Ja, sorry. Ik reageerde op deze quote.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat zou ik daar moeten opzoeken dan? Of doelde je op de quote?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef anisubs het volgende:
Zuid-Kores is er ook nog.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen Noord en Zuid Kores kwa ecomonie mensenrechten politiek enz....?
Ik zal de kleuren morgen nog eens op mijn CRT bekijken... laptopscherm geeft soms een afwijkend kleurbeeld. Op dit scherm lijken ze erg veel kontrast te hebben, maar dat zou ook weer aan de enigszins grove stuctuur op sommige fotos kunnen liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef k_man het volgende:
Ik weet niks van digitale fotografie. Deze foto's zijn gemaakt toen ik net mijn Nikon F65 had en volgens mij met een standaard Fuji film van 100 of 200 asa. De foto's zijn gescand met een tamelijk brakke flatbed scanner (je kunt hier en daar vlekjes van de niet meer schoon te krijgen glasplaat zien).
Ik vind de kleuren trouwens niet zo apart. Wat vind jij er zo apart aan? Kun je dat omschrijven?
En daar komt bij dat Zuid Korea natuurlijk ook hard haar best doet om er mooi en glimmend uit te zien.... Noord Korea is niet de enige natuurlijk. En dat kunnen ze natuurlijk door hun kapitalistische instelling makkelijk doen. Zou me niets verbazen als de wegen binnen 10km van de grens elke 5 jaar opnieuw geasfalteerd worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in Belgie zijn de wegen nog stukken slechter hoor , zo indrukwekkende foto vind ik het niet om het tverschil aan te geven.
En via Google Earth Community vind je honderden lokaties in NK. Om de een of andere reden zijn kerncentrales, vliegvelden, en tankversperringen erg populair. Maar gelukkig vind je ook de beelden van de Grote Leider, het hotel waar alle toeristen zitten, etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:41 schreef MonoSynth het volgende:
Voor de mensen die Google Earth hebben: Pyongyang is volledig in hoge resolutie (1px/meter) te bekijken. Zo kun je goed zien dat de hele stad vol ligt met uitgestorven 6-baans wegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |