offtopic, zet dan op zun minst echt bier neer, Bavaria bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:31 schreef VarsesteR het volgende:
[afbeelding]
Hier doe je het allemaal voor.![]()
Whahaha, bavaria...sorry, al het bier vind ik best, maar bavaria is echt wijvenbierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:55 schreef valek het volgende:
[..]
offtopic, zet dan op zun minst echt bier neer, Bavaria bijvoorbeeld.
Geen vluchtige uitweg, maar het is eerlijk. Je weet het niet en je zal het nooit weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:37 schreef The_Fox84 het volgende:
Volgens mij hebben gelovigen juist een simpel antwoord daarop (leven voor hun God op een manier die in hun bijbel/heilige schriften staan). Ongelovigen echter hebben geen flauw idee wat de zin van het leven is. Er is niks na de dood is meer een vluchtige uitweg, dan een echt antwoord.
Nee hoor. Dan krijg je namelijk overbevolking.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
in primaire zin is het zin van het leven voortplanting
waaaaarom?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
in primaire zin is het zin van het leven voortplanting
Jawel. Genen doorgeven is waar we voor zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je namelijk overbevolking.
We zijn nergens "voor gemaakt". Zeggen dat evolutie een doel heeft, dat klopt niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jawel. Genen doorgeven is waar we voor zijn gemaakt.![]()
Dat is een veelgemaakte fout.quote:Wij zijn gewoon nogal ernstig fit vergeleken met andere dieren dat we kunnen overbevolken.
Een uitgangspunt welke wordt gevoed door de verwerpelijke consumptiemaatschappij en het nutsdenken. De verloerding begint daar waar men begint te denken dat het leven altijd een feest moet zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef jd1982 het volgende:
En tijdens dat overleven zoveel mogelijk lol maken!
Zegt iemand die vindt dat vrouwen maar geen kort rokje moeten dragen omdat ze moeten respecteren dat mannen ook lol willen maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een uitgangspunt welke wordt gevoed door de verwerpelijke consumptiemaatschappij en het nutsdenken. De verloerding begint daar waar men begint te denken dat het leven altijd een feest moet zijn.
Je moet wel het verschil zien tussen FD in ONZ en FD in WFL natuurlijk hé?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Zegt iemand die vindt dat vrouwen maar geen kort rokje moeten dragen omdat ze moeten respecteren dat mannen ook lol willen maken.
Voortplanting zie jij niet als primair?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je namelijk overbevolking.
Primair wat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Voortplanting zie jij niet als primair?
dat dat het eigenlijke zin van het leven isquote:
volgens google is mojave een woestijn.quote:
Hehe, ik zat al te wachten op een reactie van jou, en hij is precies zoals ik dacht dat ie zou zijn. En je hebt volkomen gelijk om hier je mening te geven daarover natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:52 schreef pmb_rug het volgende:
een mens worden die God eer geeft, expliciet en impliciet.
He vriend kijk is wie die chick heeft gepost hiero, dat lekkere braziliaanse mokkelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:24 schreef Causa het volgende:
[..]
volgens google is mojave een woestijn.
Ik snap hem niet
niet schelden svp.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
He knurft, kijk is wie die chick heeft gepost hiero, dat lekkere braziliaanse mokkel
Oh ja hoor, de aloude dooddoener komt weer langs. Nou vooruit, nog maar een keerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:25 schreef masterdave het volgende:
Weet je waar ik bang voor ben eigenlijk om zo te leven als jij leeft, stel he, stel je gaat dood, en god bestaat niet, dan heb je gewoon je leven lang in jezelf zitten lullen, je hebt geleeft naar normen en waarden die 1000den jaren oud zijn. Oftewel in mijn ogen een beetje je leven (mijn Enige leven!) weggegooid.
Dus het leven van iemand die impotent is of aseksueel, is zinloos?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat dat het eigenlijke zin van het leven is
het lichaam word van jongs af aan al ontwikkeld om voortplanting mogelijk te maken.
Waar scheld ik danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef Causa het volgende:
[..]
niet schelden svp.
Ontstoken ogen kunnen licht oranje niet goed zien. (mijne niet tenminste)
Wil je mijn en jouw leven niet over één kam scheren jah?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:14 schreef Bog het volgende:
Wat is nou eigenlijk de zin van het leven?
Vertel! Vertel!quote:Voor ongelovigen is het antwoord vrij simpel.
Eerst boeten voor alle zonden, dan de zonden opbiechten, de liefde van de heer accepteren en vergeven worden. Daarna mag je met je harpje vrolijk plonken op een wolk.quote:Voor gelovigen echter, waarom leven we als er sprake is van een hiernamaals waar je eeuwig kan vertoeven als je dood bent? Waar slaat dat op?
zinloos, om het voortbestaan van het ras te verzorgen jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus het leven van iemand die impotent is of aseksueel, is zinloos?
ik heb het over leven in t algemeenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wil je mijn en jouw leven niet over één kam scheren jah?
[..]
Vertel! Vertel!
[..]
Eerst boeten voor alle zonden, dan de zonden opbiechten, de liefde van de heer accepteren en vergeven worden. Daarna mag je met je harpje vrolijk plonken op een wolk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |