij ook niet zo heel ervaren, dus ik heb die opmerking opgevat als voortkomend daaruit en 'm nog 'n kans gegeven. Toen ik 'm de volgende keer ermee confronteerde meldde hij dat hij het toch maar raar van me vond, want andere vrouwen kwamen altijd binnen 'n minuut klaar.

Ik denk dat de arme schapen hevig gefaked hebben om er maar snel vanaf te zijn. Of hij bedoelde met die "andere vrouwen" vrouwen op DVD, dat kan ook.
  Moderator vrijdag 16 juni 2006 @ 15:06:09 #89
5428 crew  miss_sly
pi_38919774
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:24 schreef remlof het volgende:

[..]

vanaf m'n 20e pas
Dat is onzin, imo.
Ik geniet van seks, geef me gemakkelijk over en schaam me echt niet, maar dat wil niet zeggen dat ik gemakkelijk/altijd klaarkom. En ik vind dat ook niet erg hoor, het is geen must.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_38919872
de dames die niet makkelijk/altijd klaarkomen, komen die wel makkelijk en altijd klaar als ze het zélf doen?
pi_38920001
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik had het ook over clitoraal

Maar ik hoef eigenlijk sowieso geen 10 orgasmes te hebben in 1 vrijpartij, 2 of 3 is meer dan genoeg, 1 ook wel eigenlijk .Totaal geen is frustrerend, vooral als je er tegenaan zat en meneer ineens het ritme gaat veranderen, of de positie ... NEE!!!!!!!!! PRECIES ZO DOORGAAN, NIETS VERANDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!
AAARRRGGGGHHHHH, dat is zo afschuwelijk!!!
Kan ik aardig sjago van worden zelfs, maarja als de bedpartner in kwestie het niet red dan is er rocket, die zit altijd goed
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:12:41 #92
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38920037
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

8 Seconden?? Dan weet iemand echt geen enkele spot te vinden, laat staan de G-spot.
Gelukkig zijn er ook mannen die wel weten wat ze doen....
From the Moon to Mars....... and back.
Shit...gaat het weer over mij...damn
pi_38920199
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef milagro het volgende:
de dames die niet makkelijk/altijd klaarkomen, komen die wel makkelijk en altijd klaar als ze het zélf doen?
Ik wel, en met mannen waar ik langere tijd wat mee heb ook wel. Maar in het begin, de eerste paar keer, nee, over het algemeen niet. Dat vind ikzelf geen enkel probleem, de heren in kwestie soms echter wel. Prestatiedrang
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:18:47 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_38920262
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:12 schreef Mickey98 het volgende:

[..]

Shit...gaat het weer over mij...damn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:22:51 #95
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38920399
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:17 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik wel, en met mannen waar ik langere tijd wat mee heb ook wel. Maar in het begin, de eerste paar keer, nee, over het algemeen niet. Dat vind ikzelf geen enkel probleem, de heren in kwestie soms echter wel. Prestatiedrang
Hoeft geen prestatiedrang te zijn....het is ook nog eens geweldig lekker om een vrouw te zien/voelen/horen klaarkomen...it's a fucking-carnaval
pi_38920517
Da's waar, het is natuurlijk gewoon ook wel leuk
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:32:15 #97
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38920754
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:26 schreef thaleia het volgende:
Da's waar, het is natuurlijk gewoon ook wel leuk
Beetje een passieve reactie....straks ga je nog vertellen dat het voor jou eigenlijk allemaal niet zo nodig hoeft..terwijl er weinig dingen zijn die ik lekkerder vind dan een O-tje...

pi_38920779
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:17 schreef thaleia het volgende:

[..]

Bij sommige heren lukt het me ook niet, ook niet na een paar keer, bij sommigen gebeurt het meteen vanaf de eerste keer, een kwestie van je meteen op je gemak voelen, denk ik.

Als ik het zelf doe, is het echt zo gebeurd, en kan ik daarna ook vrijwel meteen over tot de orde van de dag

Met een partner erbij rek ik het moment liever, de weg er naar toe is juist het geilst, vind ik, en het is dan ook niet de bedoeling, zoals sommige heren denken, dat als het niet binnen 10 minuten geklaard is, om alle zeilen bij te zetten, zich te fixeren op jouw orgasme, omdat het anders niet zou lukken, nee, please, als er klachten zijn, hoor je het echt wel, gewoon me lekker laten gaan, het komt wanneer ik het wil, niet wanneer het volgens schema zou moeten komen.
pi_38920846
Nee ik bedoel als de ander klaarkomt. Ik heb bij die mannen altijd gedacht dat ze daar zo op gefocused waren uit 'n soort prestatiedrang, maar "het is natuurlijk ook gewoon wel leuk"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:39:09 #100
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38920998
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef thaleia het volgende:
Nee ik bedoel als de ander klaarkomt. Ik heb bij die mannen altijd gedacht dat ze daar zo op gefocused waren uit 'n soort prestatiedrang, maar "het is natuurlijk ook gewoon wel leuk"
Klopt ook wel maar ik denk dat dat vooral komt omdat vrouwen niet zo snel klaar zijn als de gemiddelde man...en sommige mannen kunnen dat gat niet opvangen met extraatjes zoals een goed voorspel of andere dingen dan de judokus heen en weer te raggen...
Wat bij mij wel prestatiedrang oplevert is het gelijktijdig klaarkomen...dat is geen carnaval maar een CIRCUS !!!

(met popcorn, suikerspinnen, zuurstokken, clowns, acrobaten, beestjes....de hele ratteplan)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')