Saai niet, maar je kijkt er wel een stuk rustiger naar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
alles is saai als nederland is geweest
Hij blijft gaanquote:
Officieel mag het wel, maar de FIFA heeft gevraagd om het niet te doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Die coach van Mexico word gek! die mag geen peuk meer roken.![]()
oh, ik dacht dat het niet meer mocht, er zou een boete opstaan oid.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Officieel mag het wel, maar de FIFA heeft gevraagd om het niet te doen.
En het commentaar bij de NOS is ook zo goed altijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het niet meer mocht, er zou een boete opstaan oid.
Dat zeiden ze tenminste bij de NOS een paar dagen geleden.
Het kan me ook voor geen meter boeien, deze pot.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
Stormlooptopic trouwens, nog geen 50 posts en al 36 min. gespeeld.
En je hebt geen tv of Internetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tis nogal belangrijk voor m'n toto![]()
http://teletekst.nos.nl/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jewel, zit in me kamer te msn'en..en ik vraag het liever hier dan op tt te kijken
![]()
![]()
Inderdaad ja .. hopelijk brengt de 2e helft meerquote:
Natuurlijk wel, kunnen nog gewoon 6 punten halenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Kanjer het volgende:
Kan Angola nog wel door komen?
Ja hoor. Zelfs met een gelijkspel vandaag.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Kanjer het volgende:
Ja als ze van Mexico en Iran winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Kanjer het volgende:
Ik zou ze wel eens willen zien tegen Argentiniequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Clourhide het volgende:
Wat een kans was dat.![]()
Toch wel een stugge ploeg, dat Angola. Ik zie ze eigenlijk geen enkel doelpunt maken op dit WK, maar verdedigen kunnen ze blijkbaar wel.
Das de hele avond toch al? Het begon heel erg goed en wordt steeds minderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef Nyrem het volgende:
Dit is toch wel weer ff terugschakelen qua niveau.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:25 schreef venomsnake het volgende:
''hij krijgt een kado'tje maar hij pakt hem niet uit''![]()
Ja, zover was ik ook al.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:24 schreef Fugie het volgende:
22 spelers, 2 goals, 1 bal. Doel: 1x vaker de bal in het doel van de tegenstander schoppen dan dat ze dat bij jou doen.
meer logica is er niet
Ja, okee Ivoorkust was voorin gewoon matigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de hele avond toch al? Het begon heel erg goed en wordt steeds minder
Als het zo blijft is het al lachwekkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik lach me dood als Mexico op deze manier door blijft klooien en dat Angola er per ongeluk 1 in rost.![]()
Ik had Mexico sterker verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:28 schreef Nyrem het volgende:
2 - 1 mexico
* Linc_The_Sink klopt afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik lach me dood als Mexico op deze manier door blijft klooien en dat Angola er per ongeluk 1 in rost.![]()
van kwartfinaleplaats verzekerd danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Als Angola Mexico ruim 70 minuten op de nul kan houden, wil ik Mexico wel als tegenstander in de volgende ronde.
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef dvdfreak het volgende:
terecht rood
dat wel, maar leuk is andersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo, deed leek me duidelijk hands en dus terecht geel
Inderdaad. Alleen dan niet bij buitenspel stil staan met je handes in de lucht maar gewoon meelopen jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Als Angola Mexico ruim 70 minuten op de nul kan houden, wil ik Mexico wel als tegenstander in de volgende ronde.
Ik schat Portugal en Mexico een beetje van hetzelfde caliber in.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef NorthernStar het volgende:
Als we van Argentinië winnen is er grote kans dat we dìt Mexico gaan tegenkomen?
Alle reden om er dan maar flink tegenaan te gaan volgende week.
Lijkt me wel een aardige wedstrijd overigens, hoewel ik Portugal daarbij zie winnen met 1-0quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:42 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik schat Portugal en Mexico een beetje van hetzelfde caliber in.
Maakt voor mij niet zoveel uit.
3.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel min blessuretijd?
Het kan nog alle kanten op in de poule.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Clourhide het volgende:
Mexico moet toch nog tegen Portugal spelen?
Dan bestaat er bij 0-0 zelfs nog een serieuze kans dat ze tegen Angola of Iran moeten in de tweede ronde.![]()
altijd weer die apen erbij halen als er negers spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Nyrem het volgende:
"en dan zullen de 11 miljoen angolezen apentrots zijn"
![]()
freudiaanse verspreking ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
altijd weer die apen erbij halen als er negers spelen
die commentator
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Nyrem het volgende:
"en dan zullen de 11 miljoen angolezen apentrots zijn"
![]()
(of is het apetrots?)
Dat is best wel verrassend zegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:52 schreef Merkie het volgende:
0-0 geëindigd. Grappig.
Mexico 2 gespeeld, 4 puntenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:53 schreef JeroenV het volgende:
Hoe staat het er nu voor tot nu toe in de poule? Wat moet er gebeuren wil Nederland wie treffen?
Maar als Portugal van Mexico wint en Angola van Iran?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mexico 2 gespeeld, 4 punten
Portugal 1 gespeeld, 3 punten
Angola 2 gespeeld, 1 punt
Iran 1 gespeeld, 0 punten
Er van uitgaande dat Portugal morgen wint van Iran heeft Portugal de beste papieren om groepswinnaar te worden. Alleen bij als Nederland van Argentinie wint treffen ze dan Mexico.
Dan moet Angola eindigen met een beter doelsaldo. Op dit moment is het doelsaldo van Mexico 3-1, en dat van Angola 0-1.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar als Portugal van Mexico wint en Angola van Iran?
Portugal is een rukland om tegen te spelen, Mexico is defensief zwakker en wil ook zelf voetballen. Dus nee, doe mij Mexico maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:07 schreef sampoo het volgende:
Liever tegen Portugal dan tegen Mexico. Portugal is namelijk nog slechter. Verder belachelijk dat Angola zich in de underdog-positie stelt tegen moederneukende Mexico. Een fucking CONCACAF land en dan nog de nummer 2 achter the US of A.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |