Op woensdag 13 december 2006 05:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler
Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet* Vindt Mauro Zarate top
Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger
Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey
Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?* Gago is wereldtop
Klopt, gaat hij bij Real laten zien* Palacios is top
Liet hij op het WK al zien* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia
Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging
Spelen die nu?* Alexis is heel erg talentvol
Grootste talent van de PD* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout
Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos
Speelt ie goed?* Pareja is keihard maar erg talentvol
Geen idee* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit
Geen idee wederom* Carizzo gaat mislukken
Lijkt me dat dat gaat kloppen* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
![]()
* Datolo van Boca is een goede speler
Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord
Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend)
Hij doet het redelijk, ik vind het niksHeeft hij er een beetje kijk op?