Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijn
Je gaat me niet vertellen dat je alléén van je neukpartijtje geniet, tijdens die hooguit 8 seconden dat je orgasme duurtquote:
Tuurlijk niet, bij sex behoor je te 'connecten' met je 'potentiële levenspartner'!quote:
En dat 'wederzijdse teleurstelling' gedoe nekt je theorie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:57 schreef BGS het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk ook hardstikke blij met een orgasme, maar ook als je vriendin of jij niet klaarkomen dan is er toch nog steeds wederzijds genot? (En misschien wederzijdse teleurstelling, maar dat laat ik maar even achterwege)
Nee? Er is toch nog genot geweest? Dat was mijn punt. Ik heb verder nergens een uitspraak gedaan over dat het kut is of niet dat jij of je vriendin of allebei niet klaarkomen bij de seks.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:59 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat 'wederzijdse teleurstelling' gedoe nekt je theorie.
err, jawelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:55 schreef BGS het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alléén van je neukpartijtje geniet, tijdens die hooguit 8 seconden dat je orgasme duurt
Dan is dat inderdaad heel kut voor jou.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
err, jawel
een orgasme is het ultieme genot... ik moet zelf minstens 1x komen en zij ook, anders noem ik het geen seks maar 'knuffelen'
Zelfde als een verliefd stel dat door de branding heeft gelopen hand in hand en op het laatst word verslonden door een tsunami maar het kunnen doorvertellen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:00 schreef BGS het volgende:
[..]
Nee? Er is toch nog genot geweest? Dat was mijn punt. Ik heb verder nergens een uitspraak gedaan over dat het kut is of niet dat jij of je vriendin of allebei niet klaarkomen bij de seks.
We hebben het hier toch over ruige seks met een willekeurig meisje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfde als een verliefd stel dat door de branding heeft gelopen hand in hand en op het laatst word verslonden door een tsunami maar het kunnen doorvertellen.
Wat zal hen bijblijven; de tsunami of de romantische wandeling?
"geen zorgen meid, jij komt tenminste in m'n gezicht!"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:02 schreef BGS het volgende:
"Wat deed je bij die hoer?"
-"Geen zorgen schat, ze heeft enkel wat met me geknuffeld!"
grapjas...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:19 schreef mcDavid het volgende:
verkapt "ik kom te snel klaar, wat kan ik hier aan doen" -topic!
Het is een hardnekkig probleem dus. Al eens geprobeerd te "oefenen"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:21 schreef remlof het volgende:
[..]
grapjas...
dit is een klacht na een jaar of 16 verschillende vrouwen neuken
ey, ik kom wel, maar that's only half the fun!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is een hardnekkig probleem dus. Al eens geprobeerd te "oefenen"?
ja, te vroeg dus!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ey, ik kom wel, maar that's only half the fun!
Je zou ook kennen denken wat ken mij het schelen of zij klaarkomt ls ik maar klaarkom , maakt het leven een stuk eenvoudiger !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
8 seconden? Dan heeft ze bij jouw:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:55 schreef BGS het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alléén van je neukpartijtje geniet, tijdens die hooguit 8 seconden dat je orgasme duurt
Dat mag anno 2006 toch wel bekend zijn? Wanneer je een vrouw op de goede manier stimuleert komt ze altijd tijdens het neuken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:17 schreef Twinky het volgende:
uhm. De meeste vrouwen komen niet van neuken alleen, besef je dat? Je moet er echt wel iets voor doen om haar ook dat pleziertje te gunnen. Dat wil niet zeggen dat neuken niet heerlijk is
Standjes enzo. Alleen moet je er ook weer geen circus-act van makenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:18 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat mag anno 2006 toch wel bekend zijn? Wanneer je een vrouw op de goede manier stimuleert komt ze altijd tijdens het neuken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Sex heeft niet persé klaarkomen (of neuken) nodig om lekker te zijn
Gushersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:32 schreef frapogalogliko het volgende:
Of geef er eens een goede befbeurt,waarbij je ook je vingers gebruikt. Of stimuleer haar g-spot. Dat is dat geribbelde gedeelte in haar vagina. Als je je vinger in haar vagina stopt voel je achter het bot een geribbeld gedeelte,als je dat goed stimuleert,kan ze een vaginaal orgasme krijgen,sommige kunnen zelfs spuiten klaarkomen hierdoor.
Als zij niet klaarkomt, dan is dat niet altijd erg; maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Van mij hoeft het ook niet als mijn vriendin het alleen maar doet om mij mijn gang te laten gaan. Dan doe ik het liever wel weer een andere keer. Niks lekkerde dan een vrouw die in volle teugen geniet van sex!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Ik vind het knap dat je zo voor je probleem uit durft te komen... Niet veel mannen durven toe te geven dat ze chronisch sexueel inadequaat zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:21 schreef remlof het volgende:
[..]
grapjas...
dit is een klacht na een jaar of 16 verschillende vrouwen neuken
Wat een gelul. Het is gewoon bekend dat veel vrouwen nooit of moeilijk klaarkomen. En dat is inderdaad kut. Soms heb je gewoon geen zin in drie kwartier gefriemel en geouwehoer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:40 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zo voor je probleem uit durft te komen... Niet veel mannen durven toe te geven dat ze chronisch sexueel inadequaat zijn.![]()
Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het is gewoon bekend dat veel vrouwen nooit of moeilijk klaarkomen. En dat is inderdaad kut. Soms heb je gewoon geen zin in drie kwartier gefriemel en geouwehoer.
egoist!!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het is gewoon bekend dat veel vrouwen nooit of moeilijk klaarkomen. En dat is inderdaad kut. Soms heb je gewoon geen zin in drie kwartier gefriemel en geouwehoer.
meestal omdat ze hun eigen niet durven te verkennen en ook niet praten eromtrend (blijkt voor velen nog taboequote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.
En ergens is dat ook wel logisch, aangezien een vrouwelijk orgasme, voor zover ik weet, geen functie heeft bij de voortplanting.
Dan moet ik even heel diep in mijn geheugen graven wanneer mij dat overkomen is...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar.
Whehehehe.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:40 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zo voor je probleem uit durft te komen... Niet veel mannen durven toe te geven dat ze chronisch sexueel inadequaat zijn.![]()
Hoeft van mij indd niet altijd hoor, heb al genoeg lol van de sex zelfquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:26 schreef gabiballetje het volgende:
Vraag maar eens of ze altijd klaar willen komen, het antwoord is vaak en meestal nee.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:19 schreef mcDavid het volgende:
verkapt "ik kom te snel klaar, wat kan ik hier aan doen" -topic!
Vaste vriendin of zomaar een meisje? Ik kom doorgaans ook niet klaar tijdens de eerste nacht. Combinatie van hem nog niet zo goed kennen en hij mij nog niet zo goed kennen, zodat ie niet precies weet wat ie moet doen. En ik ken hem dan nog niet goed genoeg om te weten of hij zich eraan stoort als ik het dan maar zelf doe, of dat ie dat juist leuk vindt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef thaleia het volgende:
O ja, en als ik IETS een libidokiller vind is het wel 'n man die gefrustreerd raakt als ik niet snel genoeg kom. Zo'n haantje dat daar veel te erg op gefocused is. Mocht ik al richting klaarkomen gaan, dan haalt zoiets direct al m'n lust weer weg. Kan ie weer van voren af aan beginnen
zoeen wijsheidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:
Vraag ze eens of ze wel door zelfbevrediging klaarkomen.
Doen ze dat wel, dan zou het zomaar eens aan jouw technieken kunnen liggen, of ze zijn niet echt ontspannen en enigzins geremd.
Doe daar dan eens wat aan, laat haar zichzelf vingeren, voeg je tong erbij en neem het vervolgens helemaal over, en klaar is Kees en Marie ws ook.
Vraag hetzelfde maar eens aan vrouwen die makkelijk klaar kunnen komen, wedden dat die het echt wel op prijs stellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:26 schreef gabiballetje het volgende:
Daarbij kun je de meeste vrouwen zo met een vingertje binnen of buiten zo klaar laten komen, en dan ben je ook klaar.
Vraag maar eens of ze altijd klaar willen komen, het antwoord is vaak en meestal nee.
Mannen die vragen of je al gaat komen, of je aan gaan sporen, hoe wil je een orgasme goed vergallenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef thaleia het volgende:
O ja, en als ik IETS een libidokiller vind is het wel 'n man die gefrustreerd raakt als ik niet snel genoeg kom. Zo'n haantje dat daar veel te erg op gefocused is. Mocht ik al richting klaarkomen gaan, dan haalt zoiets direct al m'n lust weer weg. Kan ie weer van voren af aan beginnen
Dan zit je anders in elkaar dan ik!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
wat maakt mij het nou uit of ze klaar is gekomen of niet. ik let er niet eens op. als ik maar klaar kom.
kom je al, kom je al, ik ben er bijna namelijk, hoe lang duurt het nog denk je, ben je er nu bijna, ja, kom je, ja, en.....ben je nou al gekomen of niet, ja sorry ik merk dat niet alijd, niet? is dit dan lekker zo, ja beter zo, kom je nu dan bijna, ja uh ik hou het niet meer, hoor, sorry, mag ik komen dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen die vragen of je al gaat komen, of je aan gaan sporen, hoe wil je een orgasme goed vergallen
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
kom je al, kom je al, ik ben er bijna namelijk, hoe lang duurt het nog denk je, ben je er nu bijna, ja, kom je, ja, en.....ben je nou al gekomen of niet, ja sorry ik merk dat niet alijd, niet? is dit dan lekker zo, ja beter zo, kom je nu dan bijna, ja uh ik hou het niet meer, hoor, sorry, mag ik komen dan?
![]()
ik kom makkelijk klaar maar niet meerdere keren achter elkaar, 2 keer, 3 keer hooguit en dan is het wel klaar ook qua geiligheid, of er moeten lange periodes rust tussen zittenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan
een beetje meid komt toch makkelijk meerdere keren, dus wat maakt het uit
Ja, echt, het is ooit gevraagdquote:
8 Seconden??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:40 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
8 seconden? Dan heeft ze bij jouw:
1. orgasme gefaked
2. de orgaskraan nog nooit helemaal open gehad.t..
8 seconden, ja...ff een beetje witsel schieten, dat lukt wel in acht seconden. Heb nog geen enkele keer een vrouw meegemaakt die een orgasme had wat slechts 8 seconden duurde.
Hou op en schei uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
kom je al, kom je al, ik ben er bijna namelijk, hoe lang duurt het nog denk je, ben je er nu bijna, ja, kom je, ja, en.....ben je nou al gekomen of niet, ja sorry ik merk dat niet alijd, niet? is dit dan lekker zo, ja beter zo, kom je nu dan bijna, ja uh ik hou het niet meer, hoor, sorry, mag ik komen dan?
![]()
je hebt het toch niet in de gaten, dus ....meestal hoor je dat pas als het (bijna) uit is, de relatie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:11 schreef remlof het volgende:
een orgasme faken is nog erger dan niet klaarkomen trouwens
als je een meid door en door kent weet je het echt wel hoor... plus sommige aspecten van een orgasme kan je echt niet fakenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt het toch niet in de gaten, dus ....meestal hoor je dat pas als het (bijna) uit is, de relatie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |